Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Soru] Sis Farları Nasıl Çalışıyor?
Lost Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5070
Mesajlar: 10
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 10
Kayıt Tarihi: 03-06-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Sis Farları Nasıl Çalışıyor?

Merhaba

Ne yaptıysam yanmadı sis farları acaba nasıl çalışıyor? Tarif ederseniz sevinirim

İyi günler
25-06-2013, Saat:00:38
Cevapla
tolga123 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5005
Mesajlar: 293
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 293
Kayıt Tarihi: 16-05-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: Sis Farları Nasıl Çalışıyor?
Aracınız full paket ise hemen sol tarafta direksiyonun altında düğmeler olacak tabiri caiz ise hemen sol dizinizin üstünde orada ön-arka sis ve normal farların yüksekliğini ayarlayabilirsiniz
Parası olana değil hastası olana..
F iorino
İ stek
A şk
T utku
25-06-2013, Saat:02:21
Cevapla
Lost Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5070
Mesajlar: 10
Nereden: 01 Adana
M.Yılı: 2013
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 10
Kayıt Tarihi: 03-06-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: Sis Farları Nasıl Çalışıyor?
(25-06-2013, Saat:02:21)tolga123 yazdı: Aracınız full paket ise hemen sol tarafta direksiyonun altında düğmeler olacak tabiri caiz ise hemen sol dizinizin üstünde orada ön-arka sis ve normal farların yüksekliğini ayarlayabilirsiniz

Teşekkürler ama ben sis farlarının nasıl açıldığını sormuştum smile
25-06-2013, Saat:03:12
Cevapla
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#4
Cvp: Sis Farları Nasıl Çalışıyor?
[Resim: FB,38096,14,tipo-on-sis-far-anahtari-ele...434980.jpg]

Düğme Üzerinde Bu Şekil Bir İşaret Olur Solda Direksiyon Altında
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


25-06-2013, Saat:12:30
Cevapla
tolga123 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5005
Mesajlar: 293
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 293
Kayıt Tarihi: 16-05-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#5
RE: Sis Farları Nasıl Çalışıyor?
Bende sislerin nasil calistigini soyledim zaten. Normal farlarin acildigi sinyal kolundan acilmiyor. Daha altta sol diz hizasinda 5 dugmeden olusan bolum var. Orada. Aciyorsun
Parası olana değil hastası olana..
F iorino
İ stek
A şk
T utku
25-06-2013, Saat:13:13
Cevapla
adnan123 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5096
Mesajlar: 18
Nereden: 07 Antalya
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 18
Kayıt Tarihi: 09-06-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
Cvp: Sis Farları Nasıl Çalışıyor?
Bak normal farları açtınmı,Sonra sol altta düğmeler var orda ilk düğme ön sis farlıarını onun bir altındaki ise arka sis farlarını açar
NOT:Eğer farkları açmadan yaparsan yanmaz ilk önce normal farları açıcaksın
25-06-2013, Saat:16:24
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#7
Cvp: Sis Farları Nasıl Çalışıyor?
[Resim: panelk.jpg]
Burada sol tarafta gördüğün düğmelerden açılıyor. Ön ve arka sisler yalnız far kolundan parkların açık olması gerekiyor.Far kolundan parkları açmazsan o düğmeler çalışmz
25-06-2013, Saat:23:43
Cevapla
lazoğlu Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5184
Mesajlar: 11
Nereden: 55 Samsun
M.Yılı: 2011
Aracı: NEMO
Yorumları: 11
Kayıt Tarihi: 07-07-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
Cvp: Sis Farları Nasıl Çalışıyor?
öncelikle meraba kardesler bende nemomu sıfır aldım benimde sisler yanmıyodu megerse sigortası kesmiş sigortyı değiştim şimdi saat gibi sizde sigortayı kontrol edin derim saygılarla...
07-07-2013, Saat:14:01
Cevapla
FİORİNO 2010 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 6279
Mesajlar: 27
Nereden: 38 Kayseri
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 27
Kayıt Tarihi: 30-03-2014


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
Cvp: Sis Farları Nasıl Çalışıyor?
artı eksi işaretleri ne işe yarıyor?[/i][/u][/align][/b]

artı eksi ne işe yarıyor? [Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R
[Resim: bannerns.png]
FİORİNO 2010, üyesi Fiorino | Fun Club Aksesuar Tuning Modifiye | Forum forumlarına 30-03-2014 tarihinde katılmıştır.
(Son Düzenleme: 15-04-2014, Saat:17:30, Düzenleyen: FİORİNO 2010.)
15-04-2014, Saat:17:28
www Cevapla
white fiocu Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5335
Mesajlar: 206
Nereden: 57 Sinop
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 206
Kayıt Tarihi: 09-08-2013


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#10
Cvp: Sis Farları Nasıl Çalışıyor?
Onlar yol bilgisayarı aydınlatması menü sesini ayarlamak için kullanılır bide far ayarıydı heralde.
2009 Emotion White
15-04-2014, Saat:22:42
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Silecek Suyu Nereden Çalışıyor savascemal 3 18,822 14-09-2025, Saat:02:03
Son Yorum: salihsencan
  [Soru] Far Ayarı Nasıl Yapılır ? murat6790 5 24,223 02-12-2022, Saat:14:42
Son Yorum: sinanemekcty
  [Soru] Klima fanını nasıl sökebilirim nilsan 3 5,640 29-10-2021, Saat:16:15
Son Yorum: Hakanayhan
  [Soru] Çizikleri Nasıl Yok Ederim Ağırman 2 4,426 24-08-2016, Saat:11:30
Son Yorum: ayhaneröz
  FİORİNO TEYP NASIL SÖKÜLÜR bilmar 14 35,445 02-08-2016, Saat:23:59
Son Yorum: mamoste1

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi