Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Soru] aracıma soldan vurdular, bı bakarmısınız ?
anlascioglu Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7259
Mesajlar: 1
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 24-09-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
aracıma soldan vurdular, bı bakarmısınız ?

Öncelikle herkese merhaba yeni üye oldum , burada işler nasıl yapılıyor bılmıyorum..
arkadaslar benım babam kastamonuda trafık kazası yaptı, sol camurluk sol kapılar ve arka camurluk da hasar ve koltuktakı aırbag patlamıs, arac pert e mı cıkar yoksa yapılır mı, aracım 2010 mod dynamıc sıyah kasko bedelı suan 28.699 tl
pıyasası 25 26 aracım orjınaldı ılk sahıbıyız ve ılk kazası oldu 5 sene sonunda , kafam cok karısık nasıl bır yol ızlemelıyım..

tesekkurler..[/b][/size][/font]
24-09-2015, Saat:04:47
Cevapla
sigortaci Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 7264
Mesajlar: 1
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 1
Kayıt Tarihi: 28-09-2015


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
aracıma soldan vurdular, bı bakarmısınız ?
Cok zorda kalirsan 05321206844 cep numarasindan bana ulas... Gecmis olsun bu arada


Sent from my iPhone using Tapatalk
28-09-2015, Saat:00:58
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi