(01-01-2013, Saat:23:29)agrilon yazdı: (01-01-2013, Saat:05:43)atr35 yazdı: (31-12-2012, Saat:11:50)agrilon yazdı: (31-12-2012, Saat:00:41)bay fio yazdı: Bizim araçlarda kamyonet (panelvan) yazıyor 2013 te vergisi kaç lira arkadaşlar
sizin araçlarda mtv niz 828 tl benim 2010 fiomun 361 tl
siz aracınızı kaça aldınız. ben kasgo vs dahil 29000 tl ye almıştım 2010 mayıs ayında.
ben 25000 e almıştım ve vergi dairesinde aynen bu şekilde yazar kaskoyu 640 tl ye yaptırmıştım
CİNS OTOMOBİL MODEL 2010
MARKA FIAT TİP FIORINO COMBİ 1.3 EMOTION
NET AĞIRLIK 1190 SİLİNDİR HACMİ 1248 MTV 361 TL DİR
CİNS: PANEL VAN (G.T.İ.P. 87.03) yazıyor, diğer özellikler aynı.
CİNSİ: OTOMOBİL olarak nasıl değiştirebiliriz... ne yapmak gerekiyor....
Teşekkürler.