Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Önemli] 0 Aracım 140 km de önerilerinizi bekliyorum..
baba63 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3686
Mesajlar: 6
Nereden: 63 Şanlıurfa
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 6
Kayıt Tarihi: 21-09-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
0 Aracım 140 km de önerilerinizi bekliyorum..

Arkadaşlar;

Fiat Fiorino 1.3 Multijet Emotion 75 BG + ESP aracı satın almak üzereyim daha doğrusu aldım acil bir sorum olacak;

Aracı aldığım bayii yakın arkadaşım. Aracı sipariş ederken 45 gün süre verdi ESP olduğu için sonra aracı bir bayii de bulduk. Bulduğumuz bayiinin kendi ilimize mesafesi 140 km. Bayii sahibi arkadaşıma aracı sizin elemanlar getirmesin ben gidip getiririm dedim, fakat sonraki gün aldığım bayiinin adamı o ildeymiş aracı almış bulunduğum ile getirmiş. Gittim bayii ye aracı getiren adama zarf attım, 'Nasıl gidiyor yolda, süraati falan iyi mi kaçla geldin' dedim. Adam 120 130 km ile geldim dedi.

Şimdi bu aracı almalımıyım ?

130 km ile 140 km yol gelmiş rodaj için 140 km fazla bir süaat mi ? Acil önerilerinizi bekliyorum. Saygılarımla.
(Son Düzenleme: 22-09-2012, Saat:21:35, Düzenleyen: baba63.)
22-09-2012, Saat:21:13
Cevapla
dogan_092 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3490
Mesajlar: 23
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 23
Kayıt Tarihi: 05-09-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: 0 Aracım 140 km de önerilerinizi bekliyorum..
bende 2012 model düz vites beyaz fiorino var. araç biraz hafif olduğu için 160 km den sonra yolda zor duruyor . araçta bir sorun yok ise almanızda bir sakıncası yoktur. 120-130 km hız 2500-2900 bine yakın devirlerde ulasılan bir hız 5. viteste 5 vitesli ise aracınız.
tabi karar sizin ama araç sıfır km gibi ise bir sakıncası yoktur derim.
(Son Düzenleme: 22-09-2012, Saat:23:48, Düzenleyen: dogan_092.)
22-09-2012, Saat:23:35
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#3
Cvp: 0 Aracım 140 km de önerilerinizi bekliyorum..
(22-09-2012, Saat:21:13)baba63 yazdı: Arkadaşlar;

Fiat Fiorino 1.3 Multijet Emotion 75 BG + ESP aracı satın almak üzereyim daha doğrusu aldım acil bir sorum olacak;

Aracı aldığım bayii yakın arkadaşım. Aracı sipariş ederken 45 gün süre verdi ESP olduğu için sonra aracı bir bayii de bulduk. Bulduğumuz bayiinin kendi ilimize mesafesi 140 km. Bayii sahibi arkadaşıma aracı sizin elemanlar getirmesin ben gidip getiririm dedim, fakat sonraki gün aldığım bayiinin adamı o ildeymiş aracı almış bulunduğum ile getirmiş. Gittim bayii ye aracı getiren adama zarf attım, 'Nasıl gidiyor yolda, süraati falan iyi mi kaçla geldin' dedim. Adam 120 130 km ile geldim dedi.

Şimdi bu aracı almalımıyım ?

130 km ile 140 km yol gelmiş rodaj için 140 km fazla bir süaat mi ? Acil önerilerinizi bekliyorum. Saygılarımla.

Bilindiği gibi yeni nesil tüm araçlarda olduğu gibi, kullanmış olduğumuz fiorinoılarda da rodaja gerek yoktur. Ancak yeni (0) km olan bir aracı ilk bin km'ye kadar kullanımda uzun süreli olarak yüksek devirlerde kullanılması tavsiye edilmemektedir.
Bence size aracı getiren bayinin adamı aklınca aracı methetmek maksadıyla size o şekilde ( 130 km hızla geldiğini) söylemiş olmalı. Çünkü bizler gibi bayiilerde görevli arkadaşlarda, bu konuyu bilmekte ve tatbik etmektedirler.
Aracınızı almış olduğunuza göre bunu sorun haline getirmeyin ve güle güle aracınızı kullanınız....
(Son Düzenleme: 23-09-2012, Saat:00:39, Düzenleyen: isoskeisos.)
23-09-2012, Saat:00:01
www Cevapla
baba63 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3686
Mesajlar: 6
Nereden: 63 Şanlıurfa
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 6
Kayıt Tarihi: 21-09-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#4
Cvp: 0 Aracım 140 km de önerilerinizi bekliyorum..
(22-09-2012, Saat:23:35)dogan_092 yazdı: bende 2012 model düz vites beyaz fiorino var. araç biraz hafif olduğu için 160 km den sonra yolda zor duruyor . araçta bir sorun yok ise almanızda bir sakıncası yoktur. 120-130 km hız 2500-2900 bine yakın devirlerde ulasılan bir hız 5. viteste 5 vitesli ise aracınız.
tabi karar sizin ama araç sıfır km gibi ise bir sakıncası yoktur derim.

çok teşekkürler değerli yorumunuz için.

(23-09-2012, Saat:00:01)isoskeisos yazdı:
(22-09-2012, Saat:21:13)baba63 yazdı: Arkadaşlar;

Fiat Fiorino 1.3 Multijet Emotion 75 BG + ESP aracı satın almak üzereyim daha doğrusu aldım acil bir sorum olacak;

Aracı aldığım bayii yakın arkadaşım. Aracı sipariş ederken 45 gün süre verdi ESP olduğu için sonra aracı bir bayii de bulduk. Bulduğumuz bayiinin kendi ilimize mesafesi 140 km. Bayii sahibi arkadaşıma aracı sizin elemanlar getirmesin ben gidip getiririm dedim, fakat sonraki gün aldığım bayiinin adamı o ildeymiş aracı almış bulunduğum ile getirmiş. Gittim bayii ye aracı getiren adama zarf attım, 'Nasıl gidiyor yolda, süraati falan iyi mi kaçla geldin' dedim. Adam 120 130 km ile geldim dedi.

Şimdi bu aracı almalımıyım ?

130 km ile 140 km yol gelmiş rodaj için 140 km fazla bir süaat mi ? Acil önerilerinizi bekliyorum. Saygılarımla.

Bilindiği gibi yeni nesil tüm araçlarda olduğu gibi, kullanmış olduğumuz fiorinoılarda da rodaja gerek yoktur. Ancak yeni (0) km olan bir aracı ilk bin km'ye kadar kullanımda uzun süreli olarak yüksek devirlerde kullanılmaması tavsiye edilmemektedir.
Bence size aracı getiren bayinin adamı aklınca aracı methetmek maksadıyla size o şekilde ( 130 km hızla geldiğini) söylemiş olmalı. Çünkü bizler gibi bayiilerde görevli arkadaşlarda, bu konuyu bilmelkte ve tatbik etmektedirler.
Aracınızı almış olduğunuza göre bunu sorun haline getirmeyin ve güle güle aracınızı kullanınız....

Haklısınız aklımdaki soru işaretleri bir bir gidiyor teşekkürler.
(Son Düzenleme: 23-09-2012, Saat:00:28, Düzenleyen: baba63.)
23-09-2012, Saat:00:27
Cevapla
Yasin90 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3012
Mesajlar: 139
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı:
Aracı: DİĞER
Yorumları: 139
Kayıt Tarihi: 20-03-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
Cvp: 0 Aracım 140 km de önerilerinizi bekliyorum..
Hocam kafanıza takmayın sorun olmaz Allah'ın izniyle

bu arada kaç liraya aldınız nakit kredi ?
23-09-2012, Saat:01:31
Cevapla
baba63 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3686
Mesajlar: 6
Nereden: 63 Şanlıurfa
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 6
Kayıt Tarihi: 21-09-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
Cvp: 0 Aracım 140 km de önerilerinizi bekliyorum..
(23-09-2012, Saat:01:31)Yasin90 yazdı: Hocam kafanıza takmayın sorun olmaz Allah'ın izniyle

bu arada kaç liraya aldınız nakit kredi ?

İnşallah hocam. ESP dahil 33 bin e aldım.
23-09-2012, Saat:09:42
Cevapla
BaSKaN Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2043
Mesajlar: 1,790
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,790
Kayıt Tarihi: 15-10-2011


Teşekkür Puanı: 72
Rep Ver:
#7
Cvp: 0 Aracım 140 km de önerilerinizi bekliyorum..
Sevgili kardeşim, bahsettiğin konu öyle abartılacak bir konu değil içini ferah tut aracına güle güle korkusuzca bin, İsmail abin konuyu olabildiği en güzel şeklinde izah etmiş bende kendisine katılıyorum, sen ilk 1000 km dolana kadar aracı fazla sıkıştırma, fakat sıkıştırma derken kağnı gibi sür deemiyorum, devriinde kullan, vites düşüşlerinde aracı kompresör yaptırma, 1000 km'den sonra daha seri kullanabilirsin korkma, ben aracımda 190 km'yi gördüm yolu buldunmu ayagını korkak alıştırma, tabiki ben dedim diye gaza gelme, tecrubene güveniyorsan ona göre hız ok...
23-09-2012, Saat:13:40
www Cevapla
Yasin90 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3012
Mesajlar: 139
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı:
Aracı: DİĞER
Yorumları: 139
Kayıt Tarihi: 20-03-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
Cvp: 0 Aracım 140 km de önerilerinizi bekliyorum..
(23-09-2012, Saat:09:42)baba63 yazdı:
(23-09-2012, Saat:01:31)Yasin90 yazdı: Hocam kafanıza takmayın sorun olmaz Allah'ın izniyle

bu arada kaç liraya aldınız nakit kredi ?

İnşallah hocam. ESP dahil 33 bin e aldım.

çok iyi almıssınız ya kredisiz mi aldınız?
23-09-2012, Saat:17:48
Cevapla
baba63 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3686
Mesajlar: 6
Nereden: 63 Şanlıurfa
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 6
Kayıt Tarihi: 21-09-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
Cvp: 0 Aracım 140 km de önerilerinizi bekliyorum..
(23-09-2012, Saat:13:40)BaSKaN yazdı: Sevgili kardeşim, bahsettiğin konu öyle abartılacak bir konu değil içini ferah tut aracına güle güle korkusuzca bin, İsmail abin konuyu olabildiği en güzel şeklinde izah etmiş bende kendisine katılıyorum, sen ilk 1000 km dolana kadar aracı fazla sıkıştırma, fakat sıkıştırma derken kağnı gibi sür deemiyorum, devriinde kullan, vites düşüşlerinde aracı kompresör yaptırma, 1000 km'den sonra daha seri kullanabilirsin korkma, ben aracımda 190 km'yi gördüm yolu buldunmu ayagını korkak alıştırma, tabiki ben dedim diye gaza gelme, tecrubene güveniyorsan ona göre hız ok...

biggrin izahınız çok güzel. Çok teşekkürler aracımı yarın teslim alacağım. Yeni Doblo kullancısı idim. Şehir içinde kullandığım aracım idi. Fazla yakıt ve çıkardığı problemlerden dolayı sattım aracı. İnşallah yakıt konusunda üzmez.

(23-09-2012, Saat:17:48)Yasin90 yazdı:
(23-09-2012, Saat:09:42)baba63 yazdı:
(23-09-2012, Saat:01:31)Yasin90 yazdı: Hocam kafanıza takmayın sorun olmaz Allah'ın izniyle

bu arada kaç liraya aldınız nakit kredi ?

İnşallah hocam. ESP dahil 33 bin e aldım.

çok iyi almıssınız ya kredisiz mi aldınız?

Kredisiz aldım sayılır. Arkadaşım olduğu için fazla pazarlığa da girmedim demek fiyatı iyi. Aracın normal fiyatı ne kadar ?
(Son Düzenleme: 24-09-2012, Saat:00:18, Düzenleyen: baba63.)
24-09-2012, Saat:00:17
Cevapla
Yasin90 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3012
Mesajlar: 139
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı:
Aracı: DİĞER
Yorumları: 139
Kayıt Tarihi: 20-03-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#10
Cvp: 0 Aracım 140 km de önerilerinizi bekliyorum..
size şöyle söyleyim mart ayında 75lik emotion metalik renk 34.500lira kredili

Yani siz gayet iyi almıssınız + olarak ESP var sizin araçta
24-09-2012, Saat:00:40
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Aracım Fan Açmıyor Kemal21 0 879 14-01-2024, Saat:02:28
Son Yorum: Kemal21
  [Acil] FIAT Fiorino 2011 Model Aracım Şanzıman Kilitlendi imageman 11 20,511 31-07-2019, Saat:21:21
Son Yorum: imageman
Exclamation [Acil] Aracım dondu çalışmıyor. MasteR 9 7,698 02-02-2016, Saat:14:04
Son Yorum: MasteR
  [Acil] aracım yolda giderken stop etti fatihmermer 3 6,389 18-01-2016, Saat:18:56
Son Yorum: kaplanferhat
  [Soru] öneri ve yorum bekliyorum atr35 5 5,860 01-03-2015, Saat:01:07
Son Yorum: RaneZ

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi