Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum


MUAYENEDE KOLTUK SAYISI
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 14
Mesaj: 94
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 13-03-2012


Arkadaşlar 2009 Bipper kullanıyorum 2 senedir 20 Mart 2014 tarihinde muayeneye gittim Ankarada Eryamandaki istasyona. Muayeneyi yapan arkadaş 2 tane ağır kusur olduğunu geçemediğimi söyledi. Bir iki hafif kusur da var ama önemli değil. 1.Kusur sol rotilde boşluk var, eyvallah anladım. 2. kusur Ruhsatta 5 koltuk yazmasına rağmen arabada 5 koltuk ama 4 emniyet var. 4 yazması lazım dediler. Yaw kardeşim daha önce 2 kez aynı ruhsat ve arabayla ben geçmişim neden bu sene ağır kusur diye yazıyorsunuz dedim. Önceden yazmıyorduk şimdi yazıyoruz dedi. Akıl işi değil ya, çıldırmamak elde değil. Gittim paşa paşa emniyete 70 lira bayılıp ruhsatı değiştirdim. İşin komik yanı emniyette evrakları ve dilekçeyi veriyorum, polis "dilekçeye kaç koltuk yazılacağını da yaz oraya" dedi. 10 yazsam yazacaklar ruhsata, kontrol edelim dosyadan şaşi numarasından falan yok yani. Valla iyice sıtkım sıyrılmıştı zaten bu her sene muayene olayından şimdi iyice gıcık oldumsmile) Yakında muayeneye gidecek olan varsa bi dikkat etsinler ruhsatlarını. Saygılar...

Cevapla
.
Konu: 4
Mesaj: 71
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 02-01-2014

Fiorinolarda 5 emniyet kemeri var niye sizin araçlarda yok acaba...

Cevapla
.
Konu: 7
Mesaj: 287
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 01-08-2013

boraerkartal bıldıgım kadarıyla 2013 oncesınde 4 kemer var
Herkez arabasını sever ama bazıları aşık olur... 80 BC 732 Heart

Cevapla
.
Konu: 4
Mesaj: 71
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 02-01-2014

Hım bizim araç 2013 sonu. Ama ruhsata 4 koltuk yazdırdıysan araçda 5. kişiye laf etmezler mi şimdi? Keşke kemer taktırma gibi birşey yapsaydın.

Cevapla
.
Konu: 4
Mesaj: 56
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 23-08-2013

Yarin gidecem vizeye bakalim neler olucak

GT-I8150 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

Cevapla
.
Konu: 14
Mesaj: 94
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 13-03-2012

(27-03-2014, Saat:02:36)boraerkartal Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hım bizim araç 2013 sonu. Ama ruhsata 4 koltuk yazdırdıysan araçda 5. kişiye laf etmezler mi şimdi? Keşke kemer taktırma gibi birşey yapsaydın.

Valla hiç uğraşmak istemedim arkadaşım, yoksa kendimi arabayı bırakmak için galerinin önünde bulma ihtimalim çok fazlaydısmile Hayırlısı bakalım ne olacak...

Cevapla
.
Konu: 4
Mesaj: 71
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 02-01-2014

(28-03-2014, Saat:03:04)lojistik9p Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(27-03-2014, Saat:02:36)boraerkartal Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hım bizim araç 2013 sonu. Ama ruhsata 4 koltuk yazdırdıysan araçda 5. kişiye laf etmezler mi şimdi? Keşke kemer taktırma gibi birşey yapsaydın.

Valla hiç uğraşmak istemedim arkadaşım, yoksa kendimi arabayı bırakmak için galerinin önünde bulma ihtimalim çok fazlaydısmile Hayırlısı bakalım ne olacak...

Gerçi korktuğun şey ne olursa o geliyor başına. 2ay önce hayatımda ilk kez ehliyetsiz çıkmışım dışarıya onda da polis çevirdi biggrin

Cevapla
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Önemli] Koltuk Kıkıfı Alcam Fio xaxabe 1 1,717 23-04-2015, Saat:22:36
Son Yorum: kaptan.emir
  KOLTUK KILIFI ALMAK İSTİYORUM TurgutReis 0 1,363 15-04-2015, Saat:12:46
Son Yorum: TurgutReis
  anahtar kabı ve koltuk kolcagı paşa54 4 2,563 21-06-2014, Saat:14:57
Son Yorum: paşa54
  [Soru] muayenede basamak problem olurmu zeyat 11 6,182 27-03-2013, Saat:09:58
Son Yorum: zeyat
Bug Koltuk ve Cam İşletmek Önemli by_graywolf 1 4,267 11-01-2013, Saat:01:58
Son Yorum: MsK

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Türkçe Çeviri : MyBB Türkiye
MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.