Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
En iyi yağ seçimi ?
deli derviş Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 554
Mesajlar: 58
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 58
Kayıt Tarihi: 28-01-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#21
Cvp: En iyi yağ seçimi ?

5w30 turbo dizeller için ideal yağdır. Viskositesinden dolayı, özellikle kışın sert geçtiği bölgelerde, ilk çalıştırmalarda motor ısınana kadar sürtünmeden doğabilecek zararları minimuma indirir. Serviste 10000 bakımında selenia 5w30 koymuşlardı. 20000 ve 30000 bakımlarında ne olduğunu bilmediğim Opar diye adlandırdıkları yağ koydular. Hatta servis elemanı 5w40 dedi ancak faturada 5w30 yazıyor.
14-10-2012, Saat:05:17
Cevapla
ozcank34 Çevrimdışı
200
Cümle Mühendisi
Üye
Uye No: 3486
Mesajlar: 38
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 38
Kayıt Tarihi: 04-09-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#22
Cvp: En iyi yağ seçimi ?
Benim bütün faturalarda 5w40 yazıyor olucak iş değil herkes kafasına göre koyuyor servis bile
14-10-2012, Saat:20:52
Cevapla
aa_z Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2712
Mesajlar: 2
Nereden: 33 İçel (Mersin)
M.Yılı:
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2
Kayıt Tarihi: 06-02-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#23
Cvp: En iyi yağ seçimi ?
arkdaşlar selenia formüla yarışlarında ferrari için yağ üretmiş bir marka reklamı yapılmıyor diye küçümsemeyin biliyorsunuz italyan işi eğer görsel izlemek isterseniz youtube bakın
22-12-2012, Saat:23:55
Cevapla
mubi Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4545
Mesajlar: 7
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2012
Aracı: NEMO
Yorumları: 7
Kayıt Tarihi: 29-01-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#24
RE: En iyi yağ seçimi ?
Komik ya kendi aracimiza kullanacagimiz yagi secemiyoruz secersekte garanti disi kaliyo e tabi kalitesiz yag kullanip garantiden sonra guzel paralar kazaniyo arkadaslar neden yapsinlarki. Boyle bise dimi ama
01-02-2013, Saat:12:09
Cevapla
sedatkaya Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1184
Mesajlar: 36
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: DİĞER
Yorumları: 36
Kayıt Tarihi: 31-05-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#25
Cvp: En iyi yağ seçimi ?
5W40 markalı olduğu sürece bu araçlar için yeterli. Amerikanın tekrar keşfine gerek yok.
01-02-2013, Saat:13:31
Cevapla
gökhanyıldırım Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1152
Mesajlar: 79
Nereden: 11 Bilecik
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 79
Kayıt Tarihi: 28-05-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#26
Cvp: En iyi yağ seçimi ?
Opar yazan yağ selenia fiat türküye için ürettiği yağ bütün servislerde bunu kullanıyorlar arkadaşlar
Ay Lav may kay W00t
[Resim: 6675Fotograf004667.jpg]
01-02-2013, Saat:22:44
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#27
Cvp: En iyi yağ seçimi ?
Arkadaşlar yağ seçimi gerçekten önemli bir konu... Servislerde bakımlarda Selena 5/30W kullanmaktalar,şimdilerde ise Fiatın OPET'e ürettirdiği Yine aslı Selena olan sadece adı opar olanı kullanıyorlar 5/30W
Selena Aslında araçlarımıza uygun olan bir yağdır. Ancak bunca yıllık tecrübeme göre Mobil 1 5/30W tam sentetik yağ da kendini kanıtlamış bir yağ olduğundan kullanabiliriz ..

Bu konulardaki sizlerin düşüncelerini ,yorumlarınızı da almak isterim.
07-02-2013, Saat:22:11
www Cevapla
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#28
Cvp: En iyi yağ seçimi ?
Castrol Magnetec de iyi yağ benim güvendiğim bir usta 100 e yakın fiorinoya bakım yaptım bunu öneriyorum dedi 10w 40 koyduklarını 5w 30 hiç denemediklerini söyledi
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
08-02-2013, Saat:01:28
www Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#29
Cvp: En iyi yağ seçimi ?
burada yağın markasının önemi yok.önemli olan numarası.üretici firma motoru üretirken 5w30 za göre ayarlarını yapmış.farklı numaralı yağ koymamız motorun yağlamayı düzgün yapmayacağı anlamına gelir.ilerki zamamlarda motora zarar verebilir.
08-02-2013, Saat:02:50
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#30
Cvp: En iyi yağ seçimi ?
Arkadaşlar; Yukarıda da belirttiğim gibi, üzerinde anlaştığımız konu yağın 5/30W standartlarında ve tam sentetik tağ olması...
Benim beklediğim ; Aramızda servis dışında bakım yaptıranlardan, araçlarında hangi marka yağı kullandıkları ve yorumları... Seçeneklerimiz : Selena, Mobil1, Castrol v.b gibi bunlar hakkındaki düşüncelerimizi paylaşalım..
(Son Düzenleme: 08-02-2013, Saat:19:04, Düzenleyen: isoskeisos.)
08-02-2013, Saat:13:39
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Question YAĞ SEÇİMİ KONUSU (?) imparator 36 43,457 28-10-2016, Saat:14:23
Son Yorum: agrilon
  [Soru] 195/55/16 Yazlık Lastik Seçimi Ekonomi/Performans Admin 42 48,451 12-04-2014, Saat:12:19
Son Yorum: ekvator1907

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi