Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum


[Soru] atesleme bujisi
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 8
Mesaj: 21
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 10-05-2014


Arkadaslar bugun arabanin marsina basip calistirdiktan sonra ekranda su ikaz yandi on isitma bujilerini kontrol ettiriniz bunu serviste hepsini degistireyim die dusunuyom arizali olani degistrdinmi sikinti yasaniyor die duydum serviste bunun 4 unu degstrmek tktirmak bize kac paraya patlar ne kdr sure icinde olur bilgisi olan yada yaptiran varmi arkadaslar yardimci olursaniz cok tsk ederim
ismail1989, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 10-05-2014 tarihinde katılmıştır.

Cevapla
.
Konu: 1
Mesaj: 7
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 28-04-2014

Valla hocam bendede ayni sorun oldu bir tanesi arizalandi sanayide degistirdim 10.000 km dedir sorun yok hepsini degistirmen gereksiz olacaktir.
bannerns.png
Asilkan, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 28-04-2014 tarihinde katılmıştır.

Cevapla
.
Konu: 5
Mesaj: 54
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 19-08-2013

Sanayide onların elektirik gelip gelmediğini kontrol eden cihazı var 4 bujiyede tek tek tutuyor ışık vermeyen buji patlamıştır 20-30-40 tl arası fiyata tam fiyatını hatırlamıyorum... patlayan bujiyi değiştirmen yeterli olucaktır...
1389451721-445.jpg

Cevapla
(Son Düzenleme: 15-03-2015, Saat:23:15, Düzenleyen: DARLO.) .
Konu: 8
Mesaj: 21
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 10-05-2014

Peki arkadaslar sanayide degistirmem bir sikinti yaratmaz degilmi yani arizilanan degssse ytr demi peki o uyari isigi yazisi gidermi bunu tamircimi yapiyor kim yapiyor

Peki bunu benmi alip gotureyim usta iyi birsey olsun istiyorum
ismail1989, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 10-05-2014 tarihinde katılmıştır.

Cevapla
(Son Düzenleme: 15-03-2015, Saat:23:22, Düzenleyen: ismail1989.) .
Konu: 5
Mesaj: 54
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 19-08-2013

sanayide elektirikci yapar... Patlayan bujiyi değiştirmen yeterli olucaktır. Değiştirdiğinde hata gider fakat ilk çalıştırmada bazenleri buji ışığı yine hata verebiliyor bu normaldir aracı durdurup tekrar çalıştırdığında arzanın gitmiş olduğunu görürsün.. Ve arza ışığı artık bida gelmez bujiyi bida patlatana kadar ve ayrıca hocam yaptırdıktan sonra.... araç çalıştırırken buji ışığı söndükten 15 saniye sonra marşa basmak ve teyb kapalıyken çalıştırmak bujilerin patlamasını zorlaştırır bu bilgide bi kenarda bulunsun
1389451721-445.jpg

Cevapla
.


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Türkçe Çeviri : MyBB Türkiye
MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.