Anket EMEĞE SAYGI LÜTFEN..ARACI BEĞENDİNİZMİ..?
Bu ankette oy kullanma yetkiniz yok.
EVET
62.96%
17 62.96%
HAYIR
11.11%
3 11.11%
MUHTEŞEM
25.93%
7 25.93%
Toplam: 27 100%
* Siz bu anket için oy kullanmışsınız. [Anket Sonuçlarını Göster]

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 3.5/5 - 2 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
İŞTE EFSANE.. 33 AUL 66 DESİNG BY HAYTO
rocco
Unregistered
 
#11
RE: İŞTE EFSANE.. 33 AUL 66 DESİNG BY HAYTO

MaaşaLLah araç çook güzeL müzik zevk işidir teşhir aracıda oLsa norMaL gezeN araçta oLsa çok güzeL emeğinize sağLık
Kicker desibeL basıdır ton bası değiLdir güç verir ama kaLite çok oLmaz yinede işçiLik mükemmeL
26-01-2011, Saat:03:43
Cevapla
erdem Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 76
Mesajlar: 40
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 40
Kayıt Tarihi: 30-11-2010


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#12
RE: İŞTE EFSANE.. 33 AUL 66 DESİNG BY HAYTO
kazasız belasız surusler
2011 EMOTİON 95 HP
26-01-2011, Saat:03:56
www Cevapla
Nikkfurie Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 463
Mesajlar: 384
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 384
Kayıt Tarihi: 20-01-2011


Teşekkür Puanı: 9
Rep Ver:
#13
RE: İŞTE EFSANE.. 33 AUL 66 DESİNG BY HAYTO
hocam bune yahu,adamın böbrek taşını düşürür bu hoparlörlersmile

ilgimi çekmiyor ama meraklıları heyecanlanıyordur sesi işitince..iyi çalışmalar
26-01-2011, Saat:14:42
Cevapla
NemO_R
Unregistered
 
#14
RE: İŞTE EFSANE.. 33 AUL 66 DESİNG BY HAYTO
Dün akşam fatih abi ziyaretime geldiğinde aracını biraz inceledim.Eskiden hobi olarak bu araç elektroniğiyle uğraşmışlığım var.Gerçekten çok güzel dizayn edilmiş parçaların tamamı birbirine uymlu ve çok temiz sesi vardı çok hoşuma gitti.Benimyanlış malzemeden kastım buydu.Bu araçtaki malzemelerin birbirine uyumlu olmadığını düşünüyorum ben.Tabiki kişisel fikrim.
26-01-2011, Saat:16:20
Cevapla
rocco
Unregistered
 
#15
RE: İŞTE EFSANE.. 33 AUL 66 DESİNG BY HAYTO
YapıLan sistemLerde uyum çok önemLidir... ama bu sistemde uyumsuz değildir sanmam
26-01-2011, Saat:19:21
Cevapla
sfr2001 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 8
Mesajlar: 552
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 552
Kayıt Tarihi: 26-11-2010


Teşekkür Puanı: 7
Rep Ver:
#16
RE: İŞTE EFSANE.. 33 AUL 66 DESİNG BY HAYTO
(01-01-2011, Saat:22:21)haytomemet yazdı: [Resim: 11kxw15.jpg] [Resim: 14t0bcw.jpg]
[Resim: miz5w7.jpg] [Resim: 30hwxao.jpg] [Resim: 2hcl47k.jpg]
[Resim: 2a9o2z9.jpg]
[Resim: 2hwo8zo.jpg]
MERSİN MEDİA MARKT SES SİSTEMİ GÜNLÜĞÜ..
[Resim: 2cdvpjp.jpg]
[Resim: 52xis8.jpg]
[Resim: 1zx9ptz.jpg]

çok güzel olmuş kardeş ALLAH kaza beladan korusun, görüntü sistemi dikkatimi çekti kaça mal oldu ??
26-01-2011, Saat:20:44
Cevapla
NemO_R
Unregistered
 
#17
RE: İŞTE EFSANE.. 33 AUL 66 DESİNG BY HAYTO
Jantlar fatih abininkilerden
26-01-2011, Saat:22:17
Cevapla
HamsiPower Çevrimdışı
200
Ahmet
Üye
Uye No: 300
Mesajlar: 717
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 717
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 12
Rep Ver:
#18
RE: İŞTE EFSANE.. 33 AUL 66 DESİNG BY HAYTO
valla yere oturtmak arabayı cok hoş yapıyor aklımda tek o var ama yaptırsam mı yaptırmasam mı diye hep tereddütdeyim yaptırsam benim arabayada yakısır diye düşünüyorum ama işte bi yandanda cok alcalırsa yollarımızda patates tarlası gibi altını yerden toplamıyayım diye cekiniyorum
26-01-2011, Saat:22:20
Cevapla
NemO_R
Unregistered
 
#19
RE: İŞTE EFSANE.. 33 AUL 66 DESİNG BY HAYTO
(26-01-2011, Saat:22:20)61AY161 yazdı: valla yere oturtmak arabayı cok hoş yapıyor aklımda tek o var ama yaptırsam mı yaptırmasam mı diye hep tereddütdeyim yaptırsam benim arabayada yakısır diye düşünüyorum ama işte bi yandanda cok alcalırsa yollarımızda patates tarlası gibi altını yerden toplamıyayım diye cekiniyorum

Ozaman coilover yaptıracaksın ayarlı olacak asfaltta kullandığın sürece alçak tarla vs. yerde yüksek kullanacaksın fatih abimizle (rocco) bağlantıya geç o seni daha iyi bilgilendirir.
26-01-2011, Saat:22:29
Cevapla
HamsiPower Çevrimdışı
200
Ahmet
Üye
Uye No: 300
Mesajlar: 717
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 717
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 12
Rep Ver:
#20
RE: İŞTE EFSANE.. 33 AUL 66 DESİNG BY HAYTO
(26-01-2011, Saat:22:29)NemO_R yazdı:
(26-01-2011, Saat:22:20)61AY161 yazdı: valla yere oturtmak arabayı cok hoş yapıyor aklımda tek o var ama yaptırsam mı yaptırmasam mı diye hep tereddütdeyim yaptırsam benim arabayada yakısır diye düşünüyorum ama işte bi yandanda cok alcalırsa yollarımızda patates tarlası gibi altını yerden toplamıyayım diye cekiniyorum

Ozaman coilover yaptıracaksın ayarlı olacak asfaltta kullandığın sürece alçak tarla vs. yerde yüksek kullanacaksın fatih abimizle (rocco) bağlantıya geç o seni daha iyi bilgilendirir.

sen benim yedek parca işine bi el at önce coilover işinede bakarız smile
26-01-2011, Saat:22:31
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İŞTE BENİM GÜZEL KIZLARIM :) Nikkfurie 11 11,879 18-12-2011, Saat:18:28
Son Yorum: Nikkfurie

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi