(26-01-2012, Saat:11:24)16zz325 yazdı: (02-01-2011, Saat:21:37)NemO_R yazdı: bence 324 lira 6 aylık çok devletin bir an önce el atması lazım yerden yüksek olsun aile ile kullanmak için bu aracı alan çok arkadaşımız var hususi olarak kullanıpta ticari vergisi ödemek hoş bi durum değil aslında tepki göstermek lazım
Kesinlikle Katılıyorum size 
Fioların, Daha doğrusu kullandığımız ticari minivan türü araçlarımızın,vergilendirilmesinde tüketici aleyhine olan farklılıklar mevcut. Bu konuda forumda bir çok makale paylaşmıştık.
Örneğin araçlarımızın sınıfı ticari ancak biz hususi kullanıyoruz. (Beklentimiz bizim araçların Ticari/hususi kullanım ayırımının doğru olarak yapılması ve buna göre yeni bir sistemle vergilendirilmesi ve sınıflandırılmasıdır. Araç tipinin N1 den çıkarılması veya yeniden sınıflandırılması daha iyi olacaktır. Böylece vergilendirme,hız tahdidi,ve TÜV muayene zamanı değişir)
Devletimizin, otomobil sektörü için yeni bir vergilendirilme sistemi ilgili bir yeni yasa tasarısı çalışması olduğunu duyuyoruz. Umarım bu yasada bizim durumumuzla ilgili yeni bir düzenleme yapılır...