Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum


[Önemli] 21.04.2012 SAAT 21:00 ZEYTİNBURNU SAHİL
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 3/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 10
Mesaj: 590
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 27-11-2011


ETKİNLİK CUMA AKŞAMINDAN CUMARTESİ'YE ALINMIŞTIR
Uzun bi aradan sonra 21.04.2012 Cumartesi aksamı Saat 20:30 Merter mc de yaza hoşgeldin buluşmasıyla start veriyoruz..

İSTEYENLER MC E GELEBİLİR, İSTEYENLER DİREK MEKANA GEÇEBİLİR. 9.20DE mc'den cıkılacak kendilerini ona göre ayarlıyabilirler..
Mekan: YEDİKULE SAHİL 2.CEP / DÜRÜMCÜDEN HEMEN SONRAKİ
Zeytinburnu, yedikule istikameti..
yiyecek, içecek ve çerez stantları bulunmaktadır

- http://www.istanbultuning , İTG tacı sticker dağıtımı yapılacaktır(Ücretsiz)
- Tuning cadde / Show car bilet satışlarımız mekanda yetkililer tarafından yapılacaktır..

Redbul cooper ve hammer'ı için görüşmelerimiz devam ediyor, içeride büyük olasılıkla ÜCRETSİZ Redbul dağıtımı yapılacaktır...

NOT: Etkinlik takvimimizde bulunan Üsküdar sahil (ÜSK BELEDİYESİ) Ve Maltepe sahil (MALTEPE BELEDİYESİ) buluşmalarımız için sizlerin görüşleri ve neler istediğiniz doğrultusunda anket düzenlenecek, ne gibi etkinliklerde bulunmak istediğinizi yazılı olarak bizlere bildirebileceksiniz.. İstekler doğrultusunda YENİ Kurumsal arayümüzle 2012 Yılı içerisinde profesyonel çalışmalarımıza devam edeceğiz..

MERTER MC E GELMEK İSTEMEYEN ARKADASLAR, ONLİNE OLARAK SAYFA DUVARINDAN NEREDE OLDUĞUMUZU TAKİP EDEBİLİR, İLETİŞİM NUMARALARINDAN BİZE ULAŞABİLİRLER..

ÖNEMLİİİİ: Taşkınlık, Çevreye ve doğaya zarar veren kişi veya kişiler tarafımızca mekandan uzaklaştırılacaktır...

NOT:ORTAM BİZE UYMAZ İSE TIR GARAJINDA DRİFT GECESİ OLACAKTIR.[/align]
multijet euro 4 engine + superchip + Sprint booster + bmc air filter + eibach spor kit + stock jant 205*55*16 lastik + Piano Black = FİAT FİORİNO EMO

.
Konu: 4
Mesaj: 75
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 05-06-2011

Serkanim
Ben\
enes
mustafa geliriz

.
Konu: 1
Mesaj: 41
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 28-02-2012

(17-04-2012, Saat:16:21)bandaleros Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Serkanim
Ben\
enes
mustafa geliriz

aynen cumartesi günü telefonlaşırız ben geleceğim inş abi

.
Konu: 10
Mesaj: 590
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 27-11-2011

zaten başka delikanlı yok
forumun ismini hatta logolarındaki harfleri bile değiştirlerim derim. S.M.H.E FELAN kimse yok baksana.
multijet euro 4 engine + superchip + Sprint booster + bmc air filter + eibach spor kit + stock jant 205*55*16 lastik + Piano Black = FİAT FİORİNO EMO

(Son Düzenleme: 17-04-2012, Saat:17:29, Düzenleyen: nakres_serkan.) .
Konu: 165
Mesaj: 1,790
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 15-10-2011

(17-04-2012, Saat:17:28)nakres_serkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: zaten başka delikanlı yok
forumun ismini hatta logolarındaki harfleri bile değiştirlerim derim. S.M.H.E FELAN kimse yok baksana.

Karizman yeter Serkanım smile

.
Konu: 10
Mesaj: 590
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 27-11-2011

başkanım o kadar üyesi var bir tanesi de bu hafta değişiklik yolsun bende geliyim nedir diyen yok hep aynı kişiler o yuzden yanı fiorino clup demenin bi anlamı yok 4 fiorino sever kardeşler deseler daha iyi.
multijet euro 4 engine + superchip + Sprint booster + bmc air filter + eibach spor kit + stock jant 205*55*16 lastik + Piano Black = FİAT FİORİNO EMO

.
Konu: 10
Mesaj: 498
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 24-06-2011

(17-04-2012, Saat:16:42)erkamenes Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(17-04-2012, Saat:16:21)bandaleros Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Serkanim
Ben\
enes
mustafa geliriz

aynen cumartesi günü telefonlaşırız ben geleceğim inş abi

kardeşlerim sizin burada "geliyorum" diye yazmanıza bile gerek yok biz zaten kim geliyo kim gelmiyo biliyoruz.

Önemli olan geliyorum deyipte uyduruk mazeretlerden gelmeyenleri oraya getirebilmek!!!
1.3 Multijet 75 Hp Comfortmatic Beyaz + Sprint Booster + Solar Gard Film + Kaput Koruma Filmi + APP Plaka + Navitech DX-9000 Double Din + Geri Görüş Kamerası + Morel ve Dls Component + 2 Adet M Acoustic Anfi + 30 Cm Rocford Fostage P1 Subwoofer

.
Konu: 0
Mesaj: 15
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 16-06-2011

Selamlar siteyi aktif olarak kullanamıyorum daha resim bile yükleyemedim,kısmetse akşam orada olucam umarım 5 . kişide ben olurum.

Eğer bana sorduysanız;adım selçuk plakam 34 AHN 88 istanbul gaziosmanpaşadayım,
modifiye etmek için florino aldım,ama garajda yatıyor
fırsatın olmadı yapmaya artık sektöre geri dönücem yardımlarınızla..

(Son Düzenleme: 18-04-2012, Saat:23:28, Düzenleyen: selcuk34.) .
Konu: 10
Mesaj: 498
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 24-06-2011

isim soyisim araba rengi ve plaka yazarsan daha iyi tanırız seni
1.3 Multijet 75 Hp Comfortmatic Beyaz + Sprint Booster + Solar Gard Film + Kaput Koruma Filmi + APP Plaka + Navitech DX-9000 Double Din + Geri Görüş Kamerası + Morel ve Dls Component + 2 Adet M Acoustic Anfi + 30 Cm Rocford Fostage P1 Subwoofer

.
Konu: 450
Mesaj: 2,196
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 29-11-2010

Serkan istanbulda olsaydım, mutlaka gelirdim. ama biliyorsunuz geçen sefer arzu etmeme rağmen bir türlü olamadı.. kısmet değilmiş kardeşim... İnşallah bir gün diyorum..
Bu arada dağıtacağını stickler için de şunu söyleyeyim, imkanınız varsa eğer katılanlara bizim stickerler dan yaptırıp verseniz nasıl olur ?

.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Yeni] 23 ARALIK 2012 İSTANBUL TUNİNG'İN ETKİNLİĞİ nemooo 2 1,678 13-01-2013, Saat:15:07
Son Yorum: nemooo
  2012 İstanbul Buluşması Admin 114 20,096 23-10-2012, Saat:23:49
Son Yorum: Diva
  [Önemli] 20 MAYIS 2012 PAZAR ETKİNLİK. nakres_serkan 34 6,176 28-05-2012, Saat:17:23
Son Yorum: BaSKaN

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Türkçe Çeviri : MyBB Türkiye
MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.