Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#11
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik

(30-01-2012, Saat:02:21)mutlucapar yazdı: ben geri figese tskınca ses yapmasınagcık oluyorum üstat

Araçlarımızdaki bu durum normaldir. Normal de Geri vitese geçirmeden önce aracın tam olarak durması ve ardından geri vitese geçirilmesi gerekir. Bu arada yine ses yapma vedya zorlama oluşursa bunu önlemenin en basit yöntemi, çift debriyaj yapılmasıdır.( yani: araç geri vitese geçmez veya zorlanırsa, boş vitese alıp tekraren debriyaj yapılıp geri vitese geçirmektir.) Bu geri vitese ilk debriyajda geçmeme veya sesli geçme olayı, bir çok marka araçta da genellikle vardır... Çaresi de çift debriyaj yapmaktır..
30-01-2012, Saat:16:40
www Cevapla
sincanlı Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 901
Mesajlar: 65
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2009
Aracı: BİPPER
Yorumları: 65
Kayıt Tarihi: 18-04-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#12
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
debriyaja basın geri vitese takın ayağınızı debriyajdan çekmeden gaza basın kesici devreye giriyo bunuda bilmeyenler vardır belki =)))
30-01-2012, Saat:21:08
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#13
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
(30-01-2012, Saat:21:08)sincanlı yazdı: debriyaja basın geri vitese takın ayağınızı debriyajdan çekmeden gaza basın kesici devreye giriyo bunuda bilmeyenler vardır belki =)))

Bilmediğimiz bir özellikmiş te , Ne işe yarıyor anlayamadım doğrusu?confused
Herhalde '' gaz vermeden önce ayağını debriyajdan çek'' anlamında olsa gerek. Bayağı faydalı bir özellikmiş.. Yani kıssadan hissebiggrinbiggrinbiggrin
(Son Düzenleme: 31-01-2012, Saat:01:26, Düzenleyen: isoskeisos.)
31-01-2012, Saat:01:24
www Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#14
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
(31-01-2012, Saat:01:24)isoskeisos yazdı:
(30-01-2012, Saat:21:08)sincanlı yazdı: debriyaja basın geri vitese takın ayağınızı debriyajdan çekmeden gaza basın kesici devreye giriyo bunuda bilmeyenler vardır belki =)))

Bilmediğimiz bir özellikmiş te , Ne işe yarıyor anlayamadım doğrusu?confused
Herhalde '' gaz vermeden önce ayağını debriyajdan çek'' anlamında olsa gerek. Bayağı faydalı bir özellikmiş.. Yani kıssadan hissebiggrinbiggrinbiggrin

Öğrenmenin yaşı yokmuş abim! öğreniyoruz işte biggrin
31-01-2012, Saat:01:32
www Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#15
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
(31-01-2012, Saat:01:32)BaSKaN yazdı:
(31-01-2012, Saat:01:24)isoskeisos yazdı:
(30-01-2012, Saat:21:08)sincanlı yazdı: debriyaja basın geri vitese takın ayağınızı debriyajdan çekmeden gaza basın kesici devreye giriyo bunuda bilmeyenler vardır belki =)))

Bilmediğimiz bir özellikmiş te , Ne işe yarıyor anlayamadım doğrusu?confused
Herhalde '' gaz vermeden önce ayağını debriyajdan çek'' anlamında olsa gerek. Bayağı faydalı bir özellikmiş.. Yani kıssadan hissebiggrinbiggrinbiggrin

Öğrenmenin yaşı yokmuş abim! öğreniyoruz işte biggrin

Doğru söylüyorsun Ali Bey kardeşim.. sleepysleepy
31-01-2012, Saat:01:37
www Cevapla
kursadking Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3045
Mesajlar: 2
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 24-03-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#16
Cvp: Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
(26-01-2012, Saat:17:22)Ozan Önal yazdı: anahtar kontakta kapalı iken farları kapatıp açın

sonra sola sinyal verin sonrada sağa sinyal verin.

ne demek istediğimi anlıcaksınız. biggrinbiggrinbiggrin

farkettiğimde çok şaşırmıştım.

Ne olacak usta, ben denedim bişey fark edemedim smile))
24-03-2012, Saat:15:23
Cevapla
sercan77 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2549
Mesajlar: 62
Nereden: 77 Yalova
M.Yılı: 2009
Aracı: NEMO
Yorumları: 62
Kayıt Tarihi: 14-01-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#17
Cvp: Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
(31-01-2012, Saat:01:37)isoskeisos yazdı:
(31-01-2012, Saat:01:32)BaSKaN yazdı:
(31-01-2012, Saat:01:24)isoskeisos yazdı:
(30-01-2012, Saat:21:08)sincanlı yazdı: debriyaja basın geri vitese takın ayağınızı debriyajdan çekmeden gaza basın kesici devreye giriyo bunuda bilmeyenler vardır belki =)))

Bilmediğimiz bir özellikmiş te , Ne işe yarıyor anlayamadım doğrusu?confused
Herhalde '' gaz vermeden önce ayağını debriyajdan çek'' anlamında olsa gerek. Bayağı faydalı bir özellikmiş.. Yani kıssadan hissebiggrinbiggrinbiggrin

Öğrenmenin yaşı yokmuş abim! öğreniyoruz işte biggrin

Doğru söylüyorsun Ali Bey kardeşim.. sleepysleepy

belkı de gerı vıtes dıslılerıne fazla yuklenmemesı ıcındır ılk zmanda bende sasırmıstım ona ama motor ısınsın devır yukselıo ozellıkle 2500 devırde tatlı bı kesıcı oluo biggrin
30-03-2012, Saat:12:36
Cevapla
deli derviş Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 554
Mesajlar: 58
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 58
Kayıt Tarihi: 28-01-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#18
Cvp: Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
(30-01-2012, Saat:21:08)sincanlı yazdı: debriyaja basın geri vitese takın ayağınızı debriyajdan çekmeden gaza basın kesici devreye giriyo bunuda bilmeyenler vardır belki =)))

Debriyaj müşürünün asli görevi diye biliyorum bunu. Baskı balatayı, ve debriyaj dişlilerini korumak amaçlı. Bazı araçlarda düz sürüşte de (gidiyorken) debriyaja bastığınızda ayağınızı gazdan çekmezseniz araç gaz kesip belli bir devire kadar düşüyor. Fiorino'da var mı bilmiyorum, hiç denemedim daha doğrusu.
31-03-2012, Saat:09:13
Cevapla
Yasin90 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3012
Mesajlar: 139
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı:
Aracı: DİĞER
Yorumları: 139
Kayıt Tarihi: 20-03-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#19
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
bu kumandayla cam açma/kapatma olayında sadece yolcu camı acıp kapanıyor herkeste böyle mi acaba??

birde camlara su atınca silecek otomatik olarak çalısmıyor çok şaşırdım biggrin
31-03-2012, Saat:15:36
Cevapla
Ozan Önal Çevrimdışı
200
Evolution
Üye
Uye No: 1612
Mesajlar: 582
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 582
Kayıt Tarihi: 04-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#20
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
benim araçta kesici devreye girmiyor biggrin

ayrıca yasin kardeşim sizin araçta bir sorun var normalde iki camda otomatik olarak camdan kapatılabiliyor.
31-03-2012, Saat:16:05
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Bipper Gizli Özellik Açma Ve Hangi Paket Olduğunu Öğrenme tunc. 1 9,400 04-02-2017, Saat:23:22
Son Yorum: Duman
  Yeni özellik keşfettim... Emre ÜNSAL 26 31,714 11-07-2016, Saat:15:13
Son Yorum: latif
  [Yeni] YENİ LASTİK VE JANTLARIMIZ gunaycoskun 3 8,480 11-05-2015, Saat:18:10
Son Yorum: ßatuhan
  YENİ ÖZELLİK E R E N 12 14,157 01-01-2014, Saat:23:22
Son Yorum: E R E N
  [Yeni] Yeni ozellik bulan yok mu semih sümer 20 19,002 04-10-2013, Saat:23:33
Son Yorum: DARLO

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 3 Ziyaretçi