Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum


Anket Başlığı: fiorino hız siniri
panelvan sinifi
kamyonet sınıfı
[Anket Sonuçlarını Göster]
 
Hatırlatma: Bu anket genel bir ankettir. Diğer kullanıcılar sizin hangi seçeneğe oy verdiğinizi görebilirler.
[Acil] HIZ SINIRI HK.
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 1/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 1
Mesaj: 18
Cinsiyet:
Kıdem: 09-01-2012


FİORINOLAR KAMYONET CİNSİNDEN HIZ SINIRINA TABI KI RUHSATTADA YAZIYOR AMA VERGİYİ PANELVANDAN ODUYORUZ PANEL VANIN HIZ SINIRI DAHA YUKSEK OTOYOLDA 110 BU İŞTE ÇELIŞKI VAR VERGIYI PANELVANDAN YANI 770 TL ODUYORUZ HIZI İSE KAMYONETTEN ( ONUN VERGISI İSE 560 CİVARI ) VARKA BAKIN VE HEPIMIZ TOPLANIP BİRSEYLER YAPALIM[/b]

Cevapla
.
Konu: 1
Mesaj: 58
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 28-01-2011

Kullandığınız araç kapalı kasa değilse hız sınırı panelvan ile aynı diye biliyorum. Bu konu forumda daha önce konuşulmuştu yanılmıyorsam.

Cevapla
.
Konu: 451
Mesaj: 2,197
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 29-11-2010

Kardeşim bu konu daha önce burada uzun uzadıya konuşulup ,yayınlanmıştı.
21 mart 2012 tarihli Resmi gazete de yayınlanan tebliğde,değişiklik yapılarak Kamyonet tanımına, bir de bizleri ilgilendiren Panelvan tanımı getirilmiştir (N1) Bu yeni tanıma bizlerin kullandığı camlı van uymaktadır.(Her ne kadar ruhsatlarımızda kamyonet olarak yazsa da) Bu duruma göre Yeni hız çizelgeside güncelleştirilmiş olup, Merak edenler için link adresi şuradadır.
2012 ylı Yeni hız tahditleri :
http://www.kgm.gov.tr/Sayfalar/KGM/SiteT...rlari.aspx

Cevapla
.
Konu: 97
Mesaj: 695
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 28-11-2010

Bu konuda ruhsatlarimizda panelvan yazmasi gerekmiyecek mi ? Bunu bir arastiralim t$klr
6867511184_7d86958ebd.jpg
Link ve reklam yapmak yasaktır...

Cevapla
.
Konu: 451
Mesaj: 2,197
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 29-11-2010

Ruhsatlarda panelvan yazmasına gerke yok zaten... Dikkat ederseniz ruhsatta N1 ibaresi var. bu yeterlidir. Ancak yasanın yürürlüğe girdiği tarihten sonraki trafik tescillerinde bu konu ihtimalen yeniden düzenlenen şekliyle yani, kamyonet yerine,panelvan olarak yazılabilinir..
Kısacası şu anda elimizdeki ruhsatlarda herhangi bir değişikliğe gidilmesine gerek yoktur..

Cevapla
.
Konu: 1
Mesaj: 18
Cinsiyet:
Kıdem: 09-01-2012

pekı polıs durdurduğu zaman kamyonetten yazarsa ne yapacaz kamyonet yazıyor ya

Cevapla
(Son Düzenleme: 07-09-2012, Saat:17:43, Düzenleyen: fiorino51.) .
Konu: 2
Mesaj: 44
Cinsiyet:
Kıdem: 13-08-2012

%10'luk töleranslık payınıda kullanıp otobanda(izmit-istanbul) 120 sabitliyorum bi sıkıntı çıkmaz inş. smile

Cevapla
.
Konu: 451
Mesaj: 2,197
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 29-11-2010

(27-08-2012, Saat:17:06)poyraz Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
%10'luk töleranslık payınıda kullanıp otobanda(izmit-istanbul) 120 sabitliyorum bi sıkıntı çıkmaz inş. smile

Hız sınırların çok kez burada paylaşmıştık.. duble yollarda 100+10=110 km; Paralı otobanlarda ise 110+11=121 kmdir. Bu durumda merak etmeyiniz , bir sıkıntı çıkmaz..

Cevapla
.
Konu: 0
Mesaj: 1
Cinsiyet:
Kıdem: 07-09-2012

Arkadaşlar Bende Aranıza yeni katıldım geçen hafta arabamı teslim aldım 95 lik emotion
Aracımın ruhsatını çıkarırıken özellikle sordum hız sınırını arttırıldığını söylediler. bölünmüş yollarda 100 +10 :110 Ayrıca ruhsatımda Kamyonet (Panelvan) N1 artık böyle yazılacakmış bilginize buda hız sınırı hakkındaki karmaşayı sanırım ortadan kaldırır.

Cevapla
.
Konu: 451
Mesaj: 2,197
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 29-11-2010

Evet zaten bir süre önce bu konuyu kapatmıştık . Bundan böyle otomobiller ile aramızda küçük bir hız farkı kaldı ki bu da önemli değil..
şimdi sıra araçlarımızın , Her yıl yapılan fenni muayenelerinin hususi kullananlar için iki yılda bir yapılmasının sağlanması ile, Ödemekte olduğumuz yıllık vergilerin(MTV) en azından diğer otomobiller gibi 3 yılda bir düşürülmesini sağlamaktır.
Bu arada bildiğiniz gibi aracın panelvan sınıfına dahil edilmesiyle vergi karmaşasıda bir anlamda düzelmiş oldu. Çünkü Trafik tescili ile maliye arasında oluşan kamyonet ve panelvan farkı vardı. Şimdi ise kamyonet olan ticari kullanılan fiolar farklı, bizim gibi hususi kullananlar ise farklı MTV ödemekteyiz..

Cevapla
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Lightbulb Fiorino Hız Sınırı ? Admin 29 21,091 08-02-2011, Saat:21:37
Son Yorum: fiorino51

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Türkçe Çeviri : MyBB Türkiye
MyBB, © 2002-2019 MyBB Group.