(16-05-2012, Saat:16:12)selahattin ata yazdı: Arkadaşlar kızım ve torunumu görmek için sık ,sık istanbula gidiyorum onlarca defa boğaz içi köprüsünden geçtim bu gün 72 T.L ceza geldi cezayı sorguladım ceza gözükmüyor ödeme yapıp yapmama konusunda tereddütlerim var ne dersiniz.
Selahattin bey; İstanbul dışında yaşayanlar her iki köprüyede BOĞAZ köprüsü der.! Eski yani 1'ci Köprü Boğaz Köprüsü. Yenisi yani 2'ci Köprü ise Fatih Sultan Mehmet Köprüsüdür. Sanırım zatialiniz 1,ci yani Boğaz köprüsünden geçiş yaptınız? Malümunuzdur 1,ci köprüden bizim araçlar geçemiyor, artık devir değişti çağ atladık EDS kameraları çekiyor, ortalıkta Polis memurunun olup olmaması bir şeyi değiştirmez, EDS çektimi plakanız sorgulanır araç cinsine bakarlar Otomobil değilde Kamyonet yada panel van yazılıysa malesef postacı ziyaretinize gelir. Benim nacizene tafsiyem gününü geçirmeden ödemenizi yapınız ve indirimden faydalanınız, aksi durumda cezayı birde faiziyle vs ödemek var.. Saygılarımla