Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Equalizer Kullanıcı Ayarı
Kaliska Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4331
Mesajlar: 98
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: NEMO
Yorumları: 98
Kayıt Tarihi: 15-11-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#1
Equalizer Kullanıcı Ayarı

Nemo (fiorino ve bipper de aynı) teybin equalizer ayarlarına girdiğimde tanımlı olan ayarlar (rock, jazz, classic vb.) dışında birde "User EQ" var. Bu user EQ ayarında ------- şeklinde olan ayarı nasıl değiştireceğimi bulamadım bir türlü. Mesela tanımlı equalizer ayarlarında olmayan pop ayarına yakın bir ayar yapmak istiyorum ama değiştirmeyi bulamadım. Bilgisi olan arkadaşların yardımını bekliyorum.
(Son Düzenleme: 28-12-2012, Saat:12:58, Düzenleyen: Kaliska.)
28-12-2012, Saat:12:46
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#2
RE: Equalizer Kullanıcı Ayarı
fm eko user de iken yukarı oka 2 saniye basılı tut sonra bas ve tis ayarla atlatmak için sag oku kullan
28-12-2012, Saat:15:02
Cevapla
Kaliska Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4331
Mesajlar: 98
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: NEMO
Yorumları: 98
Kayıt Tarihi: 15-11-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#3
Cvp: Equalizer Kullanıcı Ayarı
Eve gidince deneyeceğim.
Ben denemiştim oklarla yükseltip alçaltmayı ama kısa kısa basarak denedim. Uzun süre basılı tutmayı akıl edememiştim.
Sonucu tekrar yazarım eve döndüğümde.
Çok teşekkür ederim.
28-12-2012, Saat:17:02
Cevapla
Kaliska Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4331
Mesajlar: 98
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: NEMO
Yorumları: 98
Kayıt Tarihi: 15-11-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#4
Cvp: Equalizer Kullanıcı Ayarı
Mustafa Bey'in dediği gibi değilmiş equalizer ayarlamak. Daha doğrusu mustafa bey bass ve trable ayarlamayı nasıl yapacağımızı anlaşmış. Ama kullanıcı eko ayarlamayı biraz daha kurcalayınca buldum. Ayarlamak isteyen olursa diye burada anlatayım.

Audio tuşuna basıp yukarı-aşağı tuşlarla "EQ user" a geliyoruz. Burada ------- şeklinde çizgiler var. Audio tuşunun yanındaki menu tuşuna basıyoruz. ilk çizgi yanıp söner. yukarı-aşağı yön tuşlarıyla bu çizgiyi istediğimiz ayara getirip diğer çizgiye geçmek için sağ-sol yön tuşuna basıp aynı işlemleri yapıyoruz. Bu şekilde tüm ekoyu ayarladıktan sonra audio tuşuna basıp çıkıyoruz. Böylece kendi equalizer ayarımızı kaydetmiş oluyoruz.
29-12-2012, Saat:12:12
Cevapla
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#5
Cvp: Equalizer Kullanıcı Ayarı
(29-12-2012, Saat:12:12)Kaliska yazdı: Mustafa Bey'in dediği gibi değilmiş equalizer ayarlamak. Daha doğrusu mustafa bey bass ve trable ayarlamayı nasıl yapacağımızı anlaşmış. Ama kullanıcı eko ayarlamayı biraz daha kurcalayınca buldum. Ayarlamak isteyen olursa diye burada anlatayım.

Audio tuşuna basıp yukarı-aşağı tuşlarla "EQ user" a geliyoruz. Burada ------- şeklinde çizgiler var. Audio tuşunun yanındaki menu tuşuna basıyoruz. ilk çizgi yanıp söner. yukarı-aşağı yön tuşlarıyla bu çizgiyi istediğimiz ayara getirip diğer çizgiye geçmek için sağ-sol yön tuşuna basıp aynı işlemleri yapıyoruz. Bu şekilde tüm ekoyu ayarladıktan sonra audio tuşuna basıp çıkıyoruz. Böylece kendi equalizer ayarımızı kaydetmiş oluyoruz.

tşkler yapamayanlar için güzel bir açıklama olmuş
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
29-12-2012, Saat:12:17
www Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#6
Cvp: Equalizer Kullanıcı Ayarı
(29-12-2012, Saat:12:12)Kaliska yazdı: Mustafa Bey'in dediği gibi değilmiş equalizer ayarlamak. Daha doğrusu mustafa bey bass ve trable ayarlamayı nasıl yapacağımızı anlaşmış. Ama kullanıcı eko ayarlamayı biraz daha kurcalayınca buldum. Ayarlamak isteyen olursa diye burada anlatayım.

Audio tuşuna basıp yukarı-aşağı tuşlarla "EQ user" a geliyoruz. Burada ------- şeklinde çizgiler var. Audio tuşunun yanındaki menu tuşuna basıyoruz. ilk çizgi yanıp söner. yukarı-aşağı yön tuşlarıyla bu çizgiyi istediğimiz ayara getirip diğer çizgiye geçmek için sağ-sol yön tuşuna basıp aynı işlemleri yapıyoruz. Bu şekilde tüm ekoyu ayarladıktan sonra audio tuşuna basıp çıkıyoruz. Böylece kendi equalizer ayarımızı kaydetmiş oluyoruz.
Benin aracımda böyle ayarlanıyor yeni teyiplerin ayarı sizin dediginiz gibi eko userdeyken yukarı oka 2 saniye basınca ---yanıp sönüyor yenilerde menü tuşuna bastıgınızda yanıp sönüyor.
29-12-2012, Saat:12:45
Cevapla
Kaliska Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4331
Mesajlar: 98
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: NEMO
Yorumları: 98
Kayıt Tarihi: 15-11-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#7
Cvp: Equalizer Kullanıcı Ayarı
Anladım hocam kusura bakmayın sizi itham etmek istemedim. Demekki modelleri farklıymış teyplerin. Böylece iki model için eq ayarlamanın nasıl yapılacağını araştıranlar buradan öğrenebilecek sayenizde.

Yardımınız için teşekkür ederim.
29-12-2012, Saat:14:07
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#8
Cvp: Equalizer Kullanıcı Ayarı
(29-12-2012, Saat:14:07)Kaliska yazdı: Anladım hocam kusura bakmayın sizi itham etmek istemedim. Demekki modelleri farklıymış teyplerin. Böylece iki model için eq ayarlamanın nasıl yapılacağını araştıranlar buradan öğrenebilecek sayenizde.

Yardımınız için teşekkür ederim.
https://www.facebook.com/video/video.php...5612561219
https://www.facebook.com/video/video.php...5579560394
yukaridaki baglantılarda iki farklı ayar yapıldıgını görebilirsiniz
29-12-2012, Saat:18:45
Cevapla
Kaliska Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4331
Mesajlar: 98
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2012
Aracı: NEMO
Yorumları: 98
Kayıt Tarihi: 15-11-2012


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#9
Cvp: Equalizer Kullanıcı Ayarı
Videolarla daha iyi anlaşılır olmuş elinize sağlık.
29-12-2012, Saat:19:24
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#10
Cvp: Equalizer Kullanıcı Ayarı
(29-12-2012, Saat:19:24)Kaliska yazdı: Videolarla daha iyi anlaşılır olmuş elinize sağlık.

teşekkürler hep beraber öğrenmiş olduk.
29-12-2012, Saat:19:26
Cevapla


Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi