Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
GN0037 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3266
Mesajlar: 42
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 42
Kayıt Tarihi: 27-04-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#41
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik

bıde aracı calıstır, farları yak sonra kontagı kapat. anahtarı kontaktan cıkar . uzun kolununu bı kere cek farların 30 sn yancak bıda cek 60 sn ve katlıya katlıya gıdıo.. flow me dıolar(ewe takıp sıstemı ) XD
24-05-2012, Saat:01:14
Cevapla
maydoz Çevrimdışı
200
34 UN 4263 MAYDOZ
Üye
Uye No: 1356
Mesajlar: 498
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 498
Kayıt Tarihi: 24-06-2011


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#42
RE: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
bu arada araclarimizda camlarda kol sıkıstırmama özelligi var kolunuzu camdan cikarin ve cami kolunuzun üstüne kapatin cam kolunuza degdigi anda kolunuzu kapmayip geri acilacaktir
1.3 Multijet 75 Hp Comfortmatic Beyaz + Sprint Booster + Solar Gard Film + Kaput Koruma Filmi + APP Plaka + Navitech DX-9000 Double Din + Geri Görüş Kamerası + Morel ve Dls Component + 2 Adet M Acoustic Anfi + 30 Cm Rocford Fostage P1 Subwoofer
24-05-2012, Saat:10:12
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#43
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
Fiorinomuzun bilinmeyen birçok özelliğini daha önce yazdık, ancak bilinmeyen ve ilginç bir özelliğini bulan olursa, bizlere ''vay canına bu da mı varmış'' dedirten bir özelliğini bulan olursa belirtsin ki şaşıralım...
24-05-2012, Saat:13:28
www Cevapla
muhammetgns Çevrimdışı
200
mfio
Üye
Uye No: 2436
Mesajlar: 258
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 258
Kayıt Tarihi: 17-12-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#44
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
HEPSİ BU KADAR
24-05-2012, Saat:21:40
Cevapla
aakkent1980 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3365
Mesajlar: 41
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 41
Kayıt Tarihi: 11-06-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#45
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
Arkadaşlar Söylemişler ancak birde ben açıklama yapayım... Aracı kumandadan kitlerken kitleme butonuna basılı tutun camlar kapanacaktık.Aynı şekilde kumanda üzerinden açma butonuna basılı tutun camlar açılacaktır..
18-06-2012, Saat:12:47
Cevapla
Ozan Önal Çevrimdışı
200
Evolution
Üye
Uye No: 1612
Mesajlar: 582
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 582
Kayıt Tarihi: 04-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#46
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
dead lock olayını bilenler varmı ?

arabayı kapattınız diyelim ama camlarınız açık yada değil fark etmez. kapılarınızı kapattınız normal şekilde sonra

tekrar iki kere hızlı bir şekilde kapama tuşuna basarsanız araç kendini dead lock moduna alır. eğer açık camınızdan hırsız içeri girse bile kapılarınız içeriden asla ve asla açılmaz. siz tekrar kumandada açmadığınız sürece.
18-06-2012, Saat:15:42
Cevapla
Rüzgar53 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3336
Mesajlar: 377
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 377
Kayıt Tarihi: 30-05-2012


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#47
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
cam sensoru kolunuzu cama sıkıstırmaya çalısın smile depo kapagı acıkken kapiyi acmaya calisin kontak yokken uzun atin farlari anahtarsiz sonduremezsiniz biggrin
20-06-2012, Saat:12:06
Cevapla
muhammetgns Çevrimdışı
200
mfio
Üye
Uye No: 2436
Mesajlar: 258
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 258
Kayıt Tarihi: 17-12-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#48
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
(18-06-2012, Saat:15:42)Ozan Önal yazdı: dead lock olayını bilenler varmı ?

arabayı kapattınız diyelim ama camlarınız açık yada değil fark etmez. kapılarınızı kapattınız normal şekilde sonra

tekrar iki kere hızlı bir şekilde kapama tuşuna basarsanız araç kendini dead lock moduna alır. eğer açık camınızdan hırsız içeri girse bile kapılarınız içeriden asla ve asla açılmaz. siz tekrar kumandada açmadığınız sürece.

bu bahsettıgın fiolarda varmı !
21-06-2012, Saat:02:12
Cevapla
Ozan Önal Çevrimdışı
200
Evolution
Üye
Uye No: 1612
Mesajlar: 582
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 582
Kayıt Tarihi: 04-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#49
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
(21-06-2012, Saat:02:12)muhammetgns yazdı:
(18-06-2012, Saat:15:42)Ozan Önal yazdı: dead lock olayını bilenler varmı ?

arabayı kapattınız diyelim ama camlarınız açık yada değil fark etmez. kapılarınızı kapattınız normal şekilde sonra

tekrar iki kere hızlı bir şekilde kapama tuşuna basarsanız araç kendini dead lock moduna alır. eğer açık camınızdan hırsız içeri girse bile kapılarınız içeriden asla ve asla açılmaz. siz tekrar kumandada açmadığınız sürece.

bu bahsettıgın fiolarda varmı !

evet var ..

yalnı bizde camlarında kapalı olması lazım.

camları kapat . sonra kilitleme butonuna 2 kere çok seri şekilde arka arkaya bas. camınızı kırıp içeri girmeye çalışsalar bile kapıları içeriden açamazlar.

dead lock kilidni kapatmak içinde kumandadan açma butonuna 1 kere basıp şöför kapısını açmaktır.

diğer kapıları açmaya kalkarsanız araç kendini tekrar deadlock moduna alır.
21-06-2012, Saat:05:00
Cevapla
batteristt Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 177
Mesajlar: 156
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 156
Kayıt Tarihi: 14-12-2010


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#50
Cvp: bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik
arkadaşlar ben bu özelliği denedim ama olmadı.aracın içindeyken çok seri iki kere basmaya calıstım.zaten cok seride basılmıyor anahtarda ama basmaya calıstım..sonra içeriden kapıyı acınca kapı acıldı..benmi yapamıyorum.yoksa işleyiştemi bi terslik var??
21-06-2012, Saat:11:04
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Bipper Gizli Özellik Açma Ve Hangi Paket Olduğunu Öğrenme tunc. 1 9,400 04-02-2017, Saat:23:22
Son Yorum: Duman
  Yeni özellik keşfettim... Emre ÜNSAL 26 31,714 11-07-2016, Saat:15:13
Son Yorum: latif
  [Yeni] YENİ LASTİK VE JANTLARIMIZ gunaycoskun 3 8,480 11-05-2015, Saat:18:10
Son Yorum: ßatuhan
  YENİ ÖZELLİK E R E N 12 14,157 01-01-2014, Saat:23:22
Son Yorum: E R E N
  [Yeni] Yeni ozellik bulan yok mu semih sümer 20 19,003 04-10-2013, Saat:23:33
Son Yorum: DARLO

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 3 Ziyaretçi