Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
TOLGACANSAHİN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2732
Mesajlar: 71
Nereden: 60 Tokat
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 71
Kayıt Tarihi: 09-02-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#31
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik

abi bende tam şu farların yanık kalma mevzusunu sorcaktım şaş kaza 1 kere yaptım çok ta hoşuma gitti bu özelliği ozan önal abi dediğiniz olayı yapınca farlar mı açık kalıyor gece gece arabanın yanına indireceksiniz beni smile

Kesici olayını deneyeceğim kesin eğer böyle birşey varsa hergün yıkarım paşayı biggrin biggrin
W00t turbo zipecThumbup1
06-04-2012, Saat:01:18
Cevapla
Yasin90 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3012
Mesajlar: 139
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı:
Aracı: DİĞER
Yorumları: 139
Kayıt Tarihi: 20-03-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#32
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
2012 emotin araç, ön cama su fışkırtıyorum ilginç şekilde otomatik olarak silecekler çalısmıyor, herkeste böyle mi acaba?
08-04-2012, Saat:22:22
Cevapla
xewor Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 185
Mesajlar: 3
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 3
Kayıt Tarihi: 15-12-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#33
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
biraz uzun tutarsan çalışır silecekler. aniden çekip bırakırsan sadece su atıyor
09-04-2012, Saat:00:14
Cevapla
sercan77 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2549
Mesajlar: 62
Nereden: 77 Yalova
M.Yılı: 2009
Aracı: NEMO
Yorumları: 62
Kayıt Tarihi: 14-01-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#34
Cvp: Cvp: Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
(03-04-2012, Saat:22:17)zafer murat yazdı:
(03-04-2012, Saat:21:06)ultraslan___15 yazdı: bunları yapmanıza gerek yokki araba fabrikadan çıktığında zaten kumandaya basılı tutarsan açıp kapatabiliyosun ikisinide aynı anda eğer ikisi birden açılmıyorsa sıkışmayı engelleyen bi sistem var ondan dolayı ikisini birden açmaz

Alakası yok.Aracın akü başlarını sök bakalım sonra tak dene bakalım camları ikiside cam tanıtma tüm araçlarda mevcut sadece fiatta böyle değil opel toyota vs. hepsinde akü başı söküp çıkarırsan tüm camları kumandadan indirip kaldıramazsın.Tanıtma yapıcaksın anahtara.

tanıtım yapmaya grek yok dıe bılıorm ben cunku aldıgımızda servıstedı adamın dedıgı sey c4 de bıle yok ılk nemo turu kasalarda uygulandı bu dıe kapı acma tusuna uzun bas camlar asagı ıner kapı kaptma tusuna bas camlar kapanır herhangı aku degısımınde bıdaha yapılması gerekır flan bıse dememıstı
09-04-2012, Saat:16:20
Cevapla
zafer murat Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1640
Mesajlar: 242
Nereden: 22 Edirne
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 242
Kayıt Tarihi: 09-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#35
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
O zaman deneyin sökün akü başlarını sonra deneyin bakalım
FİAT FİORİNO EMOTİON 2012 1.3 Multijet 95HP Start&Stop (SİYAH)

09-04-2012, Saat:17:12
Cevapla
sercan77 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2549
Mesajlar: 62
Nereden: 77 Yalova
M.Yılı: 2009
Aracı: NEMO
Yorumları: 62
Kayıt Tarihi: 14-01-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#36
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
ben yok demıorum olabılır ama bu konu hakkında bılgı verılmemıstı sız denedıysenız sızde olduysa bu olay tamamdır ama ben duymadım bole bırsey
09-04-2012, Saat:17:36
Cevapla
Erenkeskin Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2896
Mesajlar: 102
Nereden: 78 Karabük
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 102
Kayıt Tarihi: 04-03-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#37
RE: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
Akyu sokunce
zaten çalışmaz ki enerjiyi nerden alacak güneş enerjisindenmi :d
By ErenLol
(Son Düzenleme: 09-04-2012, Saat:19:16, Düzenleyen: Erenkeskin.)
09-04-2012, Saat:19:16
www Cevapla
selahattin ata Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 54
Mesajlar: 62
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 62
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#38
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
Neden rahatsız oluyorsunuz . Aracın güvenli kullanımı için gerekli ben memnunum
11-04-2012, Saat:17:08
Cevapla
kaya Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 818
Mesajlar: 22
Nereden: 67 Zonguldak
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 22
Kayıt Tarihi: 31-03-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#39
Cvp: Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
(30-01-2012, Saat:14:34)eniskocaeli41 yazdı: geri vitese takarken önce 2 ye sonra geriye tak hiç bir zaman ses yapmayacaktır servisten önerdiler bana da

Aynı sorun benim araçta da var.

13-05-2012, Saat:23:49
Cevapla
GN0037 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3266
Mesajlar: 42
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 42
Kayıt Tarihi: 27-04-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#40
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
paspasın ucunu kesın .... KESİN ÇÖZÜN biggrin
14-05-2012, Saat:21:48
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Bipper Gizli Özellik Açma Ve Hangi Paket Olduğunu Öğrenme tunc. 1 9,400 04-02-2017, Saat:23:22
Son Yorum: Duman
  Yeni özellik keşfettim... Emre ÜNSAL 26 31,714 11-07-2016, Saat:15:13
Son Yorum: latif
  [Yeni] YENİ LASTİK VE JANTLARIMIZ gunaycoskun 3 8,480 11-05-2015, Saat:18:10
Son Yorum: ßatuhan
  YENİ ÖZELLİK E R E N 12 14,157 01-01-2014, Saat:23:22
Son Yorum: E R E N
  [Yeni] Yeni ozellik bulan yok mu semih sümer 20 19,003 04-10-2013, Saat:23:33
Son Yorum: DARLO

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 3 Ziyaretçi