Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Boğaz içi köprüsü
selahattin ata Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 54
Mesajlar: 62
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 62
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Boğaz içi köprüsü

Arkadaşlar kızım ve torunumu görmek için sık ,sık istanbula gidiyorum onlarca defa boğaz içi köprüsünden geçtim bu gün 72 T.L ceza geldi cezayı sorguladım ceza gözükmüyor ödeme yapıp yapmama konusunda tereddütlerim var ne dersiniz.
16-05-2012, Saat:16:12
Cevapla
zafer murat Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1640
Mesajlar: 242
Nereden: 22 Edirne
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 242
Kayıt Tarihi: 09-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#2
Cvp: Boğaz içi köprüsü
Bizim araçlar boğaziçi köprüsünden geçmesi yasak sürekli takip etmez polisler ama denk geldimi'de cezayı yazar.

Ceza gözükmemesi postaneden kaynaklanıyor postacı size imzalatığı kağıt vardır postacıda kalır o kağıt vergi dairesine gönderilir.ondan sonra sistemde gözükür.
FİAT FİORİNO EMOTİON 2012 1.3 Multijet 95HP Start&Stop (SİYAH)

(Son Düzenleme: 16-05-2012, Saat:17:05, Düzenleyen: zafer murat.)
16-05-2012, Saat:17:03
Cevapla
ONUR26 Çevrimdışı
200
ℂ⋆ TÜRKİYE ℂ⋆
Üye
Uye No: 723
Mesajlar: 189
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 189
Kayıt Tarihi: 28-02-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: Boğaz içi köprüsü
Varmı böyle bi saçmalık..!!

Ama burası Türkiye normal..
[Resim: s1lb7.jpg]
(Son Düzenleme: 16-05-2012, Saat:17:55, Düzenleyen: ONUR26.)
16-05-2012, Saat:17:54
Cevapla
batteristt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 177
Mesajlar: 156
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 156
Kayıt Tarihi: 14-12-2010


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#4
Cvp: Boğaz içi köprüsü
caza tarihinde plaka sizin aracınıza mı aitti??bende bi keresinde böyle aldandım.plakayı benden önce kim kullandıysa onun cezasıymış,az kalsın ben ödiyecektim cezayı..bende o zaman plakada ceza olduğunu görüyordum ,sorguladığımda ceza bendede görünmüyordu.tarihe bakınca dikkatimi çekmişti başkasının olduğunu..
16-05-2012, Saat:20:29
Cevapla
selahattin ata Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 54
Mesajlar: 62
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 62
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
Cvp: Boğaz içi köprüsü
Ya böyle saçmalık olurmu aynı araba ve benzeri hususi yazanlar geçiyor sanki petrol veya kimyasal taşıyoruz.bizde hususi olarak kullanıyoruz.Hafif ticari araçlar için inşallah bi düzenleme yapılır.Vergiye gelince öyle düşünmüyorlar.
17-05-2012, Saat:16:07
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#6
Cvp: Boğaz içi köprüsü
(16-05-2012, Saat:16:12)selahattin ata yazdı: Arkadaşlar kızım ve torunumu görmek için sık ,sık istanbula gidiyorum onlarca defa boğaz içi köprüsünden geçtim bu gün 72 T.L ceza geldi cezayı sorguladım ceza gözükmüyor ödeme yapıp yapmama konusunda tereddütlerim var ne dersiniz.

Selahattin bey; İstanbul dışında yaşayanlar her iki köprüyede BOĞAZ köprüsü der.! Eski yani 1'ci Köprü Boğaz Köprüsü. Yenisi yani 2'ci Köprü ise Fatih Sultan Mehmet Köprüsüdür. Sanırım zatialiniz 1,ci yani Boğaz köprüsünden geçiş yaptınız? Malümunuzdur 1,ci köprüden bizim araçlar geçemiyor, artık devir değişti çağ atladık EDS kameraları çekiyor, ortalıkta Polis memurunun olup olmaması bir şeyi değiştirmez, EDS çektimi plakanız sorgulanır araç cinsine bakarlar Otomobil değilde Kamyonet yada panel van yazılıysa malesef postacı ziyaretinize gelir. Benim nacizene tafsiyem gününü geçirmeden ödemenizi yapınız ve indirimden faydalanınız, aksi durumda cezayı birde faiziyle vs ödemek var.. Saygılarımla
17-05-2012, Saat:16:33
www Cevapla
nakres_serkan Çevrimdışı
200
Superchips
Üye
Uye No: 2271
Mesajlar: 590
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 590
Kayıt Tarihi: 27-11-2011


Teşekkür Puanı: 6
Rep Ver:
#7
Cvp: Boğaz içi köprüsü
ben hapı yutttum o zaman 2010 yılından bu yana hep geçiyorum daha gelmedi
multijet euro 4 engine + superchip + Sprint booster + bmc air filter + eibach spor kit + stock jant 205*55*16 lastik + Piano Black = FİAT FİORİNO EMO
17-05-2012, Saat:17:00
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#8
Cvp: Cvp: Boğaz içi köprüsü
(17-05-2012, Saat:17:00)nakres_serkan yazdı: ben hapı yutttum o zaman 2010 yılından bu yana hep geçiyorum daha gelmedi

Seninkisini Toptan alacaklarbiggrinbiggrinbiggrin
17-05-2012, Saat:17:19
www Cevapla
nakres_serkan Çevrimdışı
200
Superchips
Üye
Uye No: 2271
Mesajlar: 590
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 590
Kayıt Tarihi: 27-11-2011


Teşekkür Puanı: 6
Rep Ver:
#9
Cvp: Boğaz içi köprüsü
canları sagolsun
multijet euro 4 engine + superchip + Sprint booster + bmc air filter + eibach spor kit + stock jant 205*55*16 lastik + Piano Black = FİAT FİORİNO EMO
17-05-2012, Saat:19:32
Cevapla
maydoz Çevrimdışı
200
34 UN 4263 MAYDOZ
Üye
Uye No: 1356
Mesajlar: 498
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 498
Kayıt Tarihi: 24-06-2011


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#10
Cvp: Boğaz içi köprüsü
bugün üsküdara gidebilmek için ikinci köprüyü kullandım git git bitmiyo sinir oldum
1.3 Multijet 75 Hp Comfortmatic Beyaz + Sprint Booster + Solar Gard Film + Kaput Koruma Filmi + APP Plaka + Navitech DX-9000 Double Din + Geri Görüş Kamerası + Morel ve Dls Component + 2 Adet M Acoustic Anfi + 30 Cm Rocford Fostage P1 Subwoofer
17-05-2012, Saat:23:46
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi