Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
zafer murat Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1640
Mesajlar: 242
Nereden: 22 Edirne
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 242
Kayıt Tarihi: 09-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#21
Cvp: Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik

(31-03-2012, Saat:15:36)Yasin90 yazdı: bu kumandayla cam açma/kapatma olayında sadece yolcu camı acıp kapanıyor herkeste böyle mi acaba??

birde camlara su atınca silecek otomatik olarak çalısmıyor çok şaşırdım biggrin


Cam için aracın kontağını bir kez çevirin ardından her iki camıda aynı anda aşağıya indirin ve tekrar aynı anda kaldırın kaldırırken her iki butonada camlar kapanırken basılı tutun camlar kapandıktan sonrada butonlara 2-3 saniye daha basılı tutmaya devam edin.Ondan sonra kumanda'dan camların her ikiside inip kaldırabilirsiniz.
FİAT FİORİNO EMOTİON 2012 1.3 Multijet 95HP Start&Stop (SİYAH)

(Son Düzenleme: 31-03-2012, Saat:17:28, Düzenleyen: zafer murat.)
31-03-2012, Saat:17:27
Cevapla
Yasin90 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3012
Mesajlar: 139
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı:
Aracı: DİĞER
Yorumları: 139
Kayıt Tarihi: 20-03-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#22
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
Zafer Murat hocam kralsın dediğini uyguladım oldu smile
01-04-2012, Saat:19:04
Cevapla
aras36 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1895
Mesajlar: 41
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 41
Kayıt Tarihi: 19-09-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#23
Cvp: Cvp: Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
(31-03-2012, Saat:17:27)zafer murat yazdı:
(31-03-2012, Saat:15:36)Yasin90 yazdı: bu kumandayla cam açma/kapatma olayında sadece yolcu camı acıp kapanıyor herkeste böyle mi acaba??

birde camlara su atınca silecek otomatik olarak çalısmıyor çok şaşırdım biggrin


Cam için aracın kontağını bir kez çevirin ardından her iki camıda aynı anda aşağıya indirin ve tekrar aynı anda kaldırın kaldırırken her iki butonada camlar kapanırken basılı tutun camlar kapandıktan sonrada butonlara 2-3 saniye daha basılı tutmaya devam edin.Ondan sonra kumanda'dan camların her ikiside inip kaldırabilirsiniz.

ben tam anlayamadım bu olayı detaya inebilirmisiniz? bu buton dediğin cam düğmeleri değil heralde undecided
01-04-2012, Saat:19:53
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#24
Cvp: Cvp: Cvp: Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
(01-04-2012, Saat:19:53)aras36 yazdı:
(31-03-2012, Saat:17:27)zafer murat yazdı:
(31-03-2012, Saat:15:36)Yasin90 yazdı: bu kumandayla cam açma/kapatma olayında sadece yolcu camı acıp kapanıyor herkeste böyle mi acaba??

birde camlara su atınca silecek otomatik olarak çalısmıyor çok şaşırdım biggrin


Cam için aracın kontağını bir kez çevirin ardından her iki camıda aynı anda aşağıya indirin ve tekrar aynı anda kaldırın kaldırırken her iki butonada camlar kapanırken basılı tutun camlar kapandıktan sonrada butonlara 2-3 saniye daha basılı tutmaya devam edin.Ondan sonra kumanda'dan camların her ikiside inip kaldırabilirsiniz.

ben tam anlayamadım bu olayı detaya inebilirmisiniz? bu buton dediğin cam düğmeleri değil heralde undecided

Buton dediği, cam kaldırma düğmeleri oluyor...
(Son Düzenleme: 01-04-2012, Saat:20:24, Düzenleyen: BaSKaN.)
01-04-2012, Saat:20:23
www Cevapla
ultraslan___15 Çevrimdışı
200
Mehmet
Üye
Uye No: 2193
Mesajlar: 13
Nereden: 15 Burdur
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 13
Kayıt Tarihi: 19-11-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#25
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
bunları yapmanıza gerek yokki araba fabrikadan çıktığında zaten kumandaya basılı tutarsan açıp kapatabiliyosun ikisinide aynı anda eğer ikisi birden açılmıyorsa sıkışmayı engelleyen bi sistem var ondan dolayı ikisini birden açmaz
03-04-2012, Saat:21:06
Cevapla
zafer murat Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1640
Mesajlar: 242
Nereden: 22 Edirne
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 242
Kayıt Tarihi: 09-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#26
Cvp: Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
(03-04-2012, Saat:21:06)ultraslan___15 yazdı: bunları yapmanıza gerek yokki araba fabrikadan çıktığında zaten kumandaya basılı tutarsan açıp kapatabiliyosun ikisinide aynı anda eğer ikisi birden açılmıyorsa sıkışmayı engelleyen bi sistem var ondan dolayı ikisini birden açmaz

Alakası yok.Aracın akü başlarını sök bakalım sonra tak dene bakalım camları ikiside cam tanıtma tüm araçlarda mevcut sadece fiatta böyle değil opel toyota vs. hepsinde akü başı söküp çıkarırsan tüm camları kumandadan indirip kaldıramazsın.Tanıtma yapıcaksın anahtara.
FİAT FİORİNO EMOTİON 2012 1.3 Multijet 95HP Start&Stop (SİYAH)

(Son Düzenleme: 03-04-2012, Saat:22:18, Düzenleyen: zafer murat.)
03-04-2012, Saat:22:17
Cevapla
burak_fiorino58 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2307
Mesajlar: 21
Nereden: 58 Sivas
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 21
Kayıt Tarihi: 30-11-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#27
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
'anahtar kontakta kapalı iken farları kapatıp açın

sonra sola sinyal verin sonrada sağa sinyal verin.

ne demek istediğimi anlıcaksınız.

farkettiğimde çok şaşırmıştım.'

Arkadaşlar ben bu olayı denedim birşey olmadı.Deneyen arkadaşlar varmı? Ne oluyor?
03-04-2012, Saat:23:19
Cevapla
Ozan Önal Çevrimdışı
200
Evolution
Üye
Uye No: 1612
Mesajlar: 582
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 582
Kayıt Tarihi: 04-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#28
Cvp: Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
(03-04-2012, Saat:23:19)burak_fiorino58 yazdı: 'anahtar kontakta kapalı iken farları kapatıp açın

sonra sola sinyal verin sonrada sağa sinyal verin.

ne demek istediğimi anlıcaksınız.

farkettiğimde çok şaşırmıştım.'

Arkadaşlar ben bu olayı denedim birşey olmadı.Deneyen arkadaşlar varmı? Ne oluyor?

sola sinyal ver sonra arabadan çık ve ön farlarına bak.

sonra

sağa sinyal ver tekrar arabadan çıkıp farlara ve stoplara bak emin ol anlıcaksın biggrin söylemiyorum ki süprizi kaçmasınThumbup1
04-04-2012, Saat:00:05
Cevapla
HLLKCC Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 72
Mesajlar: 37
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 37
Kayıt Tarihi: 30-11-2010


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#29
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
araç tam durmadan geri vitese takmayınız, kullanım klavuzunda da özellikle belirtilir..

- - - - - - -
Berbat sesle ağıt söylenen bir ortamda, cenaze olmak en güzelidir. (Şaduman Ağabey)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
04-04-2012, Saat:12:07
Cevapla
muhammetgns Çevrimdışı
200
mfio
Üye
Uye No: 2436
Mesajlar: 258
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 258
Kayıt Tarihi: 17-12-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#30
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
sanırım bu sınyal verme yonundekı farlar yanık kalıyo olması lazım mısal yolun soluna bıraktın sag tarafı yak saga bırak sol tarafı yak smile sadece hangı yon yanmasını ıstıyorsan o yonun far ve stop yanıyor degılmı ozan
04-04-2012, Saat:14:34
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Bipper Gizli Özellik Açma Ve Hangi Paket Olduğunu Öğrenme tunc. 1 9,400 04-02-2017, Saat:23:22
Son Yorum: Duman
  Yeni özellik keşfettim... Emre ÜNSAL 26 31,714 11-07-2016, Saat:15:13
Son Yorum: latif
  [Yeni] YENİ LASTİK VE JANTLARIMIZ gunaycoskun 3 8,480 11-05-2015, Saat:18:10
Son Yorum: ßatuhan
  YENİ ÖZELLİK E R E N 12 14,157 01-01-2014, Saat:23:22
Son Yorum: E R E N
  [Yeni] Yeni ozellik bulan yok mu semih sümer 20 19,009 04-10-2013, Saat:23:33
Son Yorum: DARLO

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi