Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
2013 Fiorino MTV Ne Kadar ?
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#11
Cvp: 2013 Fiorino MTV Ne Kadar ?

(31-12-2012, Saat:00:41)bay fio yazdı: Bizim araçlarda kamyonet (panelvan) yazıyor 2013 te vergisi kaç lira arkadaşlar

ilk 6 ay için gib.gov.tr den ödedim. 413,5 TL

http://www.maximum.com.tr/kampanyalar/mt...anyasi.asp

http://www.worldcard.com.tr/kampanyalari...c-958.aspx

http://www.mtvkampanya.com/banka-kampanyalari.html
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
(Son Düzenleme: 02-01-2013, Saat:19:54, Düzenleyen: fiorino51.)
02-01-2013, Saat:19:53
www Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#12
Cvp: 2013 Fiorino MTV Ne Kadar ?
(02-01-2013, Saat:19:53)fiorino51 yazdı:
(31-12-2012, Saat:00:41)bay fio yazdı: Bizim araçlarda kamyonet (panelvan) yazıyor 2013 te vergisi kaç lira arkadaşlar

ilk 6 ay için gib.gov.tr den ödedim. 413,5 TL

http://www.maximum.com.tr/kampanyalar/mt...anyasi.asp

http://www.worldcard.com.tr/kampanyalari...c-958.aspx

http://www.mtvkampanya.com/banka-kampanyalari.html

Bilmem farkındamısınız ? araçların MTV ödeme taksitleri ne kadar çabuk geliyor....Angry
2013 yılı için ilk altı aylık MTV ödemesi 413.5 TL olmuş, vay vay vay......
02-01-2013, Saat:21:53
www Cevapla
deniz3535deniz Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1182
Mesajlar: 17
Nereden: 10 Balıkesir
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 17
Kayıt Tarihi: 30-05-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#13
Cvp: 2013 Fiorino MTV Ne Kadar ?
(01-01-2013, Saat:23:29)agrilon yazdı:
(01-01-2013, Saat:05:43)atr35 yazdı:
(31-12-2012, Saat:11:50)agrilon yazdı:
(31-12-2012, Saat:00:41)bay fio yazdı: Bizim araçlarda kamyonet (panelvan) yazıyor 2013 te vergisi kaç lira arkadaşlar

sizin araçlarda mtv niz 828 tl benim 2010 fiomun 361 tl

siz aracınızı kaça aldınız. ben kasgo vs dahil 29000 tl ye almıştım 2010 mayıs ayında.

ben 25000 e almıştım ve vergi dairesinde aynen bu şekilde yazar kaskoyu 640 tl ye yaptırmıştım
CİNS OTOMOBİL MODEL 2010
MARKA FIAT TİP FIORINO COMBİ 1.3 EMOTION
NET AĞIRLIK 1190 SİLİNDİR HACMİ 1248 MTV 361 TL DİR

CİNS: PANEL VAN (G.T.İ.P. 87.03) yazıyor, diğer özellikler aynı.

CİNSİ: OTOMOBİL olarak nasıl değiştirebiliriz... ne yapmak gerekiyor....

Teşekkürler.
02-01-2013, Saat:22:46
Cevapla
atr35 Çevrimdışı
200
çaylaaak
Üye
Uye No: 2106
Mesajlar: 201
Nereden: 42 Konya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 201
Kayıt Tarihi: 23-10-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#14
Cvp: 2013 Fiorino MTV Ne Kadar ?
(01-01-2013, Saat:23:29)agrilon yazdı:
(01-01-2013, Saat:05:43)atr35 yazdı:
(31-12-2012, Saat:11:50)agrilon yazdı:
(31-12-2012, Saat:00:41)bay fio yazdı: Bizim araçlarda kamyonet (panelvan) yazıyor 2013 te vergisi kaç lira arkadaşlar

sizin araçlarda mtv niz 828 tl benim 2010 fiomun 361 tl

siz aracınızı kaça aldınız. ben kasgo vs dahil 29000 tl ye almıştım 2010 mayıs ayında.

ben 25000 e almıştım ve vergi dairesinde aynen bu şekilde yazar kaskoyu 640 tl ye yaptırmıştım
CİNS OTOMOBİL MODEL 2010
MARKA FIAT TİP FIORINO COMBİ 1.3 EMOTION
NET AĞIRLIK 1190 SİLİNDİR HACMİ 1248 MTV 361 TL DİR

siz aracınızı 0 mı aldınız.
02-01-2013, Saat:23:12
Cevapla
agrilon Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2087
Mesajlar: 327
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 327
Kayıt Tarihi: 20-10-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#15
Cvp: 2013 Fiorino MTV Ne Kadar ?
(02-01-2013, Saat:22:46)deniz3535deniz yazdı:
(01-01-2013, Saat:23:29)agrilon yazdı:
(01-01-2013, Saat:05:43)atr35 yazdı:
(31-12-2012, Saat:11:50)agrilon yazdı:
(31-12-2012, Saat:00:41)bay fio yazdı: Bizim araçlarda kamyonet (panelvan) yazıyor 2013 te vergisi kaç lira arkadaşlar

sizin araçlarda mtv niz 828 tl benim 2010 fiomun 361 tl

siz aracınızı kaça aldınız. ben kasgo vs dahil 29000 tl ye almıştım 2010 mayıs ayında.

ben 25000 e almıştım ve vergi dairesinde aynen bu şekilde yazar kaskoyu 640 tl ye yaptırmıştım
CİNS OTOMOBİL MODEL 2010
MARKA FIAT TİP FIORINO COMBİ 1.3 EMOTION
NET AĞIRLIK 1190 SİLİNDİR HACMİ 1248 MTV 361 TL DİR

CİNS: PANEL VAN (G.T.İ.P. 87.03) yazıyor, diğer özellikler aynı.

CİNSİ: OTOMOBİL olarak nasıl değiştirebiliriz... ne yapmak gerekiyor....

Teşekkürler.
önceden kamyonet otomobile dönüştürülüyordu ama şimdi malesef ilk aracın uygunluk belgesi ne ise sonuna kadar öyle kalıyor..ilk alındıgında otomobil olarak 5000tl fazla ödeniyor ama ilerisi için vergilerin artışı hesaplanırsa bedavaya gelmiş oluyor.
03-01-2013, Saat:11:00
Cevapla
deniz3535deniz Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 1182
Mesajlar: 17
Nereden: 10 Balıkesir
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 17
Kayıt Tarihi: 30-05-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#16
Cvp: 2013 Fiorino MTV Ne Kadar ?
(03-01-2013, Saat:11:00)agrilon yazdı:
(02-01-2013, Saat:22:46)deniz3535deniz yazdı:
(01-01-2013, Saat:23:29)agrilon yazdı:
(01-01-2013, Saat:05:43)atr35 yazdı:
(31-12-2012, Saat:11:50)agrilon yazdı: sizin araçlarda mtv niz 828 tl benim 2010 fiomun 361 tl

siz aracınızı kaça aldınız. ben kasgo vs dahil 29000 tl ye almıştım 2010 mayıs ayında.

ben 25000 e almıştım ve vergi dairesinde aynen bu şekilde yazar kaskoyu 640 tl ye yaptırmıştım
CİNS OTOMOBİL MODEL 2010
MARKA FIAT TİP FIORINO COMBİ 1.3 EMOTION
NET AĞIRLIK 1190 SİLİNDİR HACMİ 1248 MTV 361 TL DİR

CİNS: PANEL VAN (G.T.İ.P. 87.03) yazıyor, diğer özellikler aynı.

CİNSİ: OTOMOBİL olarak nasıl değiştirebiliriz... ne yapmak gerekiyor....

Teşekkürler.
önceden kamyonet otomobile dönüştürülüyordu ama şimdi malesef ilk aracın uygunluk belgesi ne ise sonuna kadar öyle kalıyor..ilk alındıgında otomobil olarak 5000tl fazla ödeniyor ama ilerisi için vergilerin artışı hesaplanırsa bedavaya gelmiş oluyor.

agrilon verdiğiniz cevap için teşekkür ederim. dediğiniz gibi vergi artışları hesaba katılırsa gerçekten bedava olmuş oluyor....
04-01-2013, Saat:00:54
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#17
RE: 2013 Fiorino MTV Ne Kadar ?
arkadaşlar kısaca 5bin lira veripte otomobil alsan 5yılda anca kapatır verdigin fazla parayı şu zamanda kimse 5 yıl aynı araca binmediğine ğöre peşin olarak verdiğin para sadece radarda birazdaha hızlı ğitmeni sağlar 20 km hız için 5bin lira fazla vermeye değermi
04-01-2013, Saat:01:17
Cevapla
agrilon Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2087
Mesajlar: 327
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 327
Kayıt Tarihi: 20-10-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#18
Cvp: 2013 Fiorino MTV Ne Kadar ?
arkadaşlar 5000tl sadece mtv için derseniz dogru ama feribota 75 tl yerine 50 tl ödedim sigortası otomobil oldugu için biraz daha ucuz artı kasko içinde aynı olay geçerli üstüne yılda 1 sefer radara girdinizmi her yıl vize heryıl eksoz ölçüm parası 6 yılda ruhsat degişimi vs vs.devlet hız limitini 100 e çıkardı herkese 1 parmak bal verdi tamam.bu araçların şirin görünmesi için kamyonet adı altında satılmaları yanlışların en büyügüdür.aracımın ikinci sahibi oldugumdan o farkı ödemedigim gibi 2010 otomatik fiomu 27000 km de 25bin tl ye aldımda 1 yıl garantisi vardı şimdi uzatma ile 2 yıl garantim kaldı.sahibindencom da otomobil sıfırkm olanı 34750 satılıyordu.15 yılda otomobil ile kamyonet vergi farkı 15000 tl yi buluyor.devlet asla alacagından vazgeçmez..
04-01-2013, Saat:02:17
Cevapla
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#19
Cvp: 2013 Fiorino MTV Ne Kadar ?
Yakıt Az Dedik Valla Bu Arabada Vergiden Çıkardı confused 413 TL Benimki Çıktı Kamyonet Değil Mi Bunlar Bu Nasıl İş Ben Anlamadım Gitti Pes Diyorum Yöneticilerimize :@
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


04-01-2013, Saat:22:10
Cevapla
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#20
Cvp: 2013 Fiorino MTV Ne Kadar ?
(04-01-2013, Saat:22:10)MsK yazdı: Yakıt Az Dedik Valla Bu Arabada Vergiden Çıkardı confused 413 TL Benimki Çıktı Kamyonet Değil Mi Bunlar Bu Nasıl İş Ben Anlamadım Gitti Pes Diyorum Yöneticilerimize :@

Vergide panelvan, ruhsatta kamyonet, kimine göre otomobil, bize göre memur cipi wink
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
04-01-2013, Saat:22:38
www Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  2023 Fiorino Motorlu taşıtlar vergisi fiorino6868 0 3,103 12-12-2022, Saat:10:49
Son Yorum: fiorino6868
  Fiorino Yıllık Masraf Admin 50 81,939 27-01-2016, Saat:20:35
Son Yorum: agrilon
Lightbulb [Yeni] 2015 MTV Ne Kadar ? Admin 8 25,492 02-07-2015, Saat:14:45
Son Yorum: Admin
  Fiorino Kasko Ne Tutuyor ? Admin 219 195,733 18-05-2015, Saat:22:29
Son Yorum: izmirlii
  [Bilgi] 2013 yılı araç muayene üçretleri. TURUNCU 16 9 11,655 22-01-2013, Saat:14:44
Son Yorum: TURUNCU 16

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi