Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
gunescaglar Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3433
Mesajlar: 3
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 31-07-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#51
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik

Daha önce yazıldımı bilmiyorum ama cd dinlerken sesi tamamen kapatınca cd pause durumuna geçiyor güzel bi özellik...
06-08-2012, Saat:01:42
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#52
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
Bak işte bu özellik çok güzel bir şey... CD çalarken, Sesi kapatıyorsun... Direkt pause durumuna geçiyormuş... Bunu bir deneyelim... Bayağı hoşuma gitti doğrusu... Acaba MP3 dinlerkende oluyormu ki? Sanmıyorum.. volumu kısıyorsun hepsi o.... başka bir durum yok...undecided
Aslında araçta özellikle uzunyol esnasında radyo frekansı ile çalışan transmitter ve 4 GB lik flash bellek kullanıyorum..CD 'ye pek ihtiyaç kalmıyor.. Oldukça da memnunum...
06-08-2012, Saat:15:04
www Cevapla
Ozan Önal Çevrimdışı
200
Evolution
Üye
Uye No: 1612
Mesajlar: 582
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 582
Kayıt Tarihi: 04-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#53
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
cd den ve usb den dinlediğiniz zaman pause yapar. auxtan dinlerseniz ise mute yapıyor.
06-08-2012, Saat:20:03
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#54
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
(06-08-2012, Saat:20:03)Ozan Önal yazdı: cd den ve usb den dinlediğiniz zaman pause yapar. auxtan dinlerseniz ise mute yapıyor.

Bunu deneyeceğim kardeşim...
07-08-2012, Saat:03:05
www Cevapla
BuuLuuT Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2410
Mesajlar: 30
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 30
Kayıt Tarihi: 11-12-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#55
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
slm arkadaşlar bu konuda bilgisi olan varsa cevaplasın lütfen smile

kapılar kitli aracınıza yaklaşırken kumandadan kapıları kilidini açtınız tam arabaya yaklaşıp binicekken vazgeçtiniz geri döndünüz bu arada kapıları tekrar kitlemeyi unuttunuz

benim bi önceki pejo aracımda kapılar 1 dakka içinde kapı kolundan açılmaz ise tekrardan kitleniyordu buda cok güzel bi sistem bizim florinoda denedim olmuyor bu özellik yok heralde yada başlatmak için yapmamız gereken bişey varmı ???


Not: kapıyı önce kumandadan açıp sonra kapı kolundan acarsanız sistem otomatik iptal oluyor kumandadan acıp kapayınca tekrar devreye giriyor çünkü kontakta anahtar varken kapıları kaparsanız otomatik kitlerse anahtarda içerde kalır bu önlemek için adamlar bunuda düşünmüş cok güzel bi sistem ama bizim florinoda yok heralde yada ben başlatamadım sad yardım lütfen
07-08-2012, Saat:11:52
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#56
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
Sevgili Bulut; Bahsettiğniz özellik benimde bundan önceki Ford fiesta aracımda da vardı. Dediğiniz gibi çok güzel bir özellik... Önce kapıları açıp, sonradan kapıları açmaktan vazgeçtiğinizde, kapılar 15-20 sn sonra kendiliğinden kilitleniyordu...
Üzgünüm ki bu özellik bizim fiorinolarda yok.....
07-08-2012, Saat:16:10
www Cevapla
ONURBATAN19 Çevrimdışı
200
19 TT 388
Üye
Uye No: 2448
Mesajlar: 459
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 459
Kayıt Tarihi: 19-12-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#57
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
ismaıl agbıme katılıyorum ford ve mfıtsubıshı araclarda bu ozellık varken bızım fıolarda yok yenı cıkan ford tırlarda bıle var yanı...
SİYAHIN EN ASİL HALİ
[Resim: 85752321368564877419493.jpg]
08-08-2012, Saat:01:44
www Cevapla
poyraz Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3450
Mesajlar: 44
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 44
Kayıt Tarihi: 13-08-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#58
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
mrh. arkadaşlar. Benim anlamadığım konu kesiciden bahsetmişsiniz, orayı anlayamadım kesici derken neyi kastediyosunuz, geri vitese takıp gaz verdiğimizde devreye giren kesici ne demek ne işimize yarar yardımcı olursanız sevinirim.huh
13-08-2012, Saat:16:41
Cevapla
zeyat Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3272
Mesajlar: 39
Nereden: 22 Edirne
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 39
Kayıt Tarihi: 02-05-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#59
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
fiolarda alarm siren varmı acaba hiç daha sesini duymadım. kapıları acıp kaparken dıt sesi yok herhalde. varsada nasıl oluyor
18-09-2012, Saat:14:42
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#60
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
Arkadaşlar ; Aynı konu başlığında birden fazla çeşitte sorular soruyorsunuz.. Aslında her sorun için bu ana başlıkta konu açarsanız eğer, hem soruna cevap vermek hem de aynı sorunu için çare arayan için sorgulama yapmak kolay olur.
Bu defalık sorularınıza cevap verelim.
Devir kesici arç motorunu korumak maksadıyla devreye giren bir özelliktir. Araç boşta iken gaz verdiğinizde vbelli bir devirden sonra araç daha fazla gaz yemez ve kesici devreye girer.. Bunun geri viteste yapılmasıda herhangi birşeyi değiştirmez. Ayrıca geri viteste böyle birşeyi denemek de faydasız ve abesle iştigalden başka birşey değildir.

İkinci soru ise; Araçta sesli alarmın olup olmadığıdır ki Bu özellik bizim araçlarımızda yoktur. Araçlarımızdaki alarm şekilleri ise aracı kumandanın orta bölümüne basarak kilitlediğimizde 1-3 sn sonra aynı konuma bir kez daha basarsak hırsızlık için önemli olan ikinci bir kilitlemeyi sağlar. Bu konuda daha fazla bilgi için kullanma kılavuzuna bakmanızda yarar vardır.
(Son Düzenleme: 18-09-2012, Saat:14:55, Düzenleyen: isoskeisos.)
18-09-2012, Saat:14:54
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Bipper Gizli Özellik Açma Ve Hangi Paket Olduğunu Öğrenme tunc. 1 9,400 04-02-2017, Saat:23:22
Son Yorum: Duman
  Yeni özellik keşfettim... Emre ÜNSAL 26 31,714 11-07-2016, Saat:15:13
Son Yorum: latif
  [Yeni] YENİ LASTİK VE JANTLARIMIZ gunaycoskun 3 8,480 11-05-2015, Saat:18:10
Son Yorum: ßatuhan
  YENİ ÖZELLİK E R E N 12 14,149 01-01-2014, Saat:23:22
Son Yorum: E R E N
  [Yeni] Yeni ozellik bulan yok mu semih sümer 20 18,999 04-10-2013, Saat:23:33
Son Yorum: DARLO

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi