(14-04-2013, Saat:18:08)halil aksu yazdı: cok sağolun arkadaşlar acıkcası bende sattıktan sonra pişman olacağıma emin.. 2 takıntım var biri boyasız değişensiz ikincisi az km. ama sattıktan sonra ıkısınden de feragat etmek zorunda kalıcaz ALLAH kimseye arbasını sattırmasın inş. satılacaksada hep daha iyisi daha hayırlısı için olsun..