Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Dikkat] JBL full set.
boolat Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2761
Mesajlar: 126
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 126
Kayıt Tarihi: 13-02-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#11
Cvp: JBL full set.

neyse boş ver...
Visa kart bilgileri istiyor bende wermem smile
31-05-2012, Saat:21:29
Cevapla
Rüzgar53 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3336
Mesajlar: 377
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 377
Kayıt Tarihi: 30-05-2012


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#12
Cvp: JBL full set.
peki abicim bizim kuzen set ariyordu bi sorarim aksam biggrin
31-05-2012, Saat:21:32
Cevapla
boolat Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2761
Mesajlar: 126
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 126
Kayıt Tarihi: 13-02-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#13
Cvp: JBL full set.
(31-05-2012, Saat:21:32)Rüzgar53 yazdı: peki abicim bizim kuzen set ariyordu bi sorarim aksam biggrin

tmm...
fiorinoda dehşet ses veriyo W00t
satmamım tek sebebı hanım Angry
subwoofer yer kaplıyor diye başımın etini 1yıldır yedi Blushing
31-05-2012, Saat:21:37
Cevapla
Rüzgar53 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3336
Mesajlar: 377
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 377
Kayıt Tarihi: 30-05-2012


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#14
Cvp: JBL full set.
wallahi param olsa hemen pazarlıgına girmiştim biggrin eger kalırsa bidahaki ayki maas zamani bakarim bi biggrin
31-05-2012, Saat:21:39
Cevapla
boolat Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2761
Mesajlar: 126
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 126
Kayıt Tarihi: 13-02-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#15
Cvp: JBL full set.
pazarlık mı ? seni tanımıyorum biggrin
31-05-2012, Saat:21:43
Cevapla
Rüzgar53 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3336
Mesajlar: 377
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 377
Kayıt Tarihi: 30-05-2012


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#16
Cvp: JBL full set.
biggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrinbiggrin
31-05-2012, Saat:21:46
Cevapla
GN0037 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3266
Mesajlar: 42
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 42
Kayıt Tarihi: 27-04-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#17
Cvp: JBL full set.
(31-05-2012, Saat:21:39)Rüzgar53 yazdı: wallahi param olsa hemen pazarlıgına girmiştim biggrin eger kalırsa bidahaki ayki maas zamani bakarim bi biggrin

bende pıoneer ts-w383 38 cm kazan 1000wt bass war ılgılenn olursa ucuz bı fıyata bırakırım
01-06-2012, Saat:00:21
Cevapla
Rüzgar53 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3336
Mesajlar: 377
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 377
Kayıt Tarihi: 30-05-2012


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#18
Cvp: JBL full set.
fiyat nedir?
01-06-2012, Saat:00:26
Cevapla
GN0037 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3266
Mesajlar: 42
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 42
Kayıt Tarihi: 27-04-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#19
Cvp: JBL full set.
(01-06-2012, Saat:00:26)Rüzgar53 yazdı: fiyat nedir?

150 tl dusunuyorum ama yaparız bıseyler, alıcı olursan bulusuruz ıncelersın ısıne gelırse alırsın dogru duzgun kullanmadım
01-06-2012, Saat:01:19
Cevapla
bandaleros Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1222
Mesajlar: 75
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 75
Kayıt Tarihi: 05-06-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#20
Cvp: JBL full set.
(31-05-2012, Saat:20:36)boolat yazdı: Merhaba satılık full JBL set.

yazdığım şu an fiyatları.
JBL GT5-A604E AMFİ yenisi 250tl
4X JBL GT0-6507C 16,5CM COMPONENT yenisi 300tl
JBL GT5-12 30CM SUBWOOFER (kabinli) yenisi 200tl
KABLOLAR 50tl

[Resim: sesjbl.jpg]

toplam : 800tl

1yıl önce 1000tl'ye almıştım bütün seti.

şimdi 500tl istiyorum bütün sete.
kardes ozelden yani burdan telefonunu ver konusalim

iyi günler

(31-05-2012, Saat:20:36)boolat yazdı: Merhaba satılık full JBL set.

yazdığım şu an fiyatları.
JBL GT5-A604E AMFİ yenisi 250tl
4X JBL GT0-6507C 16,5CM COMPONENT yenisi 300tl
JBL GT5-12 30CM SUBWOOFER (kabinli) yenisi 200tl
KABLOLAR 50tl

[Resim: sesjbl.jpg]

toplam : 800tl

1yıl önce 1000tl'ye almıştım bütün seti.

şimdi 500tl istiyorum bütün sete.

kardes ozelden mesaj attim telini verirsen goruselim
iyi günler
(Son Düzenleme: 01-06-2012, Saat:15:43, Düzenleyen: bandaleros.)
01-06-2012, Saat:15:41
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  TEMİZ AİLE ARACI ARAYANLAR 2011 MD. OTOMATİK FULL PAKET FİORİNO BaSKaN 0 3,893 10-09-2016, Saat:19:49
Son Yorum: BaSKaN

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi