Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fiorino 70.000 bakımı
HamsiPower Çevrimdışı
200
Ahmet
Üye
Uye No: 300
Mesajlar: 717
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 717
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 12
Rep Ver:
#1
Fiorino 70.000 bakımı

[Resim: 1s9fc.jpg]


Dün bakımdaydık Faturada Yapılanlar Haricinde
Sol Amortisör takozu erimiş denildi onu değiştiler garantiden.
13-01-2012, Saat:11:43
Cevapla
alper10800 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1308
Mesajlar: 34
Nereden: 10 Balıkesir
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 34
Kayıt Tarihi: 17-06-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: Fiorino 70.000 bakımı
suna bak yağ fiyatına castrol magnetec var hemlt hem daha ucuz sırf su yağ markası yüzünden servise gidesim gelemiyor
13-01-2012, Saat:12:12
Cevapla
architect39 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 871
Mesajlar: 229
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 229
Kayıt Tarihi: 13-04-2011


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#3
Cvp: Fiorino 70.000 bakımı
güle güle kullan aracını arkadaşım ama ben olsan firen balatalarını serviste değiştirmem yarı fiyatına dışarda değiştirebilirsin ne garantiyi bozar nede garantiye dahildir çünkü ayrıca paranda cebinde kalır tabi bu benim fikrim karar senin tabiki
13-01-2012, Saat:14:27
Cevapla
eniskocaeli41 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2422
Mesajlar: 21
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 21
Kayıt Tarihi: 14-12-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#4
Cvp: Fiorino 70.000 bakımı
AngryAngryAngry bide bakar mısınız yağ fiyatına. bende bu yüzden gitmek istemiyorum ve gitmicem castrol alıp dışarıda değiştircem
13-01-2012, Saat:17:23
Cevapla
ONURBATAN19 Çevrimdışı
200
19 TT 388
Üye
Uye No: 2448
Mesajlar: 459
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 459
Kayıt Tarihi: 19-12-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#5
Cvp: Fiorino 70.000 bakımı
gitmeyın arkadaslar o zaman bence ben gıtmedım gıtmemde butun bakımlarını ben kendım sahsı olarak yaptırıyorum benı tanıyanlar bılır ozellıkle de baskan alı abım.ne olup bıtııtgını bılen bırısıyım kımse alınmasın sonucta bende kullanıcıyım servıste calısan bırı olarak. amacım kımseyı servısı karalamak degıl herkes ısını duzgun durust ve bılınçli yapmaya davet edıyorum sadece onlar anlamıstır benı umarım.sıtemın işte b fatura yada fatura yansıyan haksız kazanç sağlayan kişi ve kurulardan kaynaklanmaktadır.1lt yag 30 kusur mılyon aynı fıyata uygun bulabılırsınız arkadaslar dısardan parcacılardan aynı marka yag satılmaktadır...
SİYAHIN EN ASİL HALİ
[Resim: 85752321368564877419493.jpg]
13-01-2012, Saat:19:26
www Cevapla
HamsiPower Çevrimdışı
200
Ahmet
Üye
Uye No: 300
Mesajlar: 717
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 717
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 12
Rep Ver:
#6
Cvp: Fiorino 70.000 bakımı
Zamanı olup ugrasacak kosturacak birileri yaptıra bilir tabiki şirketimde 10 araba var hepsini takip edip usta usta dolaşamam birde güvenebilecegim bir usta yok o yüzden en saglam servis olarak görüyorum
birde faturadaki fiyat benim için bi mahsuru yok sonucta sag cebimden alıp sol cebime koyuyorum vergi olarak düşüyor benden

Fatura bilgilendirme amaclı konulmuştur tabiki dışardaki özel servislerde ucuzu yaptırılabilir.
13-01-2012, Saat:21:53
Cevapla
ONURBATAN19 Çevrimdışı
200
19 TT 388
Üye
Uye No: 2448
Mesajlar: 459
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 459
Kayıt Tarihi: 19-12-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#7
Cvp: Fiorino 70.000 bakımı
sayın moderatörüm kişi veya kişilerce bı kastım yok sadece olumsuz dsuncelerımı basıt bı yag fıyatından ornek verdım kı sızde sagolun bu fatura ıle kanıt etmıs bulunmaktasınız bu sadece bı ornektır.bunun gıbı bınlercesi var madolyonun obur yuzleri. neyse vermıs olduguınuz bılgıler ıcın tesekurler....
SİYAHIN EN ASİL HALİ
[Resim: 85752321368564877419493.jpg]
13-01-2012, Saat:22:14
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#8
Cvp: Fiorino 70.000 bakımı
(13-01-2012, Saat:21:53)61AY161 yazdı: Zamanı olup ugrasacak kosturacak birileri yaptıra bilir tabiki şirketimde 10 araba var hepsini takip edip usta usta dolaşamam birde güvenebilecegim bir usta yok o yüzden en saglam servis olarak görüyorum
birde faturadaki fiyat benim için bi mahsuru yok sonucta sag cebimden alıp sol cebime koyuyorum vergi olarak düşüyor benden

Fatura bilgilendirme amaclı konulmuştur tabiki dışardaki özel servislerde ucuzu yaptırılabilir.

Ahmet bey kardeşim faturayı görünce emin olun içim sızladı, tabiki para sizin araçta ama sonuçta para kolay kazanılmıyor, arzu edersen Trabzonda İstanbulda yetişip orada dükkan açmış tanıdığım bir kardeşim var Ömer usta özelden telefonunu vereyim sanırım menfaatiniz olacaktır.?
13-01-2012, Saat:23:26
www Cevapla
ONURBATAN19 Çevrimdışı
200
19 TT 388
Üye
Uye No: 2448
Mesajlar: 459
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 459
Kayıt Tarihi: 19-12-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#9
Cvp: Fiorino 70.000 bakımı
haklısın alı abı benı cok guzel tarıf ettın
SİYAHIN EN ASİL HALİ
[Resim: 85752321368564877419493.jpg]
13-01-2012, Saat:23:43
www Cevapla
HamsiPower Çevrimdışı
200
Ahmet
Üye
Uye No: 300
Mesajlar: 717
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 717
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 12
Rep Ver:
#10
Cvp: Fiorino 70.000 bakımı
(13-01-2012, Saat:23:26)BaSKaN yazdı:
(13-01-2012, Saat:21:53)61AY161 yazdı: Zamanı olup ugrasacak kosturacak birileri yaptıra bilir tabiki şirketimde 10 araba var hepsini takip edip usta usta dolaşamam birde güvenebilecegim bir usta yok o yüzden en saglam servis olarak görüyorum
birde faturadaki fiyat benim için bi mahsuru yok sonucta sag cebimden alıp sol cebime koyuyorum vergi olarak düşüyor benden

Fatura bilgilendirme amaclı konulmuştur tabiki dışardaki özel servislerde ucuzu yaptırılabilir.

Ahmet bey kardeşim faturayı görünce emin olun içim sızladı, tabiki para sizin araçta ama sonuçta para kolay kazanılmıyor, arzu edersen Trabzonda İstanbulda yetişip orada dükkan açmış tanıdığım bir kardeşim var Ömer usta özelden telefonunu vereyim sanırım menfaatiniz olacaktır.?

İlginiz için Teşekkür ederim Garantileri bitene kadar servisten başka bi yere götürmek istemiyorum pinpirikliyim içim rahat etmiyor dedigim gibi 10 tane arabayıda tek tek ugrasamıyorum servisten adamlar alıp kendileri yapıp yerine koyuyolar yani .Zaten aracların kredisi bittigi gibi 0 ları ile otomatik yenileniyolar.
14-01-2012, Saat:00:18
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Fiorino mars basıyor calısmıyor Güngör 0 2,406 03-10-2023, Saat:23:22
Son Yorum: Güngör
  [Bilgi] 2014 fiorino Fiorino 001 16 7,519 15-09-2020, Saat:20:41
Son Yorum: Fiorino 001
  [Bilgi] 50000 bakımı ne kadar tutuyor tuncerrc 1 9,996 10-08-2015, Saat:17:20
Son Yorum: Admin
  20.000 Bakımı 650 TL ! tolga123 20 24,555 08-12-2014, Saat:16:14
Son Yorum: pegasus_2
  fiorino vergisi bartınlı 13 40,638 06-12-2014, Saat:19:23
Son Yorum: RaneZ

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi