(09-06-2012, Saat:12:14)BaSKaN yazdı: (08-06-2012, Saat:13:37)isoskeisos yazdı: (07-06-2012, Saat:16:35)BaSKaN yazdı: Bu aracın Opel veya Doblo fark etmez 1.6 130 bg otomatiğinin keyfini düşünemiyorum... Allah'cc nasip eder inş.
Hele bir emekliliği hallet, akabinde de herhafta sonu sayısal, vb şans oyunları falan derken bakarsın oluvermiş, değilmi kardeşim
O iş tamam abim, artık bendede anahtar var
sizinkiler gibi büyük kapıları açamasamda idare ediyoruz abicim.. 
Emekliliğiniz hayırlı olsun kardeşim. Fakat yukarıdaki aracı beğenip, almayı aklınıza koymuşsanız, (özellikle artık emeklilik maaşı ile almayı ) Maalesef şans oyunları haricinde başka bir seçenek yok... veya halen kapımızda olan araçlarımızın kıymetini bileceğiz.. Malum Alemin kapısındaki mercedesten se, kapımda yatan aslan olan fio yu her zaman tercih ederim....