Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hepinizden bu konu için destek bekliyorum Takoz bilya problemi
skoymen Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3913
Mesajlar: 95
Nereden: 01 Adana
M.Yılı:
Aracı: NEMO
Yorumları: 95
Kayıt Tarihi: 10-10-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Hepinizden bu konu için destek bekliyorum Takoz bilya problemi

Arkadaşlar tüm arkadaşlardan bu şikayet için destek bekliyorum.

adamların cevabı direk hazır. 2 yıldan sonra isterse motor kitlesin umurlarında değil.

1 kişi 10 kişi değil giren herkezden destek bekliyorum... yarın birgün hepinizin başına gelecek.

malesef;

http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1607190
04-02-2013, Saat:22:12
Cevapla
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#2
Cvp: Hepinizden bu konu için destek bekliyorum Takoz bilya problemi
Kardeş Ben Destek Oldum Bendede Aynı Sorun Vardı Yeni Aldığım İçin Değiştirdiler Mecburen 260 TL Hesap Çıkardı Ödemeden Çıktım Servisten
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


05-02-2013, Saat:02:20
Cevapla
skoymen Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3913
Mesajlar: 95
Nereden: 01 Adana
M.Yılı:
Aracı: NEMO
Yorumları: 95
Kayıt Tarihi: 10-10-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: Hepinizden bu konu için destek bekliyorum Takoz bilya problemi
kronik sorunu kullanıcıya yüklemek çok ters birşey garanti biteli 1 ay oldu. değişmiyorlar.
05-02-2013, Saat:03:04
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#4
Cvp: Hepinizden bu konu için destek bekliyorum Takoz bilya problemi
Konuyu yeterli miktarda gündemde tutmakla da alakalı bir durum bu..
Araç satış sonrası hizmette garanti kapsamına girdiğinden değiştirmeleri normal, ancak İyice bir bakıldığında ise olay bu kadar basit olmadığı gibi etik de değil. Bakınız Her yıl avrupa veyaAmerikada vya Japonyada yani dünyanın neresinde olursa olsun Otomobil Üreticileri araçlarının herhangi bir yerinde en ufak bir arıza veya şikayet olsun, bu modelin tamamını geri çağırarak gerekli işlemleri yapmaktadırlar. bir çoğumuz bunu gazete ve Tv lerden izlemişizdir.
Oysa bize dönersek Türkiyede Fiorino 2008 den beri üretilmiş olmasına ve bu takoz konusu devam etmesine karşın Bu firmanın ARGE si ne yapmışdır? Halen bu kronik şikayet devam etmektedir. bizlere yani tüketicilere bira saygılı olsalar, bunu gözardı etmez bu soruna bir çözüm getirirlerdi... Bakınız daha basit birşey söyleyeyim. Örneğin torpido kapağı durumu 2008 yılından bu yana hala eğik ve düzgün değil.... Bunun gibi daha birçok örnek sayabilirim ve bunları daha önce de defalarca dile getirdim. Fiat yetkilileri ile mailleştim. fakat geçiştirdiler.. Yani onlar halen daha fazla nasıl neresinden kırparak daha fazla kazanmalarının peşindeler... yoksa Tüketiciyi düşünen yok.. Bizlerin Sağlığını,emniyetini konforunu düşünseler biraz olsun sorunları kulaklarıyla beyinleri ile dinlerlerdi.... Daha çok yazacak konu var ancak sonraya bırakıyorum...
En kısa sürede tüketici hakları mahkemesine gidip hakkınız arayınız derim...
05-02-2013, Saat:15:02
www Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#5
Cvp: Hepinizden bu konu için destek bekliyorum Takoz bilya problemi
(05-02-2013, Saat:03:04)skoymen yazdı: kronik sorunu kullanıcıya yüklemek çok ters birşey garanti biteli 1 ay oldu. değişmiyorlar.

ticari garenti diye bir şeyler durdum.iyi niyet olarak belki degiştirirler.
05-02-2013, Saat:15:03
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#6
Cvp: Hepinizden bu konu için destek bekliyorum Takoz bilya problemi
Yukarıda da bahsettiğim gibi ,Konuyu yeterli miktarda gündemde tutmakla ve kitlelere bunu duyurmakla ve tüketici haklarımızı unutmayarak hakkımızı aramakla bunları aşabiliriz. Yoksa bizleri yok sayan kar marjlarını artırmak için çeşitli yöntemler geliştiren ve bu tür sorunlarla sanki gerçek kusurlu sadece devlet sistemi demek de kolaycılık bence..
Aynı aracı 7 bin TL aşağı satarsan da para kazanabiliyorsan eğer,fazla kazanmak için sadece aracın adını veya versiyonu değiştirmek etik değildir. kimse aynı araca fazladan daha fazla para ödemek istemez... Ancak aynı araca daha fazla donanım ve kalite getirirseniz eğer daha fazla ücret istemeniz doğal olabilir... Bu nedenden yukarıda belirttiğim gibi herşey duyarlı olmamıza bağlı. Artık Üreticilerinde taşın altına ellerini koyarak bazı şeyleri tüketici olan bizlerin sesimize kulak vererek bizlere aynı Avrupa ülkelerindeki tüketicilere sundukları gibi kaliteli ürünlere layık görmelerini umuyoruz.
05-02-2013, Saat:15:35
www Cevapla
skoymen Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3913
Mesajlar: 95
Nereden: 01 Adana
M.Yılı:
Aracı: NEMO
Yorumları: 95
Kayıt Tarihi: 10-10-2012


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
Cvp: Hepinizden bu konu için destek bekliyorum Takoz bilya problemi
bu durum için elimden geleni yapacağım...

sizlerden de bu konu için adrese girip destek vermenizi ve yorum yapmanızı istiyorum arkadaşlar...

bu sorun bende yok diyip geçiştirmeyin herkezde olacak birşey bu. bnde de yoktu taaa ki aracın garantisi bitene kadar.

ticari kullananlar 2-3 kere garantiden değiştiriyorlar. ancak hususi kullananlar için garantinin bitiminde bu sorun çıkıyor.
05-02-2013, Saat:18:58
Cevapla
agrilon Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2087
Mesajlar: 327
Nereden: 48 Muğla
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 327
Kayıt Tarihi: 20-10-2011


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#8
Cvp: Hepinizden bu konu için destek bekliyorum Takoz bilya problemi
garanti bitse dahi degiştirmek zorundalar.fiorinonun kronik sorunu dur bu
05-02-2013, Saat:21:27
Cevapla
isoskeisos Çevrimdışı
200
Site Yetkilisi
Üye
Uye No: 62
Mesajlar: 2,197
Nereden: 17 Çanakkale
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 2,197
Kayıt Tarihi: 29-11-2010


Teşekkür Puanı: 51
Rep Ver:
#9
Cvp: Hepinizden bu konu için destek bekliyorum Takoz bilya problemi
(05-02-2013, Saat:21:27)agrilon yazdı: garanti bitse dahi degiştirmek zorundalar.fiorinonun kronik sorunu dur bu

İşte tam da bu nedenden dolayı bu kronik sorun olarak tesbit edilmişse ; Üretici ya bu sorunu halen trafikte olan tüm bu modeli geri çağırarak kökten halletmek veya bunu yapmıyorlar ise, bu sorunu yaşayan müşteri servise başvurduğunda bunu garanti kapsamına girip girmemesine bakmadan değiştirmek zorunda olmalıdır. Tüketiciye olan saygı bunu gösterir..
05-02-2013, Saat:21:37
www Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#10
Cvp: Hepinizden bu konu için destek bekliyorum Takoz bilya problemi
tofaş müşteri hizmetlerini arayıp şikayet açmak gerekiyor.bildiğim kadarıyla arayanlara yardımcı oluyorlarmış.ama aracın servis bakımlı olması gerekiyor diye biliyorum.o yüzden bakımları aksatmamak gerekiyor.
05-02-2013, Saat:21:38
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  SES PROBLEMİ serkan6901 1 3,940 15-12-2017, Saat:18:03
Son Yorum: vvfiorino
  dualogic problemi batteristt 22 31,630 22-12-2016, Saat:12:34
Son Yorum: ipeka33
  [Önemli] Kalkış problemi asilloo 3 5,498 19-01-2016, Saat:21:15
Son Yorum: akaya001
  Fiorino için yedek parça lazım Ozan Önal 6 7,653 08-12-2015, Saat:14:30
Son Yorum: snorker
  Derin çizikler için öneri white fiocu 1 4,163 10-06-2015, Saat:17:14
Son Yorum: DARLO

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi