Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum


Fiocan :)
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 5
Mesaj: 46
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 05-06-2014


Arkadaşlar Merhaba;

Uzun Zamandır Resimleri Yüklemeyi düşünüyordum ama vakit bulamamıştım buda benim Fiorinom 2011 Model E5... Yorumlarınızı Bekliyorum smile

MG_0091.jpg

MG_0092.jpg

MG_0094.jpg

MG_0115.jpg

MG_0118.jpg

MG_0124.jpg

MG_0125.jpg
ErdiKUS, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 05-06-2014 tarihinde katılmıştır.

Cevapla
.
Konu: 2
Mesaj: 44
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 10-12-2014

maşallah güzel araç kardeş. allah kaza bela göstermesin. birde gösterge paneli çok güzel olmuş çok zahmetli işmi acaba ? servis falan yaparmı yada kimlere yaptırabiliriz bu lamba değişimini. beyaz güzel olmuş. birde sis lambalarına ampul değiştirmek yerine dışına folyo mu yapıştırdın ?

Cevapla
.
Konu: 5
Mesaj: 46
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 05-06-2014

(24-01-2015, Saat:21:51)AhmetFevzi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: maşallah güzel araç kardeş. allah kaza bela göstermesin. birde gösterge paneli çok güzel olmuş çok zahmetli işmi acaba ? servis falan yaparmı yada kimlere yaptırabiliriz bu lamba değişimini. beyaz güzel olmuş. birde sis lambalarına ampul değiştirmek yerine dışına folyo mu yapıştırdın ?

Teşekkür Ederim. Amin Rabbim Kimseye Kaza Bela Göstermesin. Göstergeleri Değiştirmek Çok Zor Değil Aslında Biraz El Becerin Varsa Elektroniktende Anlıyorsan Değiştire bilirsin.Bu Arada Konya'da Yaşıyorsun Sanırım Yolun Eğer Aksaray'a Düşecek Olursa Senin İçin Değiştire bilirim wink Aynen Öyle Sis Farlarında Folyo Var Ve Gece Çok güzel Oluyor.
ErdiKUS, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 05-06-2014 tarihinde katılmıştır.

Cevapla
(Son Düzenleme: 25-01-2015, Saat:00:32, Düzenleyen: ErdiKUS.) .
Konu: 2
Mesaj: 32
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 08-12-2014

(25-01-2015, Saat:00:30)ErdiKUS Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(24-01-2015, Saat:21:51)AhmetFevzi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: maşallah güzel araç kardeş. allah kaza bela göstermesin. birde gösterge paneli çok güzel olmuş çok zahmetli işmi acaba ? servis falan yaparmı yada kimlere yaptırabiliriz bu lamba değişimini. beyaz güzel olmuş. birde sis lambalarına ampul değiştirmek yerine dışına folyo mu yapıştırdın ?

Teşekkür Ederim. Amin Rabbim Kimseye Kaza Bela Göstermesin. Göstergeleri Değiştirmek Çok Zor Değil Aslında Biraz El Becerin Varsa Elektroniktende Anlıyorsan Değiştire bilirsin.Bu Arada Konya'da Yaşıyorsun Sanırım Yolun Eğer Aksaray'a Düşecek Olursa Senin İçin Değiştire bilirim wink Aynen Öyle Sis Farlarında Folyo Var Ve Gece Çok güzel Oluyor.

Dostum gösterge paneline bayıldım nasıl yaptıgını biraz anlatırmısın ? smile ben bikaç yere sordum onuda gostergeler hatalıı gösterebilir vs dediler oraları söküp dokmek iyi değil vs dediler caymıstım ama sende görünce tekrar yapasım geldi biggrin

Cevapla
.
Konu: 5
Mesaj: 46
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 05-06-2014

(02-02-2015, Saat:14:59)T-uJister Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(25-01-2015, Saat:00:30)ErdiKUS Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(24-01-2015, Saat:21:51)AhmetFevzi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: maşallah güzel araç kardeş. allah kaza bela göstermesin. birde gösterge paneli çok güzel olmuş çok zahmetli işmi acaba ? servis falan yaparmı yada kimlere yaptırabiliriz bu lamba değişimini. beyaz güzel olmuş. birde sis lambalarına ampul değiştirmek yerine dışına folyo mu yapıştırdın ?

Teşekkür Ederim. Amin Rabbim Kimseye Kaza Bela Göstermesin. Göstergeleri Değiştirmek Çok Zor Değil Aslında Biraz El Becerin Varsa Elektroniktende Anlıyorsan Değiştire bilirsin.Bu Arada Konya'da Yaşıyorsun Sanırım Yolun Eğer Aksaray'a Düşecek Olursa Senin İçin Değiştire bilirim wink Aynen Öyle Sis Farlarında Folyo Var Ve Gece Çok güzel Oluyor.

Dostum gösterge paneline bayıldım nasıl yaptıgını biraz anlatırmısın ? smile ben bikaç yere sordum onuda gostergeler hatalıı gösterebilir vs dediler oraları söküp dokmek iyi değil vs dediler caymıstım ama sende görünce tekrar yapasım geldi biggrin

Dostum Gösterge motorları Zaten belirli bir yere kadar hareket ediyor ondan dolayı ibreleri sökmeden önce 0 noktalarını yani tam uç noktalarını asetatlı kalemle işaretleyip sökersen pek bir problem olmuyor işin bittikten sonra ona göre geri takarsan ve kalemle işaretlediğin yeri kolonya yardımı ile silebilirsin. zaten paneli sökmesi çok kolay ibreleri yerinden çıkardıktan sonra paneli arkadan tutan beyaz bir plastik muhafaza var tırnaklarından kurtardığın zaman ön panel çıkıyor ardından yapman gereken sadece aydınlama için konuşmuş olan turuncu ledleri beyazlarla değiştirmek onuda yaparken dikkat etmen gereken şey ledlerin + - yönleri onun içinde sökmeden önce değiştireceğin ledlerin bir köşesinde ufak bir çentik var yeni ledleri takarken ona göre hareket edersen hiç bir problem yaşamadan hallede bilirsin.
ErdiKUS, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 05-06-2014 tarihinde katılmıştır.

Cevapla
.
Konu: 2
Mesaj: 32
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 08-12-2014

(02-02-2015, Saat:16:01)ErdiKUS Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(02-02-2015, Saat:14:59)T-uJister Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(25-01-2015, Saat:00:30)ErdiKUS Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(24-01-2015, Saat:21:51)AhmetFevzi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: maşallah güzel araç kardeş. allah kaza bela göstermesin. birde gösterge paneli çok güzel olmuş çok zahmetli işmi acaba ? servis falan yaparmı yada kimlere yaptırabiliriz bu lamba değişimini. beyaz güzel olmuş. birde sis lambalarına ampul değiştirmek yerine dışına folyo mu yapıştırdın ?

Teşekkür Ederim. Amin Rabbim Kimseye Kaza Bela Göstermesin. Göstergeleri Değiştirmek Çok Zor Değil Aslında Biraz El Becerin Varsa Elektroniktende Anlıyorsan Değiştire bilirsin.Bu Arada Konya'da Yaşıyorsun Sanırım Yolun Eğer Aksaray'a Düşecek Olursa Senin İçin Değiştire bilirim wink Aynen Öyle Sis Farlarında Folyo Var Ve Gece Çok güzel Oluyor.

Dostum gösterge paneline bayıldım nasıl yaptıgını biraz anlatırmısın ? smile ben bikaç yere sordum onuda gostergeler hatalıı gösterebilir vs dediler oraları söküp dokmek iyi değil vs dediler caymıstım ama sende görünce tekrar yapasım geldi biggrin

Dostum Gösterge motorları Zaten belirli bir yere kadar hareket ediyor ondan dolayı ibreleri sökmeden önce 0 noktalarını yani tam uç noktalarını asetatlı kalemle işaretleyip sökersen pek bir problem olmuyor işin bittikten sonra ona göre geri takarsan ve kalemle işaretlediğin yeri kolonya yardımı ile silebilirsin. zaten paneli sökmesi çok kolay ibreleri yerinden çıkardıktan sonra paneli arkadan tutan beyaz bir plastik muhafaza var tırnaklarından kurtardığın zaman ön panel çıkıyor ardından yapman gereken sadece aydınlama için konuşmuş olan turuncu ledleri beyazlarla değiştirmek onuda yaparken dikkat etmen gereken şey ledlerin + - yönleri onun içinde sökmeden önce değiştireceğin ledlerin bir köşesinde ufak bir çentik var yeni ledleri takarken ona göre hareket edersen hiç bir problem yaşamadan hallede bilirsin.

Eyvallah kardeşim havalar biraz duzelisn yapmaya çalısıcam umarım beceririm smile

Cevapla
.


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Türkçe Çeviri : MyBB Türkiye
MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.