Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum


58 Km Hızla Ceza mı Olur :@
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 59
Mesaj: 1,010
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 25-12-2012


Bu Gün Kapıya Ptt Görevlisi Geldi Hayırdır Dedik Bide Baktık Trafik Cezası Şaşırdım Cezaya Baktım 166 TL Hıza Baktım 58 Hız Limiti 50 Ulan Sapma Payıda Mı Yok Üstelik Mobesenin Olduğu Yer Ordu Caddesi Büyük Bi Cadde Hız Limiti 70 Km Yazıyor Yavaş Gitsen Sıkışır Kalırız confused Aracımıza Masraf Bile Edemiyorken Yazık Valla 70 Değil 80 Değil Zoruna Gitmesin Kusura Bakmayın Ben Bu Arabayı Ne Zorluklarla Aldım Valla Kamyonet Diye Bu Cezalar Böyleyse Ben Gerçekten Satarım confused Biz Bu Devlete Sesimizi Çıkartmadıkça Azıttılar Benzine Zam Mazota Zam Vergilere Zam Elektire Suya Doğal Gaz Herşeye Zam İşçinin Emekçinin Maaşı 800 TL Yatan Milletvekillerimizin Maaşı 8000 TL Eğer Zam Almadılarsa Henüz

Hız Limiti : 50 (Ben 70 Olarak Biliyorum)

Bana Gönderilen : 58

Ceza : 166 TL
vkss.png
qg0wq.gif
1 3 5
├┼┼
2 4 R



Cevapla
.
Konu: 0
Mesaj: 11
Cinsiyet:
Kıdem: 08-04-2013

geçmiş olsun malesef öyle aynı dediğiniz gibi bu ülkede paran varsa kralsın yoksa herkez garibanın 3 kuruşuna gözünü dikiyor. bende fiorino marka bi araç almak istiyorum kredi çekip. ancak sigortası vergisi kaskosu bakım maliyeti derken ipin ucu iyice kaçıyor. birde mazot koyup gezeyim diyenekadar cepte para kalmıyor. zevkle binemedikten sonra hep sıkıntı. adamlar koskoca kamyonla otobüsle bu arabaları bir tutup kamyonet yapmışlar. kimin fikriyse aklından zoru varmış heralde...

Cevapla
.
Konu: 1
Mesaj: 23
Cinsiyet:
Kıdem: 05-09-2012

valla çok saçma bir durum sıf o hız limiti yüzünden bende soğumaya basladım aracımdan 50 km hızı rolantide yapıyor araç nerdeyse smile ama onlarda haklı bu yasaları koyanların araçları devlet aracı yakıyorlar ısıkları basıyorlar gaza onlara göre 50 km bile fazla yakında 30-40 a çekerler o hızı . bu is berbat ya .... ....
geçmis olsun arkadasım bu devirde araç sahibi olup kullanmak bile zorken bu tüp saçmalıklar kötü oluyor.

Cevapla
.
Konu: 4
Mesaj: 140
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 28-03-2013

Geçmiş Olsun Kardeşim

Cevapla
.
Konu: 2
Mesaj: 32
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 30-12-2012

Avrupa Uyum Süreci! Bu is uyum sürecinden cikti. Artik Halka Zulüm Sureci oldu yaa. Hakkimizi arasak noolcak. Bir suru prosedür koymuş hakkini araman için. Resmen caydirma politikasi. Benim arakadasada geldi. Guleceksiniz; ceza kagidinda memurun ismi plaka ve tarih var. O kadar. Neden ceza yedigi , nerde yediği felan hiçbirşey yok yahu abartmiyorum gozlerimle gördüm ceza makbuzunu. Ne kadar ceza yediği bile yazmiyo kagitta yahu. Trafiğe gitti ceza 80 kusur lira. Sormuş EE neden ceza aldim? Boyle bi ceza var,içeriği yok. Odemezseniz yaptirim uygulayacagiz.. Bu kadar yani biggrin artik gülü yorum yaa!

MsK ceza hangi il ve ilçede. En azindan seni yakmislar baskalarini yakmasinlar belirtte..
Glare Değişmeyen tek şey; Değişimdir... Glare

Cevapla
(Son Düzenleme: 15-04-2013, Saat:18:47, Düzenleyen: MerdiV.) .
Konu: 3
Mesaj: 61
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 19-12-2012

Olur kardeşim olur. Geçmiş olsun.

Cevapla
.
Konu: 59
Mesaj: 1,010
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 25-12-2012

İl Gaziantep İlçe Şahinbey Ordu Caddesi Oradan Geçen Bütün Araçlara Kesinlikle Bir Sebeble Ceza Kesiliyor Herkesin Yorumunu Tek Tek Okudum Bu Ülkede Artık Arabayada Binilmiyecek Üstelik O Ceza Yediğim Yerde Hız Sınırı 70 Ve Birde Bu İçine Tükürdüğümün Cihazının Hiçmi Sapma Payı Yok Ben Aynı Yerden Defalarca 80-90 İle Geçtim Tabi Bu Gece Saatleriydi Ancak Nasıl Bir Uygulama Anlamadım Gitti Ama Sizlere Bir Tavsiyem Var Ağlamayana Meme Yok Bu Ülkede Hakkımızı Arayalım Yeter Artık Başbakanlığa Yazalım Binek Araçlarımız Kamyonet Elin Yabancısı Gelmiş Benim Ülkemde Eğzoz Bağırtıyo Ona Ceza Yok Kasdettiğim Suriye Göçmenleri Ayıp Ayıp Aman Ülkemize Sahip Çıkalım Diyoruz Ülke Bizi Dışlıyacak Artık Yeter !
vkss.png
qg0wq.gif
1 3 5
├┼┼
2 4 R



Cevapla
.
Konu: 38
Mesaj: 1,856
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 08-09-2012

sen % 10 toleransı da geçmişin geçmiş olsun bizim araçların hız sınırı 50 km şehir içi ona göre herkes hızını ayarlasın bu gün kesmezler ama yarın keserler o yüzden kurallara mutlaka uyalım bizim araçlar kamyonet bile bile lades demeyelim Thumbup1

Cevapla
.
Konu: 59
Mesaj: 1,010
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 25-12-2012

Abi Benim Kızdığım Nokta Komyonet Diye Ayrım Yapılması Angry
vkss.png
qg0wq.gif
1 3 5
├┼┼
2 4 R



Cevapla
.
Konu: 97
Mesaj: 695
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 28-11-2010

56 km/h ile bende bu yıl ceza yedim sen kamyonetsin dedi polis, çok zoruma giti 166 TL den ziyade bu laf Angry
6867511184_7d86958ebd.jpg
Link ve reklam yapmak yasaktır...

Cevapla
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  fiorinomu satmak zorundayım yardımcı olur musunuz? czcombo12 0 1,188 28-12-2014, Saat:21:40
Son Yorum: czcombo12
  [Dikkat] Emniyet Genel Müdürlüğü Ceza Sorgulama ErdiKUS 0 1,672 06-06-2014, Saat:17:33
Son Yorum: ErdiKUS
  [Önemli] 2012 active fiyat ne olur mesut kardas 1 1,226 01-06-2014, Saat:13:30
Son Yorum: Emre ÜNSAL
  Yine Ceza 62 Km İle MsK 13 4,343 11-10-2013, Saat:04:04
Son Yorum: MiniK
  Trafikte Radar ve ceza tecrübelerimiz: isoskeisos 8 3,708 13-02-2013, Saat:21:32
Son Yorum: TURUNCU 16

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Türkçe Çeviri : MyBB Türkiye
MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.