Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Koltuk sayısı
ikusku Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2415
Mesajlar: 137
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 137
Kayıt Tarihi: 12-12-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#1
Koltuk sayısı

arkadaşlar bugun vizeye gittim ruhsatta 5 koltuk yazıyor die geçemedim muayeneden, yetkili kişi 4 koltuk var diyor araçta ki zate öle smile
ek1 çıkart trafiğe git falan dedi bu durumla karşılasan arkadaşlar var ise tecrübeleri alabilirmiyim?
09-01-2012, Saat:21:04
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#2
Cvp: Koltuk sayısı
(09-01-2012, Saat:21:04)ikusku yazdı: arkadaşlar bugun vizeye gittim ruhsatta 5 koltuk yazıyor die geçemedim muayeneden, yetkili kişi 4 koltuk var diyor araçta ki zate öle smile
ek1 çıkart trafiğe git falan dedi bu durumla karşılasan arkadaşlar var ise tecrübeleri alabilirmiyim?

Genellikle pamoroma versiyonda olanlarda böyle sorunlar oluyor. Ruhsata trafik takipçileri yazdırırlarken 5 kişi olarak tescil ettiriyorlar. Halbuki arkada 2 emniyet kemeri var.... Yani araç aslında 4 kişiliktir Bu yanlışlık muayene esnasında zaten ortaya çıkıyor. Yapmanız gereken size de önerdikleri gibi trafik tescil bürosunda bu işlemi düzelttirmek... (Bu yanlışlığı yapan trafik takipçiniz vasıtası ile.)
09-01-2012, Saat:21:57
www Cevapla
agrilon Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2087
Mesajlar: 327
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 327
Kayıt Tarihi: 20-10-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#3
Cvp: Koltuk sayısı
saçma sapan işlerin görüntüsü..şahin dogan 124 lerin torosların arka koltuklarında kemermi var veya dogan ve benzerlerinin arkada oturma yeri 2 tane olarak gözüküyor ama ruhsatta 5 kişilik diyor.doblomuzun arkada 3 emniyet kemeri var ama ruhsatta 4 kişilik diyor.kuş beyinli ler ülkesinin saçma versiyonundan başka birşey degil.sözde bilgisi oldugunu sanan bilgisizler ordusunun sorunları asla bitmez.yönetmelikler kanunlar kimin işine nasıl geliyorsa o tarafa çekiliyor..
09-01-2012, Saat:23:16
Cevapla
ONURBATAN19 Çevrimdışı
200
19 TT 388
Üye
Uye No: 2448
Mesajlar: 459
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 459
Kayıt Tarihi: 19-12-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#4
Cvp: Koltuk sayısı
tescil bilgilerinizi form geregı lınk veremıyorum ama ınternet uzerınden ınternet vergı daıresı adreslerınden bılgılerınıze bakabılırsınız butun sorgulamalarınızı yapabılırsınız. saygılarımla
SİYAHIN EN ASİL HALİ
[Resim: 85752321368564877419493.jpg]
09-01-2012, Saat:23:17
www Cevapla
REAL Çevrimdışı
200
Yasaklı
Yasaklı
Uye No: 564
Mesajlar: 107
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2007
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 107
Kayıt Tarihi: 29-01-2011


Rep Ver:
#5
Cvp: Koltuk sayısı
bende buradaki konuşılanları uyguladım bir kemer i 12 tl ye aldım hakikaten yeri de hazırmış taktım ve muayeneden önce arka 3 kemeri ortaya çıkardım, şuan sorun yok kusursuz olarak geçtim neticede.
link vermek istedim bu forumdan ama sistem izin vermiyor kendi linkine bile nedense oyüzden mesajları copy, paste yaptım

RE: ARAÇ M. KUSURLAR TABLOSU (2011-2012)

muallim amca koltuklarınız 3+1 mi 4+1 mi benim 3+1

Yorum: #17RE: ARAÇ M. KUSURLAR TABLOSU (2011-2012)

benim memur yanlışlıkla 5 yazdı bende gittim 5. kemeri aldım 10 tl ye taktım zira yeride hazırdı

(Son Düzenleme: 10-01-2012, Saat:01:09, Düzenleyen: REAL.)
10-01-2012, Saat:01:07
Cevapla
nakres_serkan Çevrimdışı
200
Superchips
Üye
Uye No: 2271
Mesajlar: 590
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 590
Kayıt Tarihi: 27-11-2011


Teşekkür Puanı: 6
Rep Ver:
#6
Cvp: Koltuk sayısı
benim araç 2010 fiorino emo orjinal abrika çıkışı 5 kemer mevcut önde 2 arkasa sağ sol 1 birde ortada bebek koltuğu bağlama için bir kemer daha. bu saydıklarım daha önceki aracımdada aynıydı.
multijet euro 4 engine + superchip + Sprint booster + bmc air filter + eibach spor kit + stock jant 205*55*16 lastik + Piano Black = FİAT FİORİNO EMO
10-01-2012, Saat:02:09
Cevapla
ikusku Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2415
Mesajlar: 137
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 137
Kayıt Tarihi: 12-12-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#7
Cvp: Koltuk sayısı
arkadaşlar kemer olayını servise danışcam bugun ama yetkili kişi kemer dışında birde arka koltuğun uzunluğunun bilmem ne kdar olmasından falanda bahsetti
10-01-2012, Saat:09:48
Cevapla
ikusku Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2415
Mesajlar: 137
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 137
Kayıt Tarihi: 12-12-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#8
Cvp: Koltuk sayısı
bugun servisteydim fiorinoların 4, dobloların 5 koltuk olduğunu sölediler. bende ek.1 formunu alıp tüve gittim muayene tekrar isteyip numara aldım vizemi aldım 1 ayım var trafikde ruhsatı değiştirmek için
10-01-2012, Saat:21:41
Cevapla
REAL Çevrimdışı
200
Yasaklı
Yasaklı
Uye No: 564
Mesajlar: 107
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2007
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 107
Kayıt Tarihi: 29-01-2011


Rep Ver:
#9
Cvp: Koltuk sayısı
bugün TÜV e girdim önce ruhsatta 5 yazıyor dediler, evet 5 dedim, 4 olcak dediler. hayır 5 dedim kemer varmı dedi evet var alın bakın dedim ve sırtımı döndüm, ama kafalık yok dedi ordan biri, karayolları yönetmeligi sadece kemer istiyor kafalık belirtmiyor dedim illa istiyorsanız onu benden degil fabrikadan soracaksınız dedim ve elemaman aracı içeri aldı en sona gelince ben amrime tekrar sorayım dedi ve sordu geldi tamammış dedi. ama bu sefer yangın tüpü tarihini hafif kusur yazdı. sis farı açısı kayık dedi vs vs işte onların istadigi olmayınca böyle yaptılar.şimdi bunu tüv merkeze yazacagım birde dünkü emisyoncu aracı makineye baglamadan emisyndan geçti kaşesi bastı onuda çevre bakanlıgına yazacagım. e hep biz kusurlu olcak degiliz birazda sistem kendi kusurunu görsün
(Son Düzenleme: 18-01-2012, Saat:00:49, Düzenleyen: REAL.)
18-01-2012, Saat:00:47
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#10
Cvp: Koltuk sayısı
(18-01-2012, Saat:00:47)REAL yazdı: bugün TÜV e girdim önce ruhsatta 5 yazıyor dediler, evet 5 dedim, 4 olcak dediler. hayır 5 dedim kemer varmı dedi evet var alın bakın dedim ve sırtımı döndüm, ama kafalık yok dedi ordan biri, karayolları yönetmeligi sadece kemer istiyor kafalık belirtmiyor dedim illa istiyorsanız onu benden degil fabrikadan soracaksınız dedim ve elemaman aracı içeri aldı en sona gelince ben amrime tekrar sorayım dedi ve sordu geldi tamammış dedi. ama bu sefer yangın tüpü tarihini hafif kusur yazdı. sis farı açısı kayık dedi vs vs işte onların istadigi olmayınca böyle yaptılar.şimdi bunu tüv merkeze yazacagım birde dünkü emisyoncu aracı makineye baglamadan emisyndan geçti kaşesi bastı onuda çevre bakanlıgına yazacagım. e hep biz kusurlu olcak degiliz birazda sistem kendi kusurunu görsün

Sevgili Real kardeşim; Fiorinonun bazı versiyonları 4 kişi , bazı versiyonları ise 5 kişilik geçiyor. Bu nedenden genellikle TÜV'de karışıklığa neden oluyor. Fiat ana sayfasında teknik donanımda da bu şekilde yazıyor. kaynak aşağıda hep beraber görelim:
http://www.fiat.com.tr/pages/tr/ticari/f...tablo.aspx
18-01-2012, Saat:03:03
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Thumbs Down Muayenede Koltuk Sayısı Admin 20 37,291 04-07-2015, Saat:00:38
Son Yorum: fiorino51

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi