Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum


[Soru] sağ önden ses geliyor
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 7
Mesaj: 53
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 16-11-2014


s.a yahu anlamıyorum sıfır araba aldık 3 ay oldu alalı arabanın ampulleri patladı ön cam silgisi bozuldu şimdide sağ ön amatserden ses gelio bu nasıl iştir böyle aracım daha 6900 km de sizce amtsör mu patladı başka ne olabilr arkadaşlar

Cevapla
.
Konu: 165
Mesaj: 1,790
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 15-10-2011

A.s arkadaşım evvela aracın hayırlı olsun, sıkma canını, sağdan gelen ses amortisör takozundan geliyor, fiolarda sık rastlanan bir şey, sıkıntı yapma ilk bakıma gittiğinde garantiden değişirler onu. Gelelik diğer aksiliklere, sen araban için bir şükür kurbanı kes bence, daha ampüllerin patlamayacaktır düşüncesindeyim..

Cevapla
.
Konu: 7
Mesaj: 53
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 16-11-2014

Cvp icin eyv.. başkanim.alahin izni ile Kurbanimizi aldim gun kestik ama kafama sikinti etmisti sag onden gelen ses beni rahatlattin tsk ederim inş dedigin gibidir hayirli gunler başkanim

Cevapla
.
Konu: 165
Mesaj: 1,790
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 15-10-2011

esf. kardeşim yardımcı olabildimse ne mutlu bana..

Cevapla
.
Konu: 3
Mesaj: 384
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 20-01-2011

amortisör takozu yenilense de 1 yıla kalmaz yine ses yapar..

hiç elletme diyeceğim ama nasıl olsa garantiden değişecekler wink

Cevapla
.
Konu: 7
Mesaj: 53
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 16-11-2014

Eyv reiss :-)

Cevapla
.
Konu: 14
Mesaj: 103
Cinsiyet:
Kıdem: 27-10-2014

anteni sök birde öyle sür
...ses antenden geliyor....

Cevapla
.
Konu: 37
Mesaj: 713
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 24-08-2013

(26-02-2015, Saat:00:10)ikon09 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: anteni sök birde öyle sür
...ses antenden geliyor....

dikiz aynasındanda geliyo olabilir onuda söksün.
2012 multijet 1.3 75hp mistik gri




Cevapla
.
Konu: 165
Mesaj: 1,790
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 15-10-2011

(26-02-2015, Saat:08:30)RaneZ Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(26-02-2015, Saat:00:10)ikon09 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: anteni sök birde öyle sür
...ses antenden geliyor....

dikiz aynasındanda geliyo olabilir onuda söksün.

biggrinsmile001_rolleyes

Cevapla
.
Konu: 8
Mesaj: 459
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 26-02-2014

müziği sonuna kadar açınca başka ses duymazsın kesin çözümbiggrin

Cevapla
.


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Türkçe Çeviri : MyBB Türkiye
MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.