(21-06-2012, Saat:02:12)muhammetgns yazdı: (18-06-2012, Saat:15:42)Ozan Önal yazdı: dead lock olayını bilenler varmı ?
arabayı kapattınız diyelim ama camlarınız açık yada değil fark etmez. kapılarınızı kapattınız normal şekilde sonra
tekrar iki kere hızlı bir şekilde kapama tuşuna basarsanız araç kendini dead lock moduna alır. eğer açık camınızdan hırsız içeri girse bile kapılarınız içeriden asla ve asla açılmaz. siz tekrar kumandada açmadığınız sürece.
bu bahsettıgın fiolarda varmı !
evet var ..
yalnı bizde camlarında kapalı olması lazım.
camları kapat . sonra kilitleme butonuna 2 kere çok seri şekilde arka arkaya bas. camınızı kırıp içeri girmeye çalışsalar bile kapıları içeriden açamazlar.
dead lock kilidni kapatmak içinde kumandadan açma butonuna 1 kere basıp şöför kapısını açmaktır.
diğer kapıları açmaya kalkarsanız araç kendini tekrar deadlock moduna alır.