Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fiorino Ses Sistemi
antakyalı Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1233
Mesajlar: 9
Nereden: 31 Hatay
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 9
Kayıt Tarihi: 06-06-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#11
RE: Fiorino Ses Sistemi

ellerine sağlık güzel olmuş fakat bu tesisatı taktıktan sonra direksiyondaki tuşlar etkisiz hale geliyor mu
22-06-2011, Saat:18:14
Cevapla
okazaki Çevrimdışı
200
ÇARŞAMBALI
Üye
Uye No: 2188
Mesajlar: 43
Nereden: 55 Samsun
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 43
Kayıt Tarihi: 18-11-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#12
RE: Fiorino Ses Sistemi
benim merak ettiğim, bu ses sistemlerini taktıran arkadaşlar sürekli kullanıyorlar mı? Bende de vardı bir ara o heves, sonra heves kalmadı smile Allah tan sistem taktırmadan geçti. Bilgisayar için aldığım 2+1 i bile neredeyse kullanmıyorum. Zevkler tartışılmaz ama taktıranların yorumlarını bekliyorum.
[Resim: 88453081567000189674.jpg]
29-11-2011, Saat:02:57
Cevapla
maydoz Çevrimdışı
200
34 UN 4263 MAYDOZ
Üye
Uye No: 1356
Mesajlar: 498
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 498
Kayıt Tarihi: 24-06-2011


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#13
RE: Fiorino Ses Sistemi
ben sürekli kullanıyorum ve arabamdan hiç çıkasım gelmiyor özellikle sesini otobanlarda şehir dışı yerlerde açıyorum hem kimseyi rahatsız etmiyorum hemde yüksek ses keyfini alıyorum
1.3 Multijet 75 Hp Comfortmatic Beyaz + Sprint Booster + Solar Gard Film + Kaput Koruma Filmi + APP Plaka + Navitech DX-9000 Double Din + Geri Görüş Kamerası + Morel ve Dls Component + 2 Adet M Acoustic Anfi + 30 Cm Rocford Fostage P1 Subwoofer
29-11-2011, Saat:15:50
Cevapla
GKHN16 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1043
Mesajlar: 105
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 105
Kayıt Tarihi: 11-05-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#14
Cvp: Fiorino Ses Sistemi
benim aracımdada ses sitemi var ve gayet güzel çünkü orjinal ses sistemi çok kötü... düzgün bi yere bağlattığınız zaman hiç bi türlü sıkıntısı olmuyor ama orjinal teyibin sisteme yeterli gelmediğide bi gerçek . . .
[Resim: 11363815.png]

03-01-2012, Saat:15:03
Cevapla
architect39 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 871
Mesajlar: 229
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 229
Kayıt Tarihi: 13-04-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#15
Cvp: Fiorino Ses Sistemi
bende fiorinoma bişeyler eklemek istiyorum smile bu compenantlar için ne diyorsunuz hangisi sizce yada başka öneriniz varmı öğrenebilimiyim ;
1 takım hertz esk 165 component
1 takım hertz esk 130 component
1 tane hertz ES 300D 30 cm çift bobin
bu sisteme göre ya birtane 5 kanal anfi yada ayrı ayrı 2 anfi (önerilerinizi bekliyorum)
03-01-2012, Saat:16:19
Cevapla
architect39 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 871
Mesajlar: 229
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 229
Kayıt Tarihi: 13-04-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#16
Cvp: Fiorino Ses Sistemi
FLİ TRAP12 30CM ANFİLİ KABİNLİ OTO SUBWOOFER
birde bu var ne dersiniz kendinden anfili
03-01-2012, Saat:18:12
Cevapla
ByGrbz07 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4753
Mesajlar: 7
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 7
Kayıt Tarihi: 14-03-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#17
Cvp: Fiorino Ses Sistemi
bnm arabam 2012 garantili Ses Sistemi Döşesem Garantiye Girermi Acaba veya aküden Kablo alırken Delermi Biyeri biggrin Bilen varmı Birde orjinal Teybine olurmu bass+ anfi ?
[Resim: l1nq4.jpg]
14-03-2013, Saat:16:47
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#18
Cvp: Fiorino Ses Sistemi
bana sorarsan taktırma eura 5 lerde yüksek akım çeken cihazlar ecu ye zarar veriyor.ve garantiye girmiyor diye biliyorum.
15-03-2013, Saat:01:04
Cevapla
slcklksz717 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5209
Mesajlar: 4
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 4
Kayıt Tarihi: 12-07-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#19
Cvp: Fiorino Ses Sistemi
Merhaba arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım... Aracıma tesisat cekicem fakat akü den enerji kablosunu bagaja cekicek yolu bir turlu bulamadım delmekte istemiyorum bi tavsiyeniz var mı acaba ?
12-07-2013, Saat:21:53
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#20
Fiorino Ses Sistemi
Debriyaj pedalın arkasında plastik tapalar var oradan çekebilirsin biraz yer olarak zordur ama ben oradan delip çektim sol taraftaki plastik kaplamaların cıvaralarını sök ve kaldırıp altından arkaya kadar cekebilirsin istersen resimde cekebirim
12-07-2013, Saat:22:17
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiorino demir yolu araci hcelik 0 9,499 08-01-2016, Saat:03:02
Son Yorum: hcelik
Video [Yeni] Fiorino Fun Klibi ve Şarkısı fiorino51 12 19,116 07-02-2014, Saat:01:38
Son Yorum: Emre ÜNSAL
  [Yeni] Fiorino 2013 Reklam Filmi MsK 10 20,672 08-04-2013, Saat:01:30
Son Yorum: OkaaN
  Fiorino Sıfır Show MsK 3 9,160 07-03-2013, Saat:13:08
Son Yorum: MsK
  Fiat fiorino havalı süspansiyon Admin 21 46,476 23-01-2013, Saat:17:06
Son Yorum: skoymen

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi