Fiorino Nemo Bipper | Forum


Jant Ofset
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 12
Mesaj: 76
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 10-06-2012


Merhaba, Size sorum olucaktı. Öncelikle Bir nemomuza yeni jant alıcaz jantların resmi bu

[Resim: wheelwhores-bbs-rs-950x633.jpg]

Fakat biz jantı aldığımızda bu şekilde ofset yaptırmak istiyoruz. Bunu İstanbul içerisinde nerde ve ne şekilde yaptırabiliriz nasıl yapılır bilgisi olan var mı ? yada jantı alırken yüzeyini biraz kalın mı istiyoruz lütfen bilgisi olan cevaplarsa sevinirim.

Ofsetin resmi bu.

[Resim: 5lh5s.jpg]
Stock
[Resim: n7k2m.png]
Modifiye
[Resim: n7rc0.png]

Cevapla
.
Konu: 12
Mesaj: 76
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 10-06-2012

Lütfen yardımcı olabilecek bir abi yok mu ? sad
Stock
[Resim: n7k2m.png]
Modifiye
[Resim: n7rc0.png]

Cevapla
.
Konu: 2
Mesaj: 44
Cinsiyet:
Kıdem: 13-08-2012

(14-08-2012, Saat:15:33)Metin34 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Lütfen yardımcı olabilecek bir abi yok mu ? sad

Keskin Otomotiv Taş. İnş. Tic. Tur. Ltd. Şti. İstanbulda bir çok şubesi mevcut sanırım bu konularda sana yardımcı olurlar, irtibata geçip sorabilirsin.İnternetten iletişim bilgilerine ulaiabilirsin.

Cevapla
.
Konu: 12
Mesaj: 76
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 10-06-2012

Kesip Kaynatıyorlar mı abi ? eğer iş öyleyse babam istemez öylesini bulduk fakat babam 200'e çıktın mı dağılır o görürsün gününü dedi.
Stock
[Resim: n7k2m.png]
Modifiye
[Resim: n7rc0.png]

Cevapla
.
Konu: 2
Mesaj: 44
Cinsiyet:
Kıdem: 13-08-2012

Zaten kestirip kaynatma alıcaksan orjinal ürünler al mesela fotosunu gönderdiğin BBS jant bunların tedarikçileri var araştır biraz bulursun ama biraz pahalı kaçar babadan da bu sefer bu kadar para vermem derse smile

Cevapla
.
Konu: 12
Mesaj: 76
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 10-06-2012

Parası önemli değil jant öyle dursun yeter biggrin birkaç yerde gördüm fakat orjinal bbs değil bizim aracın jantları lastikleri orjinal jant çelik fakat biz bbs istiyoruz araç rengiyle uyumlu diye. 195/55/r15 di sanırım biz 205/65/r16 koyup jantlarıda 16 alıcaz yada 15 olabilir onun için ofsetli durması için jantın ayarı nedir abi yada onu nerden öğrenebilirim ?
Stock
[Resim: n7k2m.png]
Modifiye
[Resim: n7rc0.png]

Cevapla
.
Konu: 2
Mesaj: 44
Cinsiyet:
Kıdem: 13-08-2012


Buna bi bak böyle bişey işini görür 15 jant ideal olur diye düşünüyorum.

Cevapla
.
Konu: 12
Mesaj: 76
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 10-06-2012

Abi evet jant verdiğin linkteki jant peki onu nasıl lastiğin dışında bırakıcaz kenarını ? Birde turuncusu varmıdırki ?
Abi arkalar 8 ofset demiş bizim kapı açılmaz arka kapı duyduğuma göre 7,5dan yukarsı kurtarmıyormuş.

EDİT: turuncu gördüm arka camda biggrin
Stock
[Resim: n7k2m.png]
Modifiye
[Resim: n7rc0.png]

Cevapla
(Son Düzenleme: 14-08-2012, Saat:17:31, Düzenleyen: Metin34.) .
Konu: 2
Mesaj: 44
Cinsiyet:
Kıdem: 13-08-2012

(14-08-2012, Saat:17:26)Metin34 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Abi evet jant verdiğin linkteki jant peki onu nasıl lastiğin dışında bırakıcaz kenarını ? Birde turuncusu varmıdırki ?


zaten ona göre lastik alıcaksın ince yanak lastik, jant zaten orjinal öyle durucak senin bişey yapmana gerek kalmıcak, turuncu kısmına gelince aracın turuncu sanırım bi sprey boyayla turuncu yapıcan bu kadar basit smile bi irtibata geç öğren derim ben başka ilanlarada bakabilirsin biraz araştır bizede sonucu bildir aracın resimlerinide bekliyoruz wink

Cevapla
.
Konu: 12
Mesaj: 76
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 10-06-2012

Tamam abi çok sağol araştırıcam. Alırsak resimleride sizle paylaşırım avatardaki araç bizim üstünde oturanda benim abi geçen seneki foto biggrin
Stock
[Resim: n7k2m.png]
Modifiye
[Resim: n7rc0.png]

Cevapla
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Question [Soru] nemo ma jant onerısı ? sercan77 34 14,612 22-04-2012, Saat:00:48
Son Yorum: sinan kuru

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Türkçe Çeviri : MyBB Türkiye
MyBB, © 2002-2020 MyBB Group.