Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Yeni] Yeni ozellik bulan yok mu
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#1
Yeni ozellik bulan yok mu

Arkadaslar kumadadan cam acma follow me arka silecek gibi ozelliklerden farklı yeni ozellik bulan var mi
09-07-2013, Saat:04:16
Cevapla
tolga123 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5005
Mesajlar: 293
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 293
Kayıt Tarihi: 16-05-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#2
Cvp: Yeni ozellik bulan yok mu
Gaza basınca gidiyor frene basınca yavaşlıyor biggrin Hocam 30.000 tl'ye araba alıyoruz 5-6 özellikler var daha fazla bulan çıkmaz bence
Parası olana değil hastası olana..
F iorino
İ stek
A şk
T utku
09-07-2013, Saat:05:51
Cevapla
fiorino51 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 36
Mesajlar: 697
Nereden: 68 Aksaray
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 697
Kayıt Tarihi: 28-11-2010


Teşekkür Puanı: 5
Rep Ver:
#3
RE: Yeni ozellik bulan yok mu
Benzer konu var arastirmadan acmayin
[Resim: 6867511184_7d86958ebd.jpg]
Link ve reklam yapmak yasaktır...
09-07-2013, Saat:11:12
www Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#4
RE: Yeni ozellik bulan yok mu
Benzer konu var oraya yazınca herkes ayni seyleri yaziyor ondan yeni bulan buraya yazsn istedm
09-07-2013, Saat:12:58
Cevapla
Rüzgar53 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 3336
Mesajlar: 377
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 377
Kayıt Tarihi: 30-05-2012


Teşekkür Puanı: 2
Rep Ver:
#5
Cvp: Yeni ozellik bulan yok mu
Benzin kapagı açıkken arka kapı açılmaz falan ama dedikleri gibi bunun konusu daha onceden olmustu orda vardır daha farklı şeyler.
09-07-2013, Saat:15:08
Cevapla
ofzbatman Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 771
Mesajlar: 11
Nereden: 72 Batman
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 11
Kayıt Tarihi: 14-03-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
Cvp: Yeni ozellik bulan yok mu
on tane yeni başlıkta bulsanız yine yeni özellik bulamazsınız. önceden ekledikleri özellikleri sağlam çalıştırmayı bilsinlerde başka bir şey istemiyoruz. direksiyon çevirince ses geliyor diyorum. normaldir bir süre sonra tüm fiolarda öyle imiş. sol tekerden çukurlarda ses geliyor diyorum, sıcaklardan conta genleşiyor ondan normaldir diyorlar. şoför koltuğum gevşek frenlerde belim ağrıyor diyorum kaportacıya git diyorlar. velhasıl suç bizde fiat'ta değil. bu arada tekrar edelim yeni özellik aramayınsmile
10-07-2013, Saat:04:16
Cevapla
atr35 Çevrimdışı
200
çaylaaak
Üye
Uye No: 2106
Mesajlar: 201
Nereden: 42 Konya
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 201
Kayıt Tarihi: 23-10-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
Cvp: Yeni ozellik bulan yok mu
az ile yetinmeyen çoğu bulamazmış.Thumbup1
11-07-2013, Saat:07:04
Cevapla
DARLO Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5378
Mesajlar: 54
Nereden: 32 Isparta
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 54
Kayıt Tarihi: 19-08-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#8
Cvp: Yeni ozellik bulan yok mu
Aracın kaza durumunda sıvı akıtması durumunda şifresi var siyan kolu ile sol sol sağ sağ sol sol sağ sağ daha önce diyen oldumu bilmiyorum ama aklınızda bulunsun aracın tüm aksamı kilitleniyor
[Resim: 1389451721-445.jpg]
18-09-2013, Saat:21:26
Cevapla
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#9
Cvp: Yeni ozellik bulan yok mu
Kontak Açıldığında Camlar Açılır Kapanır 15-20 Dk Kontak Kapalıyken Bile Camlar İnip Kalkıyor Ancak Kontak Kapandıktan Sonra Kapı Açılırsa Devre Dışı Bu Özellik Bende Şimdilik Bunu Keşfettim 001_smile
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


19-09-2013, Saat:14:07
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#10
RE: Yeni ozellik bulan yok mu
Darlo bu ozelligi ilk defa duydum arastırınca bulyormus insan
19-09-2013, Saat:14:53
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Bipper Gizli Özellik Açma Ve Hangi Paket Olduğunu Öğrenme tunc. 1 9,400 04-02-2017, Saat:23:22
Son Yorum: Duman
  Yeni özellik keşfettim... Emre ÜNSAL 26 31,714 11-07-2016, Saat:15:13
Son Yorum: latif
  [Yeni] YENİ LASTİK VE JANTLARIMIZ gunaycoskun 3 8,480 11-05-2015, Saat:18:10
Son Yorum: ßatuhan
  bilmeyen arkadaşlar için yeni bir özellik farukozgursoy 76 78,646 03-04-2014, Saat:21:05
Son Yorum: FİORİNO 2010
  YENİ ÖZELLİK E R E N 12 14,157 01-01-2014, Saat:23:22
Son Yorum: E R E N

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi