Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Red life satılık
fth2829 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2102
Mesajlar: 49
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 49
Kayıt Tarihi: 23-10-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#1
Red life satılık

Her ne kadar ayrılmak istemesem de satıyorum. Arkadaşlar araç hakkında herşey ilanda yazılı ama cidden çoğunu yazmadım. İlgilenenlerin kaçırmamasını öneririm Thumbup1
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-mi...2158/detay
31-07-2013, Saat:19:56
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#2
RE: Red life satılık
Hayırlı satıslar
31-07-2013, Saat:20:27
Cevapla
fth2829 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2102
Mesajlar: 49
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 49
Kayıt Tarihi: 23-10-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#3
Cvp: Red life satılık
Teşekkürler
31-07-2013, Saat:20:53
Cevapla
MsK Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 4446
Mesajlar: 1,010
Nereden: 27 Gaziantep
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,010
Kayıt Tarihi: 25-12-2012


Teşekkür Puanı: 15
Rep Ver:
#4
Cvp: Red life satılık
Hayırlı Satıışlar Dilerim Hak Edene Gitsin Çok Temiz Maşallah.
[Resim: vkss.png]
[Resim: qg0wq.gif]
1 3 5
├┼┼
2 4 R


31-07-2013, Saat:21:32
Cevapla
TURUNCU 16 Çevrimdışı
200
Forum Destek
******
Forum Destek
Uye No: 3540
Mesajlar: 1,858
Nereden: 16 Bursa
M.Yılı: 2009
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,858
Kayıt Tarihi: 08-09-2012


Teşekkür Puanı: 29
Rep Ver:
#5
Cvp: Red life satılık
Aracınız gayet güzel ve bakımlı. Satmanıza üzüldüm.Böyle temiz araçlar bulmak gerçekten zor. Alan arkadaşlara hayırlı olsun. Kaçırılmayacak bir araç hayırlı satışlar
31-07-2013, Saat:22:08
Cevapla
fth2829 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2102
Mesajlar: 49
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 49
Kayıt Tarihi: 23-10-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#6
Cvp: Red life satılık
Alıntı:Hayırlı Satıışlar Dilerim Hak Edene Gitsin Çok Temiz Maşallah.
Teşekkürler, sağolun

Kod:
Aracınız gayet güzel ve bakımlı. Satmanıza üzüldüm.Böyle temiz araçlar bulmak gerçekten zor. Alan arkadaşlara hayırlı olsun. Kaçırılmayacak bir araç hayırlı satışlar
Öncelikle teşekkürler. Hani diyorlar ya sıfır gibi araç diye cidden sıfır gibi bi araç
(Son Düzenleme: 31-07-2013, Saat:23:17, Düzenleyen: fth2829.)
31-07-2013, Saat:23:14
Cevapla
fth2829 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 2102
Mesajlar: 49
Nereden: 06 Ankara
M.Yılı: 2011
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 49
Kayıt Tarihi: 23-10-2011


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#7
Cvp: Red life satılık
2010 ve üzeri manuel vites olmak şartıyla dizel ya da benzinli focus veya honda cıvıc düşünüyorum arkadaşlar şayet benim arabam kadar temizini bulursam. Bu araçlar hakkında bilgisi olan varsa nasıl araçlardır? bir de fiorinodan sonra yakıtı üzer mi bunların? Malum fiorino yakmıyor adeta kokluyor smile
02-08-2013, Saat:10:08
Cevapla
volkan_aytc Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5255
Mesajlar: 119
Nereden: 53 Rize
M.Yılı: 2010
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 119
Kayıt Tarihi: 23-07-2013


Teşekkür Puanı: 1
Rep Ver:
#8
Cvp: Red life satılık
(02-08-2013, Saat:10:08)fth2829 yazdı: 2010 ve üzeri manuel vites olmak şartıyla dizel ya da benzinli focus veya honda cıvıc düşünüyorum arkadaşlar şayet benim arabam kadar temizini bulursam. Bu araçlar hakkında bilgisi olan varsa nasıl araçlardır? bir de fiorinodan sonra yakıtı üzer mi bunların? Malum fiorino yakmıyor adeta kokluyor smile

Fio bininlerin zevkleridemi aynı bende aynı araçları düşünüyorum... Önceden 2004 Fucus Hb vardı benim o kadar araba sürdüm onun gibi yol tutan vraj dönen araba görmedim.1600 benzinliydi baya baya yakıyordu yanlız. Parcası da aşırı pahalıydı. Honda ise bir arkdaşımda var 2009 aracından cok memnun seri ve şık bir araba yaktııda oyle aşırı fazla değilmiş Yedek parca fiyatlarını bilmiyorum.
Her yünüyle fiodan pahalıdır. smile
[Resim: qpczh.png]
02-08-2013, Saat:13:58
Cevapla
tolga123 Çevrimdışı
200
Üye
Üye
Uye No: 5005
Mesajlar: 293
Nereden: 35 İzmir
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 293
Kayıt Tarihi: 16-05-2013


Teşekkür Puanı: 0
Rep Ver:
#9
Cvp: Red life satılık
Hayırlı satışlar keşke spoiler'ı bana satma imkanın olsa ?
Parası olana değil hastası olana..
F iorino
İ stek
A şk
T utku
02-08-2013, Saat:17:08
Cevapla
semih sümer Çevrimdışı
200
çayelinden
Üye
Uye No: 3879
Mesajlar: 1,350
Nereden: 46 K.maraş
M.Yılı: 2012
Aracı: FİORİNO
Yorumları: 1,350
Kayıt Tarihi: 08-10-2012


Teşekkür Puanı: 4
Rep Ver:
#10
RE: Red life satılık
Honda forda gore daha gosterisli ve şık
03-08-2013, Saat:04:33
Cevapla


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  [Bilgi] 2013 model otomabil ruhsatlı satılık fiorino ulas55 5 5,835 25-10-2023, Saat:07:14
Son Yorum: LauraBerry
  SATILIK 2015 MODEL OTOMATİK FİO mrtaysi 1 5,095 19-02-2018, Saat:22:49
Son Yorum: TURUNCU 16
  COİLOVER SATILIK SPOR YAY İLE BİRLİKTE sezgin_43 0 3,374 22-02-2017, Saat:18:18
Son Yorum: sezgin_43
  [Yeni] SATILIK 75.000 KMDE DUOLOGİC TEMİZ serdumen1 0 2,998 01-02-2017, Saat:14:26
Son Yorum: serdumen1
  [Yeni] satılık fiorino (yeşil böcek) ryancooper 0 3,796 24-09-2016, Saat:15:00
Son Yorum: ryancooper

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi