Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum


[Bilgi] Fiorıno Torpıdo Aydınlatma Yapımı
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 451
Mesaj: 2,197
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 29-11-2010


Gerçekten de torpido içi ışıklandırma bizim araçlarımızda bence önemli eksiklik... Ayrıca yeni nesil olarak çakmaklık olan yerde, çakmak girişi, ektra 12 V girişi var ancak bir de USB cinsi bir giriş de olsa iyi olurdu. Özellikle yeni nesil Cep telefonu,Tablet , Diz üstü bilgisayar, araç içi kamera vs. şarjı için....

Cevapla
.
Konu: 165
Mesaj: 1,790
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 15-10-2011

Abim o bahsettiğiniz eksikliği bende yaşıyordum, sonunda eskra 12 V girişini USB çevirdim ve sorun kalmadı

Cevapla
.
Konu: 451
Mesaj: 2,197
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 29-11-2010

Ali bey çok haklısın... Ektra 12 V girişi çevirmen iyi olmuş. Ancak bazen bu dahi yeterli olmayabiliyor.. Kendim den Örnekleyelim; Çakmak girişine Araç içi kameramın girişini takıyorum, Ektra 12 V girişine ise Araç içi MP3 Transmitter takıyorum, böylece var olanlar bitiyorlar, İşte burada ayrıca akıllı telefon şarjı veya tablet,dizüstü vs. için bir USB girişi artık şart oldu.. Geçici çözüm ise Piyasada Çakmak girişi çoğaltıcılar var onlardan temin etmek gerekir... Teknik bilgisi olan arkadaşlar bir proje hazırlayıp temiz bir hat ile gizleyip bu araya basit bir USB giriş getirilebilir. Yani orada iki 12Volt, en az Birde USB girişi platformu gerekir.

Cevapla
.
Konu: 165
Mesaj: 1,790
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 15-10-2011

(30-06-2016, Saat:11:16)isoskeisos Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ali bey  çok haklısın... Ektra  12 V girişi  çevirmen iyi olmuş. Ancak bazen bu dahi yeterli olmayabiliyor..  Kendim den Örnekleyelim; Çakmak girişine  Araç içi kameramın girişini takıyorum, Ektra 12 V girişine ise  Araç içi  MP3  Transmitter takıyorum,  böylece var olanlar bitiyorlar, İşte burada ayrıca akıllı telefon şarjı  veya tablet,dizüstü vs. için  bir USB girişi  artık şart oldu.. Geçici çözüm ise  Piyasada Çakmak girişi çoğaltıcılar var onlardan temin etmek gerekir...  Teknik bilgisi olan arkadaşlar bir proje hazırlayıp temiz bir  hat ile gizleyip bu araya  basit bir USB giriş getirilebilir. Yani orada  iki  12Volt, en az Birde USB girişi platformu gerekir.

Abim araç içi kameranın elektrik bağlantısını, direk siğortadan aldık kablo gizli sadece cam la tavanın birleştiği yerden 10-15 cm kadar bir kablo kameraya takılı.

USB yetersizliğine ise 12wolt girişinin çift usb çevrilmesi mümkün. aragıdaki ilandaki ürün gibi bir ürün işinize yarayacaktır, o ürün 12v girişine gömülüyor gayey güzel ve kullanışlı oluyor..

http://www.hepsiburada.com/s-link-slp-12...JSLP123PRO

Cevapla
.
Konu: 13
Mesaj: 110
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 17-06-2015

abiler araç içi kamera hangi marka kullanıyorsunuz yada öneriyorsunuz almayı düşünorum da....

Cevapla
.
Konu: 451
Mesaj: 2,197
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 29-11-2010

Teşekkürler Ali Bey kardeşim... Zaten bu kadar meziyetli bir işi ancak sen yapabilirdin, verdiğin link teki Bu üründen ben de mevcut, yine de sağol kardeşim..

Cevapla
(Son Düzenleme: 30-06-2016, Saat:20:47, Düzenleyen: isoskeisos.) .
Konu: 451
Mesaj: 2,197
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 29-11-2010

(30-06-2016, Saat:16:21)latif Adlı Kullanıcıdan Alıntı: abiler araç içi kamera hangi marka kullanıyorsunuz yada öneriyorsunuz almayı düşünorum da....

 Latif kardeşim piyasada bir çok marka kamera var, Açıkçası benim kullandığım  Fly marka  39 TL ye BİM den almıştım. oldukça dandik bir ürün  fakat iş görüyor çekimleri iyi, kötü tarafı ise kamera çekim esnasında sesi çok cızırtılı alıyor, yok sese kafayı takmayıp sadece görüntü derseniz bu ve benzeri ucuz tür kamera kullanabilirsiniz.  Ben içine 8 GB lık bir SD kart koydum, yaklaşık 5 saat kesintisiz çekim yapabiliyor....
Fakat iyi bir fiata iyi bir kamera almak istiyorsanız ,  çok ayrıntılı ve marifetli ürünler için internet ortamında araştırma yapmanız gerekli....

Cevapla
.
Konu: 13
Mesaj: 110
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 17-06-2015

(30-06-2016, Saat:20:54)isoskeisos Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(30-06-2016, Saat:16:21)latif Adlı Kullanıcıdan Alıntı: abiler araç içi kamera hangi marka kullanıyorsunuz yada öneriyorsunuz almayı düşünorum da....

 Latif kardeşim piyasada bir çok marka kamera var, Açıkçası benim kullandığım  Fly marka  39 TL ye BİM den almıştım. oldukça dandik bir ürün  fakat iş görüyor çekimleri iyi, kötü tarafı ise kamera çekim esnasında sesi çok cızırtılı alıyor, yok sese kafayı takmayıp sadece görüntü derseniz bu ve benzeri ucuz tür kamera kullanabilirsiniz.  Ben içine 8 GB lık bir SD kart koydum, yaklaşık 5 saat kesintisiz çekim yapabiliyor....
Fakat iyi bir fiata iyi bir kamera almak istiyorsanız ,  çok ayrıntılı ve marifetli ürünler için internet ortamında araştırma yapmanız gerekli....

anladım teşekkür ederim.... Thumbup1

Cevapla
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiorino Sticker fiorino51 56 48,788 22-08-2018, Saat:20:08
Son Yorum: fiorino51
Thumbs Up [Yeni] Fiorino Far Sensörü Admin 9 6,085 19-09-2017, Saat:17:15
Son Yorum: aşikar
  Fiorino Direksiyon Kumandası kolega35 24 21,034 16-09-2017, Saat:21:08
Son Yorum: ozdemirunsal
  Plaka Lambalarına Led Yapımı (Arıza Lambası Yakmadan) MsK 33 21,681 27-07-2017, Saat:01:46
Son Yorum: oyoyoyyy
  Fiorino İç Aydınlatma Modifiyesi (Resimli) Anlatım BaSKaN 23 19,198 27-11-2015, Saat:05:28
Son Yorum: oyoyoyyy

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Türkçe Çeviri : MyBB Türkiye
MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.