Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Yeni] YENİ LASTİK VE JANTLARIMIZ
gunaycoskun Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6081
Mesajlar: 19
Nereden: 31 Hatay
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 19
Kayıt Tarihi: 15-02-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
YENİ LASTİK VE JANTLARIMIZ

[Resim: image.jpg]

[Resim: image.jpg]

[Resim: image.jpg]

[Resim: image.jpg]

[Resim: image.jpg]

[Resim: image.jpg]

[Resim: image.jpg]
gunaycoskun, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 15-02-2014 tarihinde katılmıştır.
07-05-2015, Saat:20:27
www Cevapla
pegasus_2 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5546
Mesajlar: 161
Nereden: 59 Tekirdağ
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 161
Kayıt Tarihi: 23-09-2013


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#2
Cvp: YENİ LASTİK VE JANTLARIMIZ
bana göre orjinal jantları daha güzel ama zevk meselesi tabi
08-05-2015, Saat:09:26
Cevapla
Duman Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6908
Mesajlar: 47
Nereden: 72 Batman
M.Yılı: 2011
Aracı: BİPPER
Yorumları: 47
Kayıt Tarihi: 21-01-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: YENİ LASTİK VE JANTLARIMIZ
Ben olsam bu jantı takmazdım aracıma Orjinalı daha güzel veya bipperlerdeki jantlarda buna daha iyi giderdi.
09-05-2015, Saat:00:50
Cevapla
ßatuhan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7052
Mesajlar: 48
Nereden: 55 Samsun
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 48
Kayıt Tarihi: 25-04-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
Cvp: YENİ LASTİK VE JANTLARIMIZ
biraz geniş ve ofsetli olsa arabayı daha alçak ve güzel gösterir.
ben karpuz alıcakdım bunlar baya ucuza geldiği için bunları tercih ettim.

[Resim: image.jpg]
[Resim: 11148613_1110856122264189_8285519480788288042_n.jpg]


_-Portakal Emotion-_
11-05-2015, Saat:18:10
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Soru] Lastik basıncı definit 3 10,254 20-09-2017, Saat:11:16
Son Yorum: coolman
  acil lastik alacam TurgutReis 8 10,985 24-12-2016, Saat:21:02
Son Yorum: Onur-Fio95
  Yeni özellik keşfettim... Emre ÜNSAL 26 31,714 11-07-2016, Saat:15:13
Son Yorum: latif
  bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik farukozgursoy 76 78,574 03-04-2014, Saat:21:05
Son Yorum: FİORİNO 2010
  YENİ ÖZELLİK E R E N 12 14,139 01-01-2014, Saat:23:22
Son Yorum: E R E N

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi