Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum


[Bilgi] Fiorino Multimedya Daiichi M3000 modeli - geri vites kamerası ve direksiyon kumandası
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 1
Mesaj: 14
Cinsiyet:
Kıdem: 14-04-2017


Merhaba Arkadaşlar aranıza geçen hafta 2009 model bir fiorino alarak katılmış bulunuyorum, arabayı aldığım gibi hemen bi yağ,filtre vs değişimi ufak bir bakım yaptım daha sonrasında internette araştırma sonucu daiichi multimedyaya rastladım edindiğim bilgileri sizinle de paylaşmak istedim öncelikle cihaz kullanımı gayet güzel navigasyon igo ve güncel harita parayla alınabiliyor az çok bilgisayarla varsa internetten de ücretsiz bulabilirsiniz, onun haricinde radyo çekimi güzel ve rds özelliği mevcut, mp3 konusunda iyi hem sd hemde flash disk den oynatabilirsiniz, video mp4 olarak denedim ama oynatmadı uğraşmakta istemedim...

Ayarlar bölümünden ince ayarlar yapabilirsiniz mesela el freni bağlantısı (hoş öyle bir bağlantıda yok ama) olmadan video oynatabilirsiniz vs. giriş için "888888" şifresini kullanabilirsiniz.

ikinci el veya sıfır alıyorsanız konnektör gelmez türkiyedeki firma bi haber durumdan ama geri vites bağlantısı anfi çıkışı subwoofer çıkışı anfi tetikleme, arka aux, cd changer gibi pek çok özellik mevcut cihazda fakat konnektörü yok ben kamera bağlamak için firmayı aradım mühendislerimize soralım dediler şirket mailimi verdim cc ye benide eklediler sonra bana saçma sapan bir kullanım kitapçığı gönderildi eee hani nerde geri vites bağlantı konnektör şeması dedim cihazda öyle bir özellik yok dediler sonra kafam attı çözdüm ve fotoğrafı kendilerine mühendisleri (olduğunu sanmıyorum ama) ve servislerine paylaşmaları için konnektörü atabileceğimi söyledim ama daha ses çıkmadı...


qbNW3D.jpg
M0BvXQ.jpg


QazabG.jpg

X030Oj.jpg


bende sizlerin işine yarar diye düşünerek burdan bağlantı şemasını ve yanında bonus olarak direksiyon kumandası bağlantısını paylaşıcam ayrıca yardımları için Ankara da ki cihaz satışını yapam Sinan a teşekkür ederim kendisi direksiyon bağlantısı şeması konusunda resimleri paylaştı benimle henüz uygulamadım ama boş vaktim olduğunda avometreyi elime alıp direk uygulayacağım.


öncelikle herhangi bir elektronik parça satan yerden tekli jack yada diğer adıyla konnektör alın resmi aşağıya ekliyorum tarif edebilmeniz için;
kb8b2v.jpg

Sonra teybin arkasından aşağıda verdiğim konnektör uçlarına bağlantı yapıyoruz;

p0N07z.jpg


Bu da direksiyonun altından giden direksiyon kontrol bağlantı kabloları bunlar normalde direk olarak araç beynine gidip oradan teybe ulaşıyor fakat daiichi teyip bu kodları okumuyor buyüzden o kabloları oradan kesip direk teybin arkasına alıyoruz aşağıda kablo renkleri mevcut;



R0p0ao.jpg


Arkadaşlar bu işlemler için biraz el becerisi vede elektronik bigilisine ihtiyacınız vardır unutmayın ki yapacağınız en ufak hatadan dolayı aracınıza ve kendinize ciddi hasarlar verebilirsiniz bu yüzden bilgi ve beceriniz yoksa hiç kalkışmayın sorumluluk bana ve foruma ait değildir.

özel mesaj ve telefonla destek vermiyorum bilgileri sizlerde yararlanabilin diye paylaştım beceri ve bilginiz yoksa bir müzik sistemciye gidin (muhtemelen anlamayan veya uğraşmak istemeyen birine denk delebilirsiniz) resimleri gösterirseniz rahatlıkla bağlantı yapabilirler.

Cevapla
.
Konu: 1
Mesaj: 7
Cinsiyet:
Kıdem: 12-04-2017

abicim multimedya mp4 demişsin ben diachi aradım 720x576 çözürlüğünde olması lazım abi denedim olmadı nasıl yapıyoruz bi bilgin varmı yada  makyajlı fiorinosu olan varsa yardımcı olurmusunuz ?

Cevapla
.
Konu: 1
Mesaj: 14
Cinsiyet:
Kıdem: 14-04-2017

(15-04-2017, Saat:10:39)21BR954 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: abicim multimedya mp4 demişsin ben diachi aradım 720x576 çözürlüğünde olması lazım abi denedim olmadı nasıl yapıyoruz bi bilgin varmı yada  makyajlı fiorinosu olan varsa yardımcı olurmusunuz ?

Video mp4 olarak denedim ama oynatmadı uğraşmakta istemedim... yukarıya tekrar bakarsanız yazdığım şey bu.

kitapçıkta yazan formatlar aşağıdaki gibi;

m3gpmY.jpg

Navigasyon Radyo Kullanım Klavuzu;
http://www.fiatnavigation.com/fiat_manua...ULL-TR.pdf

Cevapla
.
Konu: 0
Mesaj: 6
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 05-12-2015

Öncelikle hayırlı olsun güle güle kullanın. Biraz geç mesaj atıyorum ama konuya şimdi denk geldim ve durum uyduğu için sormak istedim. Daiichi normalde en son fiorino modellerinde standart orjinal donanım. (En azından ben öyle biliyorum.) 2009 kısmını da okudum ama teyit etmek için soruyorum. Bendeki model dynamic 2009. Acaba orjınal teybin konnektörlerinde bir değişiklik yapmadan doğrudan daiichi yi mi taktınız? Kamera bilgisi içinde çok teşekkürler. Yukarıdaki sorumun cevabına göre onu da hemen uygulayabilirim. Yardımlarınız için tekrar teşekkürler. Kazasız sürüşler.

Cevapla
.
Konu: 0
Mesaj: 1
Cinsiyet:
Kıdem: 06-12-2017

(14-04-2017, Saat:16:44)umutchatin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba Arkadaşlar aranıza geçen hafta 2009 model bir fiorino alarak katılmış bulunuyorum, arabayı aldığım gibi hemen bi yağ,filtre vs değişimi ufak bir bakım yaptım daha sonrasında internette araştırma sonucu daiichi multimedyaya rastladım edindiğim bilgileri sizinle de paylaşmak istedim öncelikle cihaz kullanımı gayet güzel navigasyon igo ve güncel harita parayla alınabiliyor az çok bilgisayarla varsa internetten de ücretsiz bulabilirsiniz, onun haricinde radyo çekimi güzel ve rds özelliği mevcut, mp3 konusunda iyi hem sd hemde flash disk den oynatabilirsiniz, video mp4 olarak denedim ama oynatmadı uğraşmakta istemedim...

Ayarlar bölümünden ince ayarlar yapabilirsiniz mesela el freni bağlantısı (hoş öyle bir bağlantıda yok ama) olmadan video oynatabilirsiniz vs. giriş için "888888" şifresini kullanabilirsiniz.

ikinci el veya sıfır alıyorsanız konnektör gelmez türkiyedeki firma bi haber durumdan ama geri vites bağlantısı anfi çıkışı subwoofer çıkışı anfi tetikleme, arka aux, cd changer gibi pek çok özellik mevcut cihazda fakat konnektörü yok ben kamera bağlamak için firmayı aradım mühendislerimize soralım dediler şirket mailimi verdim cc ye benide eklediler sonra bana saçma sapan bir kullanım kitapçığı gönderildi eee hani nerde geri vites bağlantı konnektör şeması dedim cihazda öyle bir özellik yok dediler sonra kafam attı çözdüm ve fotoğrafı kendilerine mühendisleri (olduğunu sanmıyorum ama) ve servislerine paylaşmaları için konnektörü atabileceğimi söyledim ama daha ses çıkmadı...


qbNW3D.jpg
M0BvXQ.jpg


QazabG.jpg

X030Oj.jpg


bende sizlerin işine yarar diye düşünerek burdan bağlantı şemasını ve yanında bonus olarak direksiyon kumandası bağlantısını paylaşıcam ayrıca yardımları için Ankara da ki cihaz satışını yapam Sinan a teşekkür ederim kendisi direksiyon bağlantısı şeması konusunda resimleri paylaştı benimle henüz uygulamadım ama boş vaktim olduğunda avometreyi elime alıp direk uygulayacağım.


öncelikle herhangi bir elektronik parça satan yerden tekli jack yada diğer adıyla konnektör alın resmi aşağıya ekliyorum tarif edebilmeniz için;
kb8b2v.jpg

Sonra teybin arkasından aşağıda verdiğim konnektör uçlarına bağlantı yapıyoruz;

p0N07z.jpg


Bu da direksiyonun altından giden direksiyon kontrol bağlantı kabloları bunlar normalde direk olarak araç beynine gidip oradan teybe ulaşıyor fakat daiichi teyip bu kodları okumuyor buyüzden o kabloları oradan kesip direk teybin arkasına alıyoruz aşağıda kablo renkleri mevcut;



R0p0ao.jpg


Arkadaşlar bu işlemler için biraz el becerisi vede elektronik bigilisine ihtiyacınız vardır unutmayın ki yapacağınız en ufak hatadan dolayı aracınıza ve kendinize ciddi hasarlar verebilirsiniz bu yüzden bilgi ve beceriniz yoksa hiç kalkışmayın sorumluluk bana ve foruma ait değildir.

özel mesaj ve telefonla destek vermiyorum bilgileri sizlerde yararlanabilin diye paylaştım beceri ve bilginiz yoksa bir müzik sistemciye gidin (muhtemelen anlamayan veya uğraşmak istemeyen birine denk delebilirsiniz) resimleri gösterirseniz rahatlıkla bağlantı yapabilirler.



Detaylı uygulamalı Videonuz veya Reismleriniz mevcut mu ?

Cevapla
.
Konu: 0
Mesaj: 2
Cinsiyet:
Kıdem: 04-03-2018

Merhabalar aynı uygulama Daiichi M3003 model için de uygulanabilir mi? Şekil itibarıyla Daiichi M3000 ile bire bir aynı. Sadece GPS yok.

9mrPLo.jpg
nON3WR.jpg

Cevapla
(Son Düzenleme: 04-03-2018, Saat:23:22, Düzenleyen: alimihsan.) .
Konu: 0
Mesaj: 2
Cinsiyet:
Kıdem: 04-03-2018

Bir faydamız dokunsun;
BLblnV.jpg

20 Pin Mini iso Konektörler üç parça halindedir. Genelde Mavi soket 8 Pin, Yeşil soket 6 Pin ve Sarı soket 6 Pin şeklindedir. Üçlü seti Türkiye'de 30 Küsür liradan Çin'de 2 Dolardan başlayan fiyatlarla satılmaktadır.  Kablolu veya kablosuz olarak bulunabilir. Araç uyumlu satın alınacaksa kablolu alınabilinir. Aux Connector, Cd Changer Connector, Amp out connector gibi isimlerle listelenmektedir.

Cevapla
(Son Düzenleme: 05-03-2018, Saat:13:52, Düzenleyen: alimihsan. Sebep: imla hatası ) .
Konu: 2
Mesaj: 64
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 03-06-2012

selamın aleyküm ustalar 2017 model fiorino  teyp e geri vites kamera montajı için  bu resimlerdeki soketler mevcut lakın av ın  falan yazmıyor yinede bağlantıyı denedim lakin kamerayı aktif edemedim yardımcı olurmusunuz.

Cevapla
.
Konu: 2
Mesaj: 64
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 03-06-2012

daııchı sevrisi 2016 2017 yeni kasa üretimlerde kamera donanımını kaldırdık diyor :-(

Cevapla
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  M3001 Geri Görüş Kamerası akyuz6161 4 449 20-07-2018, Saat:12:29
Son Yorum: akyuz6161
  Daiichi Navigasyon güncelleme coolman 6 1,924 10-04-2018, Saat:10:29
Son Yorum: coolman
  Fiorino Multimedya Emrhncakir 2 2,094 05-05-2017, Saat:03:15
Son Yorum: Emrhncakir
  [Soru] Amerikan park hk. Fiorino aksesuarlar hk. Enderkrkmz 2 2,605 23-06-2016, Saat:00:15
Son Yorum: Enderkrkmz
  [Acil] fiorino ampul turu bılen var mı ?? falcon_7 13 17,414 29-03-2016, Saat:01:07
Son Yorum: oyoyoyyy

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Türkçe Çeviri : MyBB Türkiye
MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.