Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
dyno testi
gezgin290 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6126
Mesajlar: 227
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 227
Kayıt Tarihi: 24-02-2014


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#1
dyno testi

arkadaşlar 3 hafta önce aracıma yazılım attırdım..(aracın bilgilerinide yazayım 2011 model 55000km de otomatik)1 haftadır aracımda bir hantallık sezdim içim gıcıklandı dyno testine girdim..test sonucu hüsran 75bg araç olmuş 79 bg normalde %20 %25 gibi verilerden bahsederler bu yazılım işi için...yazılımcı arkadaşla konuştum ayrı yazılım isteyelim merkezden bu arada orjinaline çevirelim aracı 2-3 gün öyle bin dediler...hava akışmetresindede sıkıntı olabilir enjektörlerdede sıkıntı olabilir gibi tahminde bulundu..sizce dyno yanlış göstermiş olabilirmi yada hava akışmetre veya enjektörlerdeki sıkıntı aracın gücünü bu kadar aşağı çeker mi yazılım attırıpta başına böyle birşey gelen varsa yorumlarını bekliyorum..şimdiden teşekkürler....
2011 FİORİNO EMOTİON 1.3 M.J. OTOMATİK-CHİPLİ VE ÖFKELİThumbup1
13-02-2015, Saat:18:08
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#2
Cvp: dyno testi
Hava akışmetresinin üzerindeki fişi çıkart öylece dene aracı, yalnız fişi çıkartmadan evvel aracı biraz çalıştır motor sıcak olsun...
13-02-2015, Saat:19:42
www Cevapla
RaneZ Çevrimdışı
200
FİOFİO
Üye
Uye No: 5408
Mesajlar: 712
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 712
Kayıt Tarihi: 24-08-2013


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#3
Cvp: dyno testi
Büyük ihtimal yazılımdandr o km deki araç için.
2012 multijet 1.3 75hp mistik gri



16-02-2015, Saat:05:53
Cevapla
gezgin290 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6126
Mesajlar: 227
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 227
Kayıt Tarihi: 24-02-2014


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#4
Cvp: dyno testi
Hava akismetresinin fisini cikardim birsey farketmedi..nette forumlarda dyno testleri yaniltici diye cok yorum var..yazilimci eski haline cevirecek gerekirse ozel yazilim isticez merkezden dedi..sanatide servise goturdum hava akis metresi ve enjenktorler saglam dedi zaten bu km deki aracin hava akis metresine bahane bulmak sacmalik dedi usta bakalim eskiye donus yapinca fark olacakmi?
2011 FİORİNO EMOTİON 1.3 M.J. OTOMATİK-CHİPLİ VE ÖFKELİThumbup1
16-02-2015, Saat:13:03
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Star Nemo Kaza Testi NemO_R 9 9,869 09-02-2011, Saat:23:49
Son Yorum: fio48

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi