Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Soru] aracın km si
ahmt001 Çevrimdışı
200
@hmet
Üye
Uye No: 3573
Mesajlar: 12
Nereden: 56 Siirt
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 12
Kayıt Tarihi: 11-09-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Question  aracın km si

slm arkadaşlar.aranıza yeni katıldım.26 eylülde fio emo aldım.ama bi sorum olacak.aracı diyarbakırdan aldımve siirte geldim siirte gelince km 190 falandı.yakıtı tekrar fulledim ve km yi sıfırladım.km yi sıfırladıktan sonra ne yaptıysam aracın toplam km sini bulamıyorum.bütün menülerde km yi sıfırladıktan sonraki km yi gösteriyor.yani siirtte sıfırladıktan sonra yaptığım km yi.sıfırladıktan sonra 150 km daha yol gittim toplam km şu an (190+150) 340 falan olması lazımken benim yol bilgisayarı bütün menülerinde 150 yi gösteriyor.toplam km mi bulamıyorum.bilgisi olan varsa yardım bekliyorum.Blushing
''Vatan savunmasında merhamet vatana ihanettir Thumbup1 ''
06-10-2012, Saat:00:56
Cevapla
Badem Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3845
Mesajlar: 2
Nereden: 47 Mardin
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 06-10-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: aracın km si
Sayın ahmet bey bende de fıo var fabrıkadan sıfır aldım .Anahtarı teslım eden eleman dedıkı abi eger istersen 190 ya da 200 km geldıgın de km 0 sıfırlaya bılırısın ama 200 km gectıkten sonra sıfırlanmaz dedı yanı toplam 340 km gostermez cunku 190km de sıfırladıgın da araba sankı hıc km yol almamıs gıbı oldu ve sız tekrar 150 km yaptıgınız da 190 km silinmıs oldu.
06-10-2012, Saat:10:23
Cevapla
ahmt001 Çevrimdışı
200
@hmet
Üye
Uye No: 3573
Mesajlar: 12
Nereden: 56 Siirt
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 12
Kayıt Tarihi: 11-09-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: aracın km si
Alıntı:Sayın ahmet bey bende de fıo var fabrıkadan sıfır aldım .Anahtarı teslım eden eleman dedıkı abi eger istersen 190 ya da 200 km geldıgın de km 0 sıfırlaya bılırısın ama 200 km gectıkten sonra sıfırlanmaz dedı yanı toplam 340 km gostermez cunku 190km de sıfırladıgın da araba sankı hıc km yol almamıs gıbı oldu ve sız tekrar 150 km yaptıgınız da 190 km silinmıs oldu.





cevabınız için teşekkürler.acaba bu 200 km altı sıfırlama tek seferlik mi oluyor yoksa tekrar yapılabiliyormu.bi tane fiat bayisinde test sürüşü için kullanılan fiorinonun km si 0 km de kalsın diye bütün sigortalarının iptal edildiğini görmüştüm.acaba o bayide test sürüşünde 200 km den fazla yol yapılmış ta ondan mı sigortaları sökme gereği duymuşlar.
''Vatan savunmasında merhamet vatana ihanettir Thumbup1 ''
06-10-2012, Saat:15:45
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#4
Cvp: aracın km si
Sevgili kardeşim aracınızı güle güle kullanınız. Km göstergesi konusunda ise size sormak istediğim şu; Aracınızı ilk çalıştırırken yani kontağı açtığınızda ekranda kaç km. yi gösteriyor? Sanıyorumki ekranda 340 km.yi göstermesi gerekiyor.. Trip A veya B , veya her ikisinide sıfırlamışmışsanız olsanızda ilk kontak açışında yapılan ana total km görmeniz gerekir. Bütün bunların dışında bir şekilde yapılan ana km'yi silmişseniz eğer yapacak birşeyde yok bildiğim kadarıyla...
06-10-2012, Saat:16:04
www Cevapla
ahmt001 Çevrimdışı
200
@hmet
Üye
Uye No: 3573
Mesajlar: 12
Nereden: 56 Siirt
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 12
Kayıt Tarihi: 11-09-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
Cvp: aracın km si
(06-10-2012, Saat:16:04)isoskeisos yazdı: Sevgili kardeşim aracınızı güle güle kullanınız. Km göstergesi konusunda ise size sormak istediğim şu; Aracınızı ilk çalıştırırken yani kontağı açtığınızda ekranda kaç km. yi gösteriyor? Sanıyorumki ekranda 340 km.yi göstermesi gerekiyor.. Trip A veya B , veya her ikisinide sıfırlamışmışsanız olsanızda ilk kontak açışında yapılan ana total km görmeniz gerekir. Bütün bunların dışında bir şekilde yapılan ana km'yi silmişseniz eğer yapacak birşeyde yok bildiğim kadarıyla...

öncelikle teşekkürler.ama aracımı ne ilk çalıştırırken nede daha sonra km kesinlikle sıfırladıktan sonraki yani 150-160 lardaki değeri gösteriyor.total km yi hiç bir menüde göstermiyor. sıfırlamayıda normal şekilde sağ koldaki düğmeye basılı tutarak yaptım.birazdan servisi arayıp bu konuyu soracağım.cevap alabilirsem buraya yazarım.huh
''Vatan savunmasında merhamet vatana ihanettir Thumbup1 ''
06-10-2012, Saat:16:11
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#6
Cvp: aracın km si
Teşekkür ederim.. Aslında servis bu konuda ne diyecek ben de merak ediyorum doğrusu... Çünkü ekran yapılan ana km'yi neden silsin ? Çünkü servis bakım km.si bile buna bağlıdır.. Bu arada aracınızda direksiyona göre sol alttaki menülere girerek bir bakınız Servis km.sini orada da görebilirsiniz.. (20 bin den daha eksik olmalı) burada göreceğiniz miktar 19660 km civarında olmalı....(20,000-340= 19660 gibi)
06-10-2012, Saat:16:18
www Cevapla
ahmt001 Çevrimdışı
200
@hmet
Üye
Uye No: 3573
Mesajlar: 12
Nereden: 56 Siirt
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 12
Kayıt Tarihi: 11-09-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
Cvp: aracın km si
servisi arayıp bu konuyu sordum. Badem isimli üyenin söylediği gibi aracın ilk 200 km ye gelmeden km nin sıfırlanabileceğini ve bir dahada toplam km de görünmeyeceğini söylediler.sebep olarakta aracın fabrikadan çıkıp satılana kadar azda olsa km yapabileceğini bunu düşünen üreticilerinde tek sefere mahsus aracın km yi sıfırlama imkanı verildiğini söylediler.dediğğiniz servis km sini arabaya binince kontrol edeceğim.ilgilenen arkadaşlara teşekkürler.
''Vatan savunmasında merhamet vatana ihanettir Thumbup1 ''
06-10-2012, Saat:18:52
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Klimada alınca aracın stop etmesi westerlund2 0 2,116 24-03-2025, Saat:12:33
Son Yorum: westerlund2
  [Soru] aracın yerden yüksekliği artırılır mı? mehmetsr 2 5,610 04-03-2016, Saat:23:40
Son Yorum: emreee41
  AKÜ sorunu 2010 model aracın aküsü bitermi ? BuuLuuT 5 8,594 26-08-2012, Saat:03:18
Son Yorum: isoskeisos
  aracın arkasının sallanması,coilover cece55 11 15,437 18-05-2012, Saat:23:12
Son Yorum: emir26
  aracın sol taraffan qel cız sesi :) bariscan 14 12,395 18-11-2011, Saat:14:30
Son Yorum: supervisorone

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi