Yakitin kotu ve yetersiz filtrelemenin sonucunda
-uygun olmayan yanma
-yuksek yakit sarfiyati
-duman olusumu
-kotu calisma baslangici
- duzensiz rolanti
-MOTOR PERFORMANS inda dusme. Olur
Valla Ben Önceden 4.20 İken 3.80 Alıyordum Tp'den Aracım Düzensiz Çalışıyordu Yol Bilgisayarında 8-9 LT Aşağı Düşmüyordu Performansı İyi Değildi Bende Sağolsun Bankalar Puan Veriyor Bende Gittim Puanımla Shell'den 75 TL Lik Aldım Baktım Ki Yakıtı İyi Bende Aldığım Yerden Artık Almamaya Karar Verdim Şuan Hangi Petrole Gitsem Ki Genelde Shell Zor Durumda Kalırsam Bp Opet Bu 3 Yerden Alıyorum Ama Yakıt Çok İyi Olanı Alıyorum
Shell - V-Power
Bp - Ultimate
Opet - Ultraforce
En Pahalı Yakıtlar Bunlar Bunlarda Bile Normalleriyle 8-10 Krş Farkediyor Ben Korktuğum İçin Kaliteli Olarak Bildiğimi Alıyorum İçlerinde En İyisi Shell V-Power