(09-10-2013, Saat:22:27)E R E N yazdı: Fiorino 1.3 multijet 75 hp emotion aracımız var.Kış lastiği olarak MAXXIS marka 195/55 R16 87H kış lastiği aldık.Kılavuzda 185/65 R15 87T lastik tavsiye ediyorlar.Ama aracı alırken 16 inç lik 195/55 lik lastiğe göre jant takımı vardı.Biz de uygun olsun diye lastikçinin önerisiyle bunları aldık.Herhangi bir zararı olur mu?
Bir de kışın bu lastiğin havası kaç olmalı?
lastik boyutu olarak herhangi bir zararı olmaz çünkü orjinal fabrika çıkış ebadı. maxxis marka lastikleri bilmiyorum. kış lastiklerinin hava basıncının yaz lastiklerine göre 1-2 psi daha düşük olmasında fayda var, patinaj yapmaması için. önler 32 yada 33 arkalar yüksüzse 30-31 ideal. yüklüyse önlerle aynı