Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Acil] Fio'mm Cuffluyorr Yardım
aakkent1980 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3365
Mesajlar: 41
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 41
Kayıt Tarihi: 11-06-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Fio'mm Cuffluyorr Yardım

Arkadaşlar öncelikle 2008 Fio'm var. Bugün yolda giderken bişey dikkatimi çekti..

3 bin devirde 90 - 100 ile gidiyordum sanki komperasörden hava tutmuş gibi bi cuff sesi duydum teybin sesini kısdım. Baktım ki cuffluyor.Gazdan ayagımı cekince susyor basınca yine cuffluyor.

Aracı durdurdum vitesi boşa aldım. Gaza bastım 2 bin devire kadar ses yok normal motor sesi ama 3 bin devirden sonra Cufff diye bi ses geliyor . Acaba neden kaynaklanıyor bu ses yardım ederseniz..Çok makbule geçeçek..
28-06-2012, Saat:10:43
Cevapla
ONUR26 Çevrimdışı
200
ℂ⋆ TÜRKİYE ℂ⋆
Üye
Uye No: 723
Mesajlar: 189
Nereden: 26 Eskişehir
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 189
Kayıt Tarihi: 28-02-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: Fio'mm Cuffluyorr Yardım
Bende 2011 bipper var nadirde olsa bendede aynı olay oluyor bazen.Islık sesi gibi geliyor sanki.. egzosa takılan ıslıklara benziyor bendeki..
[Resim: s1lb7.jpg]
28-06-2012, Saat:12:36
Cevapla
3rdi Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3299
Mesajlar: 135
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 135
Kayıt Tarihi: 15-05-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#3
Cvp: Fio'mm Cuffluyorr Yardım
Aracı 2.el aldın üstünde blow mu varmış ki anlamadım biggrin
[Resim: 6pxu9.png]
28-06-2012, Saat:13:31
Cevapla
qwert Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3275
Mesajlar: 5
Nereden: 24 Erzincan
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 5
Kayıt Tarihi: 03-05-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
Cvp: Fio'mm Cuffluyorr Yardım
aynı-sorun-bendede-vardı-benımkı-2009-fıorıno-servıse-ıttım-turbonun-ava-alması-ıle-ılılıymıs-korkucak-bır-sorun-yok-dedıler
28-06-2012, Saat:13:47
Cevapla
Ozan Önal Çevrimdışı
200
Evolution
Üye
Uye No: 1612
Mesajlar: 582
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 582
Kayıt Tarihi: 04-08-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#5
Cvp: Fio'mm Cuffluyorr Yardım
turbo dan dolayı sıkıntı yapmayın.

3000 devirden sonra ses geliyor ise sıkıntı yapmayın

ama

2000 devirde başlarsa bu sorun turbonuz sanayi ustası tabiri ile ötmeye başlamıştır. dert etmeyin adam gibi normal şekilde kullanmaya devam ederseniz araç 500 bine 600 bine gelene kadar sıkıntı çıkarmaz o turbo.

ama sürekli basmaya çabalarsanız 4000 deviri sürekli çevirirseniz 50 - 100 bin km sonra turbonuz sizlere ömür olur.
28-06-2012, Saat:15:37
Cevapla
aakkent1980 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3365
Mesajlar: 41
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 41
Kayıt Tarihi: 11-06-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
Cvp: Fio'mm Cuffluyorr Yardım
Yok arkadaşlar blow filan yok sadece arkdaşlarında dedigi gibi turboda sorun varmış. Araç devirden düştü çok yakmaya başladı. Hayırlısıyla bi kaç güne servise gidicek.Korkacak bişey yok.
11-07-2012, Saat:19:50
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Exclamation [Soru] Ayarlı Amerikan Park Yardım xaxabe 0 4,651 25-07-2017, Saat:02:31
Son Yorum: xaxabe

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi