(05-02-2013, Saat:21:43)isoskeisos yazdı: Mustafa kardeşim ; bu kronik sorunda aracın servis bakımının düzenli olup olmaması , garantide olup olmamasına bakılmaksızın yenileri ile değiştirilmesi gerekir. Netice de Bu Üreticinin ayıbıdır. Ayıplı mal için de Tüketici hakları var biliyorsun...
garanti kapsamındayken sıkıntı yok zaten.2 yıl 100 bin km içersin de bozulmayan parça garanti dışı kalıncamı bozuluyor.burada kullanıcılar bugündü yarındı derken garanti bitiyor.burada ki mantık şu daha önce aynı şikayetten serviste kaydı var mı varsa demek ki problem devam ediyor demek tir.sen aracını 2 yıl kullan sıkıntı yoksa parçada da sıkıntı olmaya bilir.