Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yeni Opel Combo
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#11
Cvp: Yeni Opel Combo

(07-06-2012, Saat:16:35)BaSKaN yazdı: Bu aracın Opel veya Doblo fark etmez 1.6 130 bg otomatiğinin keyfini düşünemiyorum... Allah'cc nasip eder inş.

Hele bir emekliliği hallet, akabinde de herhafta sonu sayısal, vb şans oyunları falan derken bakarsın oluvermiş, değilmi kardeşimsmile
08-06-2012, Saat:13:37
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#12
Cvp: Yeni Opel Combo
(08-06-2012, Saat:13:37)isoskeisos yazdı:
(07-06-2012, Saat:16:35)BaSKaN yazdı: Bu aracın Opel veya Doblo fark etmez 1.6 130 bg otomatiğinin keyfini düşünemiyorum... Allah'cc nasip eder inş.

Hele bir emekliliği hallet, akabinde de herhafta sonu sayısal, vb şans oyunları falan derken bakarsın oluvermiş, değilmi kardeşimsmile

O iş tamam abim, artık bendede anahtar var smile sizinkiler gibi büyük kapıları açamasamda idare ediyoruz abicim.. 001_smile
09-06-2012, Saat:12:14
www Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#13
Cvp: Yeni Opel Combo
(09-06-2012, Saat:12:14)BaSKaN yazdı:
(08-06-2012, Saat:13:37)isoskeisos yazdı:
(07-06-2012, Saat:16:35)BaSKaN yazdı: Bu aracın Opel veya Doblo fark etmez 1.6 130 bg otomatiğinin keyfini düşünemiyorum... Allah'cc nasip eder inş.

Hele bir emekliliği hallet, akabinde de herhafta sonu sayısal, vb şans oyunları falan derken bakarsın oluvermiş, değilmi kardeşimsmile

O iş tamam abim, artık bendede anahtar var smile sizinkiler gibi büyük kapıları açamasamda idare ediyoruz abicim.. 001_smile


Emekliliğiniz hayırlı olsun kardeşim. Fakat yukarıdaki aracı beğenip, almayı aklınıza koymuşsanız, (özellikle artık emeklilik maaşı ile almayı ) Maalesef şans oyunları haricinde başka bir seçenek yok... veya halen kapımızda olan araçlarımızın kıymetini bileceğiz.. Malum Alemin kapısındaki mercedesten se, kapımda yatan aslan olan fio yu her zaman tercih ederim....
09-06-2012, Saat:16:10
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#14
Cvp: Yeni Opel Combo
(09-06-2012, Saat:16:10)isoskeisos yazdı:
(09-06-2012, Saat:12:14)BaSKaN yazdı:
(08-06-2012, Saat:13:37)isoskeisos yazdı:
(07-06-2012, Saat:16:35)BaSKaN yazdı: Bu aracın Opel veya Doblo fark etmez 1.6 130 bg otomatiğinin keyfini düşünemiyorum... Allah'cc nasip eder inş.

Hele bir emekliliği hallet, akabinde de herhafta sonu sayısal, vb şans oyunları falan derken bakarsın oluvermiş, değilmi kardeşimsmile

O iş tamam abim, artık bendede anahtar var smile sizinkiler gibi büyük kapıları açamasamda idare ediyoruz abicim.. 001_smile


Emekliliğiniz hayırlı olsun kardeşim. Fakat yukarıdaki aracı beğenip, almayı aklınıza koymuşsanız, (özellikle artık emeklilik maaşı ile almayı ) Maalesef şans oyunları haricinde başka bir seçenek yok... veya halen kapımızda olan araçlarımızın kıymetini bileceğiz.. Malum Alemin kapısındaki mercedesten se, kapımda yatan aslan olan fio yu her zaman tercih ederim....

Haklısınız abicim
10-06-2012, Saat:09:10
www Cevapla
tolga123 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5005
Mesajlar: 293
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 293
Kayıt Tarihi: 16-05-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#15
Cvp: Yeni Opel Combo
Ben bu aracın opelini bir defa gördüm ama motor olarak fiat ve opel ortak GM motor kullanıyor.
Parası olana değil hastası olana..
F iorino
İ stek
A şk
T utku
21-05-2013, Saat:00:10
Cevapla
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#16
Cvp: Yeni Opel Combo
Opel Kendi Aracını Üretemiyormu Ne 001_smile Hep Bizden Alıyor Cdti Motor Ve Bu Doblodan Esinti Şeklinde Olmuş 001_smile
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


21-05-2013, Saat:01:26
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  tofaştan yeni haber !! RaneZ 0 9,508 09-03-2015, Saat:19:38
Son Yorum: RaneZ
  AİLEMİZİN YENİ YÜZÜ DOBLO 2015 TURUNCU 16 4 13,753 03-02-2015, Saat:15:42
Son Yorum: T-uJister
  Yeni fio yakalandııı tolga123 19 26,957 28-03-2014, Saat:21:20
Son Yorum: Levent SARI
  FORD'un yeni ticarileri görücüye çıktı tolga123 0 9,683 08-12-2013, Saat:02:56
Son Yorum: tolga123
  [Bilgi] Yeni teknoloji camlar TURUNCU 16 6 8,079 07-07-2013, Saat:22:07
Son Yorum: ozcank34

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi