Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum


Fiat fiorino havalı süspansiyon
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 233
Mesaj: 1,416
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 21-11-2010


6867511184_7d86958ebd.jpg
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.

Cevapla
.
Konu: 233
Mesaj: 1,416
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 21-11-2010

6867511184_7d86958ebd.jpg
Arama Yapmadan Konu Açmayınız TEŞEKKÜRLER.

Cevapla
.
Konu: 2
Mesaj: 22
Cinsiyet:
Kıdem: 27-11-2010

arkadaşlar bunu nasıl yapmışlar bilgisi olan varmı maliyeti nedir

Cevapla
.
Konu: 450
Mesaj: 2,196
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 29-11-2010

(01-12-2010, Saat:00:48)gemlikli Adlı Kullanıcıdan Alıntı: arkadaşlar bunu nasıl yapmışlar bilgisi olan varmı maliyeti nedir

Çok ilginç.. Bende merak ettim doğrusu.......Özellikle yolcu otobüsü gibi olan hava destekli süspansiyonlar nerede ve nasıl yapılmış ve kaç liraya mal olmuş.... Ayrıca yol gidişi ve yol tutuş perfonmansı Nasıl oldu ? Buna cevabı herhalde videoyu buraya koyan kardeşimiz verecektir. Bekliyoruz...

Cevapla
.
Konu: 97
Mesaj: 692
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 28-11-2010

Videoyu biz hazırlamadık fiorino videoları içinde bizimde hoşumuza gitti öyle koyduk ama araştıralım videoyu upload edene ulaşırız bir şekilde ulaştık şöyle yazmış

*****size özel bir konfor istiyorsanız işte bu denılecekkadar güzel bir suspansıyon sistemı istersenız dans etırebılırsınız iletişimiçin tel 03223214743
6867511184_7d86958ebd.jpg
Link ve reklam yapmak yasaktır...

Cevapla
.
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

bunun maliyetini öğrenen biri yokmu aranızda ve 4 tabandanda körükmü koymuş ve körük koymuşsa bide kompresör koyması lazım buna eş değer bide tüp brakması lazım vs. vs. bu araç bunlar için biraz ufak değilmi confused
eksoz işi çok saçma olmuş ambulans gibi biggrin aaaaaaaaaaa biggrin

Cevapla
.
Konu: 1
Mesaj: 3
Cinsiyet:
Kıdem: 11-12-2010

Arkadaşlar ben bu sistemin Adana'da bir egsozcu tarafından yapıldığını öğrendim fiyat olarakta 2.500 TL olduğunu öğrendim.

Cevapla
.
Konu: 3
Mesaj: 142
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 19-01-2011

2.500 lira çok değilmi ya başka araçlara 1,500 liraya takıyorlar

Cevapla
.
Konu:
Mesaj: N/A
Cinsiyet:
Kıdem: N/A

2500 Lira çook yüksek bi rakam bu sistem için yaptırmaya değmez o kadar paraysa ama daha uygun oLursa neden oLmasın..

Cevapla
.
Konu: 3
Mesaj: 142
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 19-01-2011

(08-02-2011, Saat:01:04)rocco Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 2500 Lira çook yüksek bi rakam bu sistem için yaptırmaya değmez o kadar paraysa ama daha uygun oLursa neden oLmasın..

hem 2500 lira para vericem hemde kompresörün havası bitince hava bastırmak için benzinliye itlicem arabayı bence deymez o paraya gene spor yay en mantıklısı smile

Cevapla
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiorino demir yolu araci hcelik 0 1,341 08-01-2016, Saat:03:02
Son Yorum: hcelik
  [Yeni] Paris Auto Show 2013 Fiat Qubo Trekking fiorino51 5 2,919 17-03-2014, Saat:01:12
Son Yorum: white fiocu
  [Dikkat] Fiat 500 +18 fiorino51 2 1,800 16-03-2014, Saat:23:37
Son Yorum: TURUNCU 16
Video [Yeni] Fiorino Fun Klibi ve Şarkısı fiorino51 12 5,901 07-02-2014, Saat:01:38
Son Yorum: Emre ÜNSAL
  Fiorino Ses Sistemi fiorino51 35 16,151 02-12-2013, Saat:21:45
Son Yorum: semih sümer

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Türkçe Çeviri : MyBB Türkiye
MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.