Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum


PARK SENSÖRÜ
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 2
Mesaj: 4
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 10-12-2011


Aracımı yenı aldım daha 1500 km Fiorino 1.3 Multujet Modeli park sensöründe bı sorunum var gerıye taktıgım anda kesıntısız ötmeye başlıyo ara ara ötmesi gerekırken sureklı otuyo ne yapabılırım yardım lutfen..

Cevapla
.
Konu: 165
Mesaj: 1,790
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 15-10-2011

(10-12-2011, Saat:19:05)ramsev_38 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Aracımı yenı aldım daha 1500 km Fiorino 1.3 Multujet Modeli park sensöründe bı sorunum var gerıye taktıgım anda kesıntısız ötmeye başlıyo ara ara ötmesi gerekırken sureklı otuyo ne yapabılırım yardım lutfen..

Hiç Kurcalama direk yetkili servise götür...

Cevapla
.
Konu: 10
Mesaj: 498
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 24-06-2011

öncelikle sitemize yeni üye olmuşsunuz sizinle tanışmak isteriz

şikayetinize gelince;

muhtemelen sensör gözlerinden birinde arıza vardır o değişirse sorun çözülür çok fazla üzülecek büyük bir problem yok merak etmeyin
1.3 Multijet 75 Hp Comfortmatic Beyaz + Sprint Booster + Solar Gard Film + Kaput Koruma Filmi + APP Plaka + Navitech DX-9000 Double Din + Geri Görüş Kamerası + Morel ve Dls Component + 2 Adet M Acoustic Anfi + 30 Cm Rocford Fostage P1 Subwoofer

Cevapla
.
Konu: 19
Mesaj: 242
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 09-08-2011

aracı yıkadınızmı yakın zamanda sensör su almış olabilir.Bir müddet sonra düzelir.
FİAT FİORİNO EMOTİON 2012 1.3 Multijet 95HP Start&Stop (SİYAH)


Cevapla
.
Konu: 10
Mesaj: 498
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 24-06-2011

(10-12-2011, Saat:22:16)zafer murat Adlı Kullanıcıdan Alıntı: aracı yıkadınızmı yakın zamanda sensör su almış olabilir.Bir müddet sonra düzelir.

bence yıkamadan dolayı sensörün hiç bir şekilde etkilenmemesi gerek

ayrıca sormak istediğim bir husus daha var araç bilgi ekranında "park sensörü devre dışı" şeklinde bir yazı gördünüzmü?

1.3 Multijet 75 Hp Comfortmatic Beyaz + Sprint Booster + Solar Gard Film + Kaput Koruma Filmi + APP Plaka + Navitech DX-9000 Double Din + Geri Görüş Kamerası + Morel ve Dls Component + 2 Adet M Acoustic Anfi + 30 Cm Rocford Fostage P1 Subwoofer

Cevapla
.
Konu: 15
Mesaj: 289
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 25-03-2011

eger kalitesiz mal taktılarsa yıkamadan etkilenir diye biliyorum, bir abi öyle söylemişti... park sensörleri 50de başlıyor 400e kadar gidiyor demişti.. bayada oldu smile

Cevapla
.
Konu: 165
Mesaj: 1,790
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 15-10-2011

(10-12-2011, Saat:23:31)maydoz Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(10-12-2011, Saat:22:16)zafer murat Adlı Kullanıcıdan Alıntı: aracı yıkadınızmı yakın zamanda sensör su almış olabilir.Bir müddet sonra düzelir.

bence yıkamadan dolayı sensörün hiç bir şekilde etkilenmemesi gerek

ayrıca sormak istediğim bir husus daha var araç bilgi ekranında [b]"park sensörü devre dışı" şeklinde bir yazı gördünüzmü?


[/b]

Aynı cevabı bende bekliyorum?

Cevapla
.
Konu: 10
Mesaj: 498
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 24-06-2011

(11-12-2011, Saat:05:17)machine_up Adlı Kullanıcıdan Alıntı: eger kalitesiz mal taktılarsa yıkamadan etkilenir diye biliyorum, bir abi öyle söylemişti... park sensörleri 50de başlıyor 400e kadar gidiyor demişti.. bayada oldu smile

haklısın aslında ford connect glx modellerinde çok farklı bir sensör var ve ötüşü bile kaliteli wink
1.3 Multijet 75 Hp Comfortmatic Beyaz + Sprint Booster + Solar Gard Film + Kaput Koruma Filmi + APP Plaka + Navitech DX-9000 Double Din + Geri Görüş Kamerası + Morel ve Dls Component + 2 Adet M Acoustic Anfi + 30 Cm Rocford Fostage P1 Subwoofer

Cevapla
.
Konu: 40
Mesaj: 717
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 28-12-2010

(10-12-2011, Saat:19:05)ramsev_38 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Aracımı yenı aldım daha 1500 km Fiorino 1.3 Multujet Modeli park sensöründe bı sorunum var gerıye taktıgım anda kesıntısız ötmeye başlıyo ara ara ötmesi gerekırken sureklı otuyo ne yapabılırım yardım lutfen..

Bu sorun Genelde Soguk Kış Aylarında Karlı buzlu yerlerde yaşana biliyor sensörler dondugu için devre dışı kalıyor ama bunun dışında bi sorun varsa tabi o farklı bi durum mesela benim aractata 1 vites e atınca ötmeye başlıyordu park sensörü dedim alla alla ön taraftadamı sensör var smile sonradan su almış ve bozuldugu ortaya cıktı servisde degiştirdiler

Cevapla
.
Konu: 3
Mesaj: 22
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 31-03-2011

Önede sensör takılıyor mu? (Bazı otomobillerde var)

Cevapla
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Question [Soru] Park Sensörü Trafikte Devreye Giriyor saqoline 10 5,979 17-06-2017, Saat:14:04
Son Yorum: umutchatin
  Park Sensörü Takılı Kalıyor. ErdiKUS 7 3,514 01-03-2017, Saat:03:07
Son Yorum: hijacker31
Question [Soru] dis ortam sensoru carissmatiq_ 3 2,207 15-01-2017, Saat:00:57
Son Yorum: sukru3460
  [Soru] Dış sıcaklık sensörü nerededir? Ozan Önal 11 21,110 15-01-2017, Saat:00:52
Son Yorum: sukru3460
  [Soru] Park Lambası ARIZA ışığı alper10800 7 5,651 18-11-2016, Saat:14:04
Son Yorum: oyoyoyyy

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Türkçe Çeviri : MyBB Türkiye
MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.