Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum


yakıt göstergesi
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 13
Mesaj: 50
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 17-05-2011


selam arkadaşlar.fiorinomun yakıt göstergesi tam anlamıyla doğru değeri göstermiyor.sürekli faklı sayılar çıkıyor.düz yolda bile sürekli değişiyor.yetkili serviste ayarlanabilirmi acaba.temmuz ayına kadar garantisi devam ediyor.

Cevapla
.
Konu: 4
Mesaj: 139
Cinsiyet:
Kıdem: 20-03-2012

(16-04-2012, Saat:20:40)komando58 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: selam arkadaşlar.fiorinomun yakıt göstergesi tam anlamıyla doğru değeri göstermiyor.sürekli faklı sayılar çıkıyor.düz yolda bile sürekli değişiyor.yetkili serviste ayarlanabilirmi acaba.temmuz ayına kadar garantisi devam ediyor.

Hocam siz anlık görüntüde olduğunuz için sürekli öyle değişir, silecek çalıstıran kolun yanında düğme var oraya basın ilerletin bide tavsiyem kitapçığı okuyun daha net anlarsınız


Cevapla
.
Konu: 13
Mesaj: 50
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 17-05-2011

(16-04-2012, Saat:20:49)Yasin90 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(16-04-2012, Saat:20:40)komando58 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: selam arkadaşlar.fiorinomun yakıt göstergesi tam anlamıyla doğru değeri göstermiyor.sürekli faklı sayılar çıkıyor.düz yolda bile sürekli değişiyor.yetkili serviste ayarlanabilirmi acaba.temmuz ayına kadar garantisi devam ediyor.

Hocam siz anlık görüntüde olduğunuz için sürekli öyle değişir, silecek çalıstıran kolun yanında düğme var oraya basın ilerletin bide tavsiyem kitapçığı okuyun daha net anlarsınız

teşekkürler yorumunuz için.ama ben yinede servise bi danışmak istiyorum.çünkü bazen depodaki yakıtla mesela 200 km yol yapacağı yazarken bi anda 150 km ye veya 250 km ye çıkıyor gösterge

Cevapla
.
Konu: 4
Mesaj: 139
Cinsiyet:
Kıdem: 20-03-2012

(16-04-2012, Saat:22:21)komando58 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(16-04-2012, Saat:20:49)Yasin90 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(16-04-2012, Saat:20:40)komando58 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: selam arkadaşlar.fiorinomun yakıt göstergesi tam anlamıyla doğru değeri göstermiyor.sürekli faklı sayılar çıkıyor.düz yolda bile sürekli değişiyor.yetkili serviste ayarlanabilirmi acaba.temmuz ayına kadar garantisi devam ediyor.

Hocam siz anlık görüntüde olduğunuz için sürekli öyle değişir, silecek çalıstıran kolun yanında düğme var oraya basın ilerletin bide tavsiyem kitapçığı okuyun daha net anlarsınız

teşekkürler yorumunuz için.ama ben yinede servise bi danışmak istiyorum.çünkü bazen depodaki yakıtla mesela 200 km yol yapacağı yazarken bi anda 150 km ye veya 250 km ye çıkıyor gösterge

Hocam o da şundan dolayı, düşünün mesela 90 km hızla 5.vitesle gayet ekonomik modda gidiyorsunuz, yol bilgisayarı bu hızla bu devirde toplam kaç km yapacağınızı gösteriyor.Yoğun trafiğe girdiniz sürekli vites değiştirme dur kalk falan haliyle araç daha çok yakacak, bu seferde yol bilgisayarı o kullanıma çok yakışa göre hesaplıyor olan yakıtla bu kullanımla kaç km gidersin diye




Cevapla
.
Konu: 13
Mesaj: 50
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 17-05-2011

tekrar teşekkürler yorumlarınız için.

Cevapla
.
Konu: 4
Mesaj: 139
Cinsiyet:
Kıdem: 20-03-2012

Rica ederim hocam ne demek

Cevapla
.
Konu: 451
Mesaj: 2,197
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 29-11-2010

(16-04-2012, Saat:22:21)komando58 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(16-04-2012, Saat:20:49)Yasin90 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [quote='komando58' pid='18202' dateline='1334594422']
selam arkadaşlar.fiorinomun yakıt göstergesi tam anlamıyla doğru değeri göstermiyor.sürekli faklı sayılar çıkıyor.düz yolda bile sürekli değişiyor.yetkili serviste ayarlanabilirmi acaba.temmuz ayına kadar garantisi devam ediyor.

Hocam siz anlık görüntüde olduğunuz için sürekli öyle değişir, silecek çalıstıran kolun yanında düğme var oraya basın ilerletin bide tavsiyem kitapçığı okuyun daha net anlarsınız
aracınızda bu birimlerin değişkenlik göstermesi gayet normaldir.Anlık yakıt tüketimi ve özellikle depodaki yakıt ile daha ne kadar yol gidebileceğinizi gösteren ''Menzil '' ; sizin ayağınızın gaz pedalına yaptığı basınç(güç) ile doğrudan ilintilidir. Çünkü Yol bilgisayarı bu verileri, sizin gaz pedalına yaptığınız basınçla tüketilen, birim yakıt ile hesaplar. Bunu aracınızla ilk kalkışlarda 1 nci viteste iken veya yokuşlarda rampa çıkarken rahatlıkla görebilirsiniz.


Cevapla
(Son Düzenleme: 18-04-2012, Saat:13:22, Düzenleyen: isoskeisos.) .
Konu: 0
Mesaj: 4
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 18-02-2012

benim aracımda yol bilgisayarı, rölantide 2 litre gösteriyor. bu normal mi? bana saçma geldi
FIORINO 1.3 MJET 95HP COMBI EMOTION E5

blue&me,,,,,start&stop,,,,,tomtom,,,,,bluetooth,,,,,asr,,,,,esp
hill holder,,,,,deri dreksiyon&vites topuzu.

Cevapla
.
Konu: 4
Mesaj: 139
Cinsiyet:
Kıdem: 20-03-2012

(19-04-2012, Saat:01:00)aselimden Adlı Kullanıcıdan Alıntı: benim aracımda yol bilgisayarı, rölantide 2 litre gösteriyor. bu normal mi? bana saçma geldi

Gayet normal hocam araba çalışıyorsa mazot yakıyor demektir

Cevapla
.
Konu: 1
Mesaj: 27
Cinsiyet: Erkek
Kıdem: 28-12-2010

ama bazı markalarda 0 olarak gösteriyor.bunun sebebi ne acaba?
2011 FİAT FİORİNO 1.3 MULTİJET 75 BG EMOTİON MİSTİK GRİ

Cevapla
.


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  YAKIT ÖLÇME A-B TRİPLERİNDEN HANGİSİNE BAKILIR TurgutReis 3 1,538 09-04-2017, Saat:21:55
Son Yorum: yuromer
  Yakıt Katkısı Nedir? Ne İşe Yarar? MCaner 0 462 12-03-2017, Saat:13:54
Son Yorum: MCaner
  bakımdan sonra yakıt artması latif 4 1,371 27-10-2015, Saat:14:09
Son Yorum: latif
  [Soru] YAKIT TÜKETİMİM ÇOK HATALI? harun_0045 3 1,707 06-02-2015, Saat:00:11
Son Yorum: harun_0045
  [Dikkat] anlık yakıt arzs. hk. ozcanur 5 1,758 30-01-2015, Saat:10:14
Son Yorum: ozcanur

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Türkçe Çeviri : MyBB Türkiye
MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.