Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
qebzeden bi fifi...
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#11
RE: gebze nin fifisi

ruhsatta çöl grisimi yoksa bej mi geçiyor
07-02-2011, Saat:20:06
bariscan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 217
Mesajlar: 234
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 234
Kayıt Tarihi: 20-12-2010


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#12
RE: gebze nin fifisi
(07-02-2011, Saat:20:06)sfr2001 yazdı: ruhsatta çöl grisimi yoksa bej mi geçiyor

çöl gri diye dostum senn ki bej mı yoksa.!
41 uu 940
(Son Düzenleme: 07-02-2011, Saat:20:47, Düzenleyen: bariscan.)
07-02-2011, Saat:20:47
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#13
RE: gebze nin fifisi
benimkide çöl grisi bazen ilanlarda bej diye görüyorum onun için sordum
07-02-2011, Saat:20:52
NemO_R
Unregistered
 
#14
RE: gebze nin fifisi
Kardeşim Allah kaza bela göstermesin
07-02-2011, Saat:20:57
bariscan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 217
Mesajlar: 234
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 234
Kayıt Tarihi: 20-12-2010


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#15
RE: gebze nin fifisi
(07-02-2011, Saat:20:57)NemO_R yazdı: Kardeşim Allah kaza bela göstermesin

amin kardeşim sizlerede öyle kazasız belasız kullanmak nasip olur inş.

saol
41 uu 940
08-02-2011, Saat:00:41
rocco
Unregistered
 
#16
RE: qebzeden bi fifi...
Kazasız beLasız SürüşLer Dilerim güzeL araba
08-02-2011, Saat:00:42
bariscan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 217
Mesajlar: 234
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 234
Kayıt Tarihi: 20-12-2010


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#17
RE: gebze nin fifisi
(07-02-2011, Saat:20:52)sfr2001 yazdı: benimkide çöl grisi bazen ilanlarda bej diye görüyorum onun için sordum

sorma benımde bi ara dikkatımı çekti o kardeş.bazısında öle qeçiyo sanırsam öle yazıyolar
(08-02-2011, Saat:00:42)rocco yazdı: Kazasız beLasız SürüşLer Dilerim güzeL araba

amin saolasın kardeşim herkeze
41 uu 940
(Son Düzenleme: 08-02-2011, Saat:00:43, Düzenleyen: bariscan.)
08-02-2011, Saat:00:42
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#18
RE: qebzeden bi fifi...
Konu Kilit + Çözülmüş Konular
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
08-02-2011, Saat:22:02
www


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Yeni] FiFi Min yeni resimleri bariscan 12 11,114 28-10-2013, Saat:21:12
Son Yorum: bariscan
  sLm herkeze ve benım fifi. bariscan 14 11,772 30-01-2013, Saat:19:35
Son Yorum: fyg50

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi