Anket EMEĞE SAYGI LÜTFEN..ARACI BEĞENDİNİZMİ..?
Bu ankette oy kullanma yetkiniz yok.
EVET
62.96%
17 62.96%
HAYIR
11.11%
3 11.11%
MUHTEŞEM
25.93%
7 25.93%
Toplam: 27 100%
* Siz bu anket için oy kullanmışsınız. [Anket Sonuçlarını Göster]

Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 3.5/5 - 2 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
İŞTE EFSANE.. 33 AUL 66 DESİNG BY HAYTO
NemO_R
Unregistered
 
#21
RE: İŞTE EFSANE.. 33 AUL 66 DESİNG BY HAYTO

Emin ol fırsatım olmuyor bak fatih abi geldi yanıma ne durumdaydım sor ona anlatsın.Borcumuz borç ne öderiz ne inkar ederizbiggrin
26-01-2011, Saat:22:36
Cevapla
HamsiPower Çevrimdışı
200
Ahmet
Üye
Uye No: 300
Mesajlar: 717
Nereden: 61 Trabzon
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 717
Kayıt Tarihi: 28-12-2010


Teşekkür Puanı: 12
Rep Ver:
#22
RE: İŞTE EFSANE.. 33 AUL 66 DESİNG BY HAYTO
(26-01-2011, Saat:22:36)NemO_R yazdı: Emin ol fırsatım olmuyor bak fatih abi geldi yanıma ne durumdaydım sor ona anlatsın.Borcumuz borç ne öderiz ne inkar ederizbiggrin

bilmem ben smile laf dedin bana senden haber bekliyorum
26-01-2011, Saat:22:37
Cevapla
rocco
Unregistered
 
#23
RE: İŞTE EFSANE.. 33 AUL 66 DESİNG BY HAYTO
Arabayı aLçaLtmak bizim tabirimizLe yere Basmak için en güzeL sistem coiLover Suanda yay aLmaya kaLksan zaten 250-350 Lira para diyorLar bunu tercih edip arabanızın sabit aLçakLıkta kaLmasındansa bence 400-500 arası verip istediğiniz zaman aLçaLtıp istediğiniz zaman yükseLecek sekiLde yaptırmak en mantıkLısı sürekLi düz yoLLarda araba kuLLanmıyoruz dimi ama zaten kuLLanabiLeceğimiz kadar düz yoL yok türkiyede smile
27-01-2011, Saat:00:10
Cevapla
bariscan Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 217
Mesajlar: 234
Nereden: 41 Kocaeli
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 234
Kayıt Tarihi: 20-12-2010


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#24
RE: İŞTE EFSANE.. 33 AUL 66 DESİNG BY HAYTO
wala araçına kötü olmuş begenmem diyen oLmaz abicim ne diym qüzel maşallah tesisat olayı fiat verirsen mesela..!
41 uu 940
03-02-2011, Saat:20:56
Cevapla
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#25
RE: İŞTE EFSANE.. 33 AUL 66 DESİNG BY HAYTO
(03-02-2011, Saat:20:56)bariscan yazdı: wala araçına kötü olmuş begenmem diyen oLmaz abicim ne diym qüzel maşallah tesisat olayı fiat verirsen mesela..!

Kod:
Kaç kez uyarılmasına rağmen,Türkçe de olmayan harflerle yazdığı için üye 2.kez uyarılmıştır.
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
04-02-2011, Saat:00:11
www Cevapla
bosstuner Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 456
Mesajlar: 142
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2008
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 142
Kayıt Tarihi: 19-01-2011


Teşekkür Puanı: 3
Rep Ver:
#26
RE: İŞTE EFSANE.. 33 AUL 66 DESİNG BY HAYTO
(27-01-2011, Saat:00:10)rocco yazdı: Arabayı alçaltmak bizim tabirimizle yere Basmak için en güzel sistem coilover.. Şu anda yay almaya kalksan zaten 250-350 TL diyorlar. Bunu tercih edip arabanızın sabit alçaklıkta kalmasından sa; Bence 400-500 TL arası verip istediğiniz zaman alçaltıp , istediğiniz zaman yükselecek şekilde yaptırmak en mantıklısı ...Sürekli düz yollarda araba kullanmıyoruz. Zaten kullanabileceğimiz kadar düz yol da yok Türkiye de smile

coiloverın ayrıcalığı çok fazla bi abimizde 131 vardı kaportası jantları baya düzgün coiloverida var güzel bi mekana gidip bmw mercedesin önüne 131 çekip kumandadan aracı bastığımızda millet dönüp dönüp anaaa yüzotuzbire bak aşağı iniyo diyordu smile
(Son Düzenleme: 04-02-2011, Saat:13:43, Düzenleyen: isoskeisos.)
04-02-2011, Saat:01:34
Cevapla
sincanlı Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 901
Mesajlar: 65
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2009
Aracı: BİPPER
Yorumları: 65
Kayıt Tarihi: 18-04-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#27
Cvp: İŞTE EFSANE.. 33 AUL 66 DESİNG BY HAYTO
jantların sürgülü kapıya deyiyormu?
08-12-2011, Saat:23:03
Cevapla
nakres_serkan Çevrimdışı
200
Superchips
Üye
Uye No: 2271
Mesajlar: 590
Nereden: 34 İstanbul
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 590
Kayıt Tarihi: 27-11-2011


Teşekkür Puanı: 6
Rep Ver:
#28
Cvp: İŞTE EFSANE.. 33 AUL 66 DESİNG BY HAYTO
adanlı dediğimiz jant surgu kapıya deymez kapıya deyen lastık çamrluk agızlarını ezer
multijet euro 4 engine + superchip + Sprint booster + bmc air filter + eibach spor kit + stock jant 205*55*16 lastik + Piano Black = FİAT FİORİNO EMO
08-12-2011, Saat:23:16
Cevapla
haytomemet Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 335
Mesajlar: 18
Nereden:
M.Yılı:
Aracı:
Yorumları: 18
Kayıt Tarihi: 01-01-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#29
Cvp: İŞTE EFSANE.. 33 AUL 66 DESİNG BY HAYTO
(08-12-2011, Saat:23:03)sincanlı yazdı: jantların sürgülü kapıya deyiyormu?

kardeşim 8 inç ofsetler sürtmüyor..yarım santimden az kalıyor ama..kapılar açılınca..


(03-02-2011, Saat:20:56)bariscan yazdı: wala araçına kötü olmuş begenmem diyen oLmaz abicim ne diym qüzel maşallah tesisat olayı fiat verirsen mesela..!

tesisat olayında bicim secenek çok önüne geçemiyorsun ama bunu soracak olursan 5500 tl civarına işcilik ve cihazlar dahil..
(Son Düzenleme: 09-12-2011, Saat:18:54, Düzenleyen: haytomemet.)
09-12-2011, Saat:18:53
Cevapla
sincanlı Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 901
Mesajlar: 65
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2009
Aracı: BİPPER
Yorumları: 65
Kayıt Tarihi: 18-04-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#30
Cvp: İŞTE EFSANE.. 33 AUL 66 DESİNG BY HAYTO
(09-12-2011, Saat:18:53)haytomemet yazdı:
(08-12-2011, Saat:23:03)sincanlı yazdı: jantların sürgülü kapıya deyiyormu?

kardeşim 8 inç ofsetler sürtmüyor..yarım santimden az kalıyor ama..kapılar açılınca..


(03-02-2011, Saat:20:56)bariscan yazdı: wala araçına kötü olmuş begenmem diyen oLmaz abicim ne diym qüzel maşallah tesisat olayı fiat verirsen mesela..!

tesisat olayında bicim secenek çok önüne geçemiyorsun ama bunu soracak olursan 5500 tl civarına işcilik ve cihazlar dahil..

8 ofset olunca sürügülü kapı lastiğe deymiyo yani
09-12-2011, Saat:23:00
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  İŞTE BENİM GÜZEL KIZLARIM :) Nikkfurie 11 11,879 18-12-2011, Saat:18:28
Son Yorum: Nikkfurie

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi