Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum


[Yeni] ford tourneo courier
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 3
Mesaj: 50
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 27-05-2014


Segment aynı gorunsede siklet farkı var fio ile kariyer arasında..

Cevapla
.
Konu: 37
Mesaj: 713
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 24-08-2013

en az 50 bin den açılış yapar ford kendim kullanıyorum diye demiyorum bizimki çok daha şekil.
2012 multijet 1.3 75hp mistik gri




Cevapla
.
Konu: 13
Mesaj: 227
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 24-02-2014

arkadaşlar ford sitesinde fiyatlar var en son baktığımda en fulü 49000tl idi..şimdi baktım güncelleniyor diyor herhalde fiyatları yükseltcekler...
2011 FİORİNO EMOTİON 1.3 M.J. OTOMATİK-CHİPLİ VE ÖFKELİThumbup1

Cevapla
.
Konu: 2
Mesaj: 55
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 07-01-2013

Yorumlar ve testler çok başarılı olduğunu gösteriyor. Adamlar ar ge aşamasında 180 aracı hurdaya çevirmişler ve aya 2 kez gidip gelecek kadar km yapmışlar. Bence rakiplerine fark atacak. Rakiplerinin acilen karşı atak yapması yazım

Cevapla
.
Konu: 27
Mesaj: 159
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 28-03-2014

Yalniz beyler o linkteki araba corrier degil tourneo connect o corrier arkasi farkli lutfen yanlis bilgi yaymayalim

wink
vzn4J4.jpg

Nasipse olur.

www.fb.com/vehele37

Cevapla
.
Konu: 10
Mesaj: 57
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 25-11-2013

(08-02-2013, Saat:13:56)isoskeisos Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Fotoya dikkat edilirse dış ve ön görünüm fiorinoya benzetilmeye çalışılmış.... Biliyorlar ki Fiorinonun en göze çarpan görüntüsü dış görünüm. Bu da araca genç,atak,diri bir görünüş kazandırıyor,Müşteri kategorisi ise özellikle gençler olamsına rağmen,her kesime hitap ediyor.. 2008 yılından bu yana fiorinonun dış görünüşünden taviz vermemesi de (makyajlanmaması) bunu söylüyor aslında....
Yeni ford'un merak edenler için Altta videosu var..

http://youtu.be/kWq9v7LRywk

big_Ford_Go_Further_Eventimmagini_Liveda...m09_01.jpg

bigfordgofurthereventim.jpg

Fordun piyasaya böyle bir araç sunmasını da akıllca buluyorum. Araç fio'ya göre biraz daha uzun ve geniş,( 5koltuk ve 7 koltuklu seçeneği var ) motor seçenekleri dizel olanlar 75 hp, 95 hp,115 hp ; benzinli olan versiyonunise 120 Hp 1,0cc ve 1,6 cc Bu arada 2013 veya 2014 de piyasa çıkacak aracın fiatı ile ilgili bir bilgi henüz yok
Bana göre fioya değil de sanki dobloya rakip gibi duruyor. Bir de aracın Türkiyedeki yol,arazi şartlarındaki performansını görmek lazım....

abıcım bu fiat fıorınoya rakip ,özenme degil ford focus'un minibüsü biraz degişik yanı fabrikanın mühendislerin fioyla bi alakası yok abıcım adamlar yapmış güzel ama yani fioya benzeme gibi söz konusu deil ön farlar ford focusa benziye farları dsha uzatılmış içi de aynı şekilde özenme yok yabmışlar abı helal olsun yani
cool yaşıyorum işte bir şeylerin acısı ,bir şeylerin anısıyla . . ! cool

Cevapla
.
Konu: 27
Mesaj: 159
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 28-03-2014

(08-06-2014, Saat:02:53)komando29 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(08-02-2013, Saat:13:56)isoskeisos Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Fotoya dikkat edilirse dış ve ön görünüm fiorinoya benzetilmeye çalışılmış.... Biliyorlar ki Fiorinonun en göze çarpan görüntüsü dış görünüm. Bu da araca genç,atak,diri bir görünüş kazandırıyor,Müşteri kategorisi ise özellikle gençler olamsına rağmen,her kesime hitap ediyor.. 2008 yılından bu yana fiorinonun dış görünüşünden taviz vermemesi de (makyajlanmaması) bunu söylüyor aslında....
Yeni ford'un merak edenler için Altta videosu var..

http://youtu.be/kWq9v7LRywk

big_Ford_Go_Further_Eventimmagini_Liveda...m09_01.jpg

bigfordgofurthereventim.jpg

Fordun piyasaya böyle bir araç sunmasını da akıllca buluyorum. Araç fio'ya göre biraz daha uzun ve geniş,( 5koltuk ve 7 koltuklu seçeneği var ) motor seçenekleri dizel olanlar 75 hp, 95 hp,115 hp ; benzinli olan versiyonunise 120 Hp 1,0cc ve 1,6 cc Bu arada 2013 veya 2014 de piyasa çıkacak aracın fiatı ile ilgili bir bilgi henüz yok
Bana göre fioya değil de sanki dobloya rakip gibi duruyor. Bir de aracın Türkiyedeki yol,arazi şartlarındaki performansını görmek lazım....

abıcım bu fiat fıorınoya rakip ,özenme degil ford focus'un minibüsü biraz degişik yanı fabrikanın mühendislerin fioyla bi alakası yok abıcım adamlar yapmış güzel ama yani fioya benzeme gibi söz konusu deil ön farlar ford focusa benziye farları dsha uzatılmış içi de aynı şekilde özenme yok yabmışlar abı helal olsun yani



Araba connect

wink
vzn4J4.jpg

Nasipse olur.

www.fb.com/vehele37

Cevapla
.
Konu: 22
Mesaj: 207
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 09-08-2013

Bu aracın rakibi bence fiorino olamaz fiolar hem motor hemde iç hacim olarak küçük görünüm olarak ben hiç beğenmedim fiorinoylada alakası yok bu aracın bunun rakipleri doblo,kangoo,partnerdir bence.
2009 Emotion White

Cevapla
.
Konu: 13
Mesaj: 227
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 24-02-2014

arkadaşlar araç ona rakip buna rakip olayı değil.. adam ford connectten ufak fiorinodan az büyük bir araç yapmış...ve öyle basit bir araç değil donanımlı bir araç yapmış üstelik fio fiyatına.. burda hepimiz fiatçıyız ama yiğidi öldürüp hakkını verelim ilk başta araç ford zaten ordan 1 puan önde ee adam donanımlı üretmiş buda artı bir puan...bence aracı kötülemek yerine fiat üreticilerine yüklenmek lazım aracı 2009 da bulduınuz ee sene 2014 ne yenilik koydunuz araca hiç bir şey konforu iyileştirmediniz, hız sabitleyici koyamadınız, yağmur sensörü ekleyemediniz, yalıtımı iyileştirmediniz, aracın sağından solundan gelen sesleri kesemediniz, ee 2009 da 25-27000tl olan araç şimdi oldu 45000tl ne olduda veya araca ne kattınızda bu fiyatı istediniz....şimdi forumdaki arakadaşlara samimi olarak soruyorum aynı fiyata gider fiomu alırsınız yoksa ford mu?
2011 FİORİNO EMOTİON 1.3 M.J. OTOMATİK-CHİPLİ VE ÖFKELİThumbup1

Cevapla
.
Konu: 6
Mesaj: 380
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 12-08-2011

Hemde fordun titanium plus modelini


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cevapla
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  FORD'un yeni ticarileri görücüye çıktı tolga123 0 3,263 08-12-2013, Saat:02:56
Son Yorum: tolga123
  [Bilgi] Yeni Ford B max satışa sürülmüş isoskeisos 14 6,473 20-04-2013, Saat:01:07
Son Yorum: MsK
  [Bilgi] Yeni Ford Kuga'da yeni özellik !!(ayakla bagaj kapağı açma) isoskeisos 1 3,528 09-03-2012, Saat:22:02
Son Yorum: BaSKaN
  [Bilgi] Ford transit connect family (consept) isoskeisos 1 2,644 04-03-2012, Saat:15:43
Son Yorum: nakres_serkan
  Yeni Ford C-Max Etkileyici Olmuş Admin 2 3,910 03-01-2012, Saat:05:31
Son Yorum: machine_up

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Türkçe Çeviri : MyBB Türkiye
MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.