Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yazlık lastiğe geçme zamanı geldi
vizyonnemo52 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5871
Mesajlar: 24
Nereden: 52 Ordu
M.Yılı: 2013
Aracı: NEMO
Yorumları: 24
Kayıt Tarihi: 22-12-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Thumbs Up  Yazlık lastiğe geçme zamanı geldi

Geçen gün nemomdaki kışlık lastiklerle jantları çıkarıp orjinal lastik ve janta geçtim .Zaten abayı aldıktan 3 gün sonra lastikleri kış lastiğine çevirmiştim şimdi yaz lastiğine geçme vakti geldi
[Resim: IMG_20140322_145545.jpg]

[Resim: IMG_20140322_145553.jpg]
25-03-2014, Saat:15:49
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Soru] 195/55/16 Yazlık Lastik Seçimi Ekonomi/Performans Admin 42 48,445 12-04-2014, Saat:12:19
Son Yorum: ekvator1907

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi